Lue keskustelun säännöt.
Miksi jokaiseen ketjuun pitää tulla joku aukomaan päätään ja vittuilemaan?
Kommentit (2)
Täällä ihmiset purkavat paineitaan. Parempi ehkä niin kuin kotona. Lisäksi täällä pyörii kyllä paljon ns. ulkopuolista jengiä, kuten murkkuikäisiä pikkupoikia jne.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Että ihmetyttää millaisia lapsia he oikein kasvattavat. Eivät kunnioita muita ja muiden mielipiteitä..?