Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oikeudenkäynti 23.6.2020 Katiska/SB official

Vierailija
23.06.2020 |

Tein uuden ketjun, tuo edellinen mielestäni pitkä, tästä helpompi seurata.

Kommentit (692)

Vierailija
441/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavaa, että näidenkin tyyppien seuraajat somessa kasvaa päivä päivältä. Siis että jengi haluaa osoittaa tukensa tämmöselle sakille seuraamalla niiden kohellusta. Kohta voi Sohvikin taas laittaa yhteistyövideota ja Nikokin käyttää seuraajamääriään hyväksi oman kuorensa kiillotukseen. Molemmat kuvittelevat olevansa rankan vuoden jälkeen niitä parempia versioita itsestään, ihanaa!

Kyllä maku meni moniin omiin tuttuihin joiden huomasin näitä fanittavan ja seuraavan.

Ketjuissa viitataan kokoajan noihin instoihin. Se on lähinnä kätevää itse seurata, niin ei tarvitse muiden raportointia odotella. En usko, että kaikki mitään faneja ovat. Kunhan seuraavat asiaa mahdollisimman kätevästi.

Just Sofian naamankuvauksen raportointi on tosi kiinnostavaa. Eihän se muuta tee, mitä raportin odotettavuutta siinä? Uu ai taas kuvas naamaa. Toosi mielenkiintoista.

Vierailija
442/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen asuvalinta oikeuteen Sofialla mutta niinhän se on nykyään muutenkin erikoinen tapaus. Ennen oli tyylikäs mutta nyt näyttää halvalta.

tässä on kyllä tosiaankin outo valinta kesähelteelle. mutta jos kukaan ei ole kustantanut muuta niin kai se silloin on mentävä niillä jotka jäivät talvella päälle.

olisi käynyt oikein hyvin kiltin tytön kukkamekko, olisi ollut jopa ihan uskottava kertoessaan etten mistään mitään tiedä.

mihin syytteistä on jäänyt se ruisrock?

Käyttö eli Ruisrock -keissi käsitellään vasta syksyllä, oikeus jää kesätauolle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niko tuli oikeuteen Stefanin autolla. Ig:stä kuvat ja samassa autossa istuu Isbe viime syksynä.

EIKÄ TULLUT, Stefu ei ollut lähimaillakaan silloin. Lopettakaan nyt asioiden vääristely ja paisuttelu

Vierailija
444/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavaa, että näidenkin tyyppien seuraajat somessa kasvaa päivä päivältä. Siis että jengi haluaa osoittaa tukensa tämmöselle sakille seuraamalla niiden kohellusta. Kohta voi Sohvikin taas laittaa yhteistyövideota ja Nikokin käyttää seuraajamääriään hyväksi oman kuorensa kiillotukseen. Molemmat kuvittelevat olevansa rankan vuoden jälkeen niitä parempia versioita itsestään, ihanaa!

Kyllä maku meni moniin omiin tuttuihin joiden huomasin näitä fanittavan ja seuraavan.

Ketjuissa viitataan kokoajan noihin instoihin. Se on lähinnä kätevää itse seurata, niin ei tarvitse muiden raportointia odotella. En usko, että kaikki mitään faneja ovat. Kunhan seuraavat asiaa mahdollisimman kätevästi.

Ei faneja, mutta hieman hölmöjä ainakin. Ei näille tyypeille ole mitään väliä miksi joku seuraa, kunhan seuraa. He ottavat sen tukena ja toisaalta isot seuraajamäärät mahdollistaa moniakin juttuja somekanavