Mitä tehdä kun oma taso ei riitä haluamaansa kumppaniin?
Niin, sitä olen nyt pohtinut tässä viimeiset viikot...onko se teidän mielestänne kovin epäreilua jos vain alan olemaan jonkun "ookoon" kanssa, edelleen haaveillen muista? Luulisi että se ainakin yksinäisyyden voittaa...ja voihan olla että tuossa se toinen saa sen ihannekumppaninsa.
Parempi toiselle, kuin ei kummallekaan?
Kommentit (395)
SISÄINEN KAUHEUS kirjoitti:
Jokainen voi laittaa kroppansa kuntoon.
Nainen voi lisäksi meikata kevyesti ja laittaa vaikka tuuhennokset hiuksiin.
Mutta kun on KESÄ..kaljaa makkaraa ..suklaajätskii..oink oink
Montako olet tänään jo sihauttanut?
METTE TÄYSI 11!!! 40kg/165 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkäävät samanlaisista tekemällä tehtyjen näköisistä naisista, isot rinnat, isot huulet, iso pylly, hiuslisäkkeitä, rakennekynnet jne. Luonnollisen kauneuden kanssa näillä naisilla ei enää nykyään ole mitään tekemistä. Mutta jotkut miehet tykkäävät tällaisista. Itse pidän kauniina luonnollisia raikkaita kaunottaria, mm. Kiira Korpi. Tai edes vain vähän korjailluista.
10 tyttö= 54kg/170cm
9tyttö =59kg/170cm
seiska=65kg/160cm
välttävä =75kg/160 cm
kaikki yli 100 kg ...panen pimeässä
... teoriassa sitten kun se eka kerta tulee...
METTE TÄYSI 11!!! 40kg/165 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkäävät samanlaisista tekemällä tehtyjen näköisistä naisista, isot rinnat, isot huulet, iso pylly, hiuslisäkkeitä, rakennekynnet jne. Luonnollisen kauneuden kanssa näillä naisilla ei enää nykyään ole mitään tekemistä. Mutta jotkut miehet tykkäävät tällaisista. Itse pidän kauniina luonnollisia raikkaita kaunottaria, mm. Kiira Korpi. Tai edes vain vähän korjailluista.
10 tyttö= 54kg/170cm
9tyttö =59kg/170cm
seiska=65kg/160cm
välttävä =75kg/160 cm
Pahus vieköön, pitääköhän tässä itsekin ryhtyä vielä jonkin sortin rikkaaksi perijäksi saadakseen tuollaisen silikonitisseillä ja huulitäytteillä varustetun tummatukkaisen Suomi-kardashianin? Tällaisia naisia on Suomessa ihan liian vähän tarjolla suhteessa kysyntään!
En vaan voi sille mitään, mutta tuon tyyliset naiset ovat mielestäni hyvin kauniita.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään..syön kevyesti ja terveellisesti.
Kroppa on tikissä:)
Niin ...kannattaa yrittää kaikin konstein rikastaua.
Rikas saa hyvän imitaation rakkaudesta.
Alla voihkii upea nuori nainen.
Tekee sen kans pari lasta..ne rakastaa isipappaa.
Ota vielä siihen pari koiraa..
On rakkaus ja uskollisuus ja vielä seksiäkin
Miksi kaikki pitää kaataa naisen vastuulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään..syön kevyesti ja terveellisesti.
Kroppa on tikissä:)
Kroppa on tikissä mutta korvienvälissä on häikkää. Nainen ei LAIHDUTA! ja mies ei mene päälääkärille.
Jaa. Sinulla lienee kolme mahdollisuutta:
1. Paranna omaa "tasoasi". Eli korjaa se, mikä sinulta uupuu. Oli se sitten ulkonäkö, koulutus, varallisuus, luonne, älykkyys jne. Kaikkeen ei voi vaikuttaa, mutta aina kannattaa yrittää.
2. Hyväksy asia ja etsi itsellesi "samantasoinen" kumppani, johon ihastut.
3. Ole yksin.
1. RIKASTU
2. RIKASTU
3. RIKASTU
4. TREENAA PALOMIESKROPPA
5. ;MEE BÄNDIIN KITARISTIKSI/RUMPALIKSI
kyllä jollain noista irtoo pimppulii!!!!
Jos mies on tikissä ja käy töissä, vika löytyy korvien välistä. Fakta. Eikä puhettakaan että selviteltäisiin mikä korvien välissä mättää. Vaaditaan koko naissukupuolta elämään nälässä sen sijaan että suostuttaisiin kaivelemaan oman pään sisältöä ja vuorovaikutuskykyä sen verran että joku itseä miellyttävä nainen voisi kiinnostua. Noh, onnea vaan fatsheimaukselle ja koettakaa kestää loppuelämä yksin. Kyllä kai siitä fatsheimauksestakin sen verran voi hupia saada että on "kivaa" vähän samalla periaatteella kuin lämmittelyssä housuun kusemalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse miehenä eri mieltä tuosta kun naiset väittävät, että miehestä huomaa jos hän ei ole kovin viehättynyt naisesta.
Omat kokemukset menevät niin, että juuri silloin kun en tykkää naisesta niin nainen haluaa nähdä uudestaan. Luulen että naiset yliarvioivat oman kykynsä huomata että kiinnostaako miestä vai ei. Kaiken määrittää tasoteoria, jos mies on naista tasokkaampi niin nainen haluaa aina nähdä uudestaan vaikka mies olisi treffeillä ihan välinpitämätön. Eli naiset ei huomaa sitä jos/kun mies tyytyy.
Ja aina kun itse miehenä on sitä mieltä että kemiaa ei ollut niin naisen mielestä sitä ilmiselvästi oli kun haluaa nähdä uudestaan. Kun naiset väittävät niin usein että treffeillä pitää olla kemiaa, tuntuu olevan kovin yksipuolista tuo kemian tunteminen.
Mitä tarkoitat tasolla? Ulkonäköä vai jotain muuta piirrettä?
Tosiasia on, että hunksit pariutuvat beibejen kanssa, niinpä sitä kai itsekin tekisi jos olisi hemaiseva beibe.
Olen kuitenkin ihan tavallinen talliainen ja onnekseni olen jo nuorena ymmärtänyt että ulkonäkö ei loppujen lopuksi kanna parisuhteessa hirveän pitkälle. Jos tavoitteena on olla loppuelämä yhdessä, ulkonäkö on yksi viimeisistä jutuista joita enää 15 avioliittovuoden jälkeen miettii. Löysinkin onnekseni ihanan, normaalin näköisen miehen ja olemme olleet vuosia onnellisesti yhdessä.
Itselleni isompi asia olisi ehkä älykkyys/koulutus/ammatti, olen aina halunnut fiksun ja koulutetun miehen. Tämä ei onneksi ollut ongelma kun menin yliopistoon, sielläpä niitä pyöri. Eli tässä asiassa en lähtenyt peruskoulupohjalta haaveilemaan tohtorimiehestä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on tikissä ja käy töissä, vika löytyy korvien välistä. Fakta. Eikä puhettakaan että selviteltäisiin mikä korvien välissä mättää. Vaaditaan koko naissukupuolta elämään nälässä sen sijaan että suostuttaisiin kaivelemaan oman pään sisältöä ja vuorovaikutuskykyä sen verran että joku itseä miellyttävä nainen voisi kiinnostua. Noh, onnea vaan fatsheimaukselle ja koettakaa kestää loppuelämä yksin. Kyllä kai siitä fatsheimauksestakin sen verran voi hupia saada että on "kivaa" vähän samalla periaatteella kuin lämmittelyssä housuun kusemalla.
Mitä sinua loukkaa ,jos neuvotaan nostamaan markkina arvoa laihduttamalla?
En usko että ap:n suosiota lisäisi iso munan päällä roikkuva maha?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat tasolla? Ulkonäköä vai jotain muuta piirrettä?
Tosiasia on, että hunksit pariutuvat beibejen kanssa, niinpä sitä kai itsekin tekisi jos olisi hemaiseva beibe.
Olen kuitenkin ihan tavallinen talliainen ja onnekseni olen jo nuorena ymmärtänyt että ulkonäkö ei loppujen lopuksi kanna parisuhteessa hirveän pitkälle. Jos tavoitteena on olla loppuelämä yhdessä, ulkonäkö on yksi viimeisistä jutuista joita enää 15 avioliittovuoden jälkeen miettii. Löysinkin onnekseni ihanan, normaalin näköisen miehen ja olemme olleet vuosia onnellisesti yhdessä.
Itselleni isompi asia olisi ehkä älykkyys/koulutus/ammatti, olen aina halunnut fiksun ja koulutetun miehen. Tämä ei onneksi ollut ongelma kun menin yliopistoon, sielläpä niitä pyöri. Eli tässä asiassa en lähtenyt peruskoulupohjalta haaveilemaan tohtorimiehestä.
Yleensä yliopisto ihmiset ovat hoikkia ja terveitä
Et ole juurikaan maatilan emäntä tyylisiä naisia siellä nähnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse miehenä eri mieltä tuosta kun naiset väittävät, että miehestä huomaa jos hän ei ole kovin viehättynyt naisesta.
Omat kokemukset menevät niin, että juuri silloin kun en tykkää naisesta niin nainen haluaa nähdä uudestaan. Luulen että naiset yliarvioivat oman kykynsä huomata että kiinnostaako miestä vai ei. Kaiken määrittää tasoteoria, jos mies on naista tasokkaampi niin nainen haluaa aina nähdä uudestaan vaikka mies olisi treffeillä ihan välinpitämätön. Eli naiset ei huomaa sitä jos/kun mies tyytyy.
Ja aina kun itse miehenä on sitä mieltä että kemiaa ei ollut niin naisen mielestä sitä ilmiselvästi oli kun haluaa nähdä uudestaan. Kun naiset väittävät niin usein että treffeillä pitää olla kemiaa, tuntuu olevan kovin yksipuolista tuo kemian tunteminen.
Kuulostaa vahvasti siltä että olet oma itsesi silloin kun et ole naisesta kiinnostunut. Ja naiset kiinnostuvat sinusta silloin. Oletko harrastanut paljon tasoteorioita ja pickup-artistien ja inceleiden tekstejä? Olen koettanut varoittaa että ne tekevät miehistä kyvyttömiä pariutumaan. Jos näin on, niin suosittelen miettimään mitä teet eri lailla kiinnostavien ja epäkiimnostavien naisten kanssa ja koeta poisoppia ne tuhoisat pickupartisti-ajatuskuviot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei jos korvien välissä ei tapahdu muutosta. Sen sijaan iso maha ei ole este jos päänuppi on kunnossa. Moni nainen pitää vatsakkaasta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei jos korvien välissä ei tapahdu muutosta. Sen sijaan iso maha ei ole este jos päänuppi on kunnossa. Moni nainen pitää vatsakkaasta miehestä.
Hehe, niin varmaan. Miehellä ei saa olla yhtään ylipainoa edes sille ylipainoiselle naiselle ei sellainen kelpaa.
Jos pitää miettiä jotain ”tasoja” niin eikö se jo kerro, että aivan väärä ihminen kiikarissa. Suhde perustuu molemminpuoliseen syvään välittämiseen ja siinä kohtaa toisen tasolla tai millään ei ole enää merkitystä. Suhteessa ollaan tunteiden takia ja ne tunteet ei katso ulkonäköä, tilin saldoa eikä mitään muutakaan.
Ryhdy harrastamaan jotain seksikästä lajia, kuten jalkapalloa tai kilpatanssia. Onko kukaan koskaan kuullut jalkapalloilijasta tai tanssijasta, joka olisi sinkku?
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää miettiä jotain ”tasoja” niin eikö se jo kerro, että aivan väärä ihminen kiikarissa. Suhde perustuu molemminpuoliseen syvään välittämiseen ja siinä kohtaa toisen tasolla tai millään ei ole enää merkitystä. Suhteessa ollaan tunteiden takia ja ne tunteet ei katso ulkonäköä, tilin saldoa eikä mitään muutakaan.
nauroin just niin että tuli virtsat housuun
10 tyttö= 54kg/170cm
9tyttö =59kg/170cm
seiska=65kg/160cm
välttävä =75kg/160 cm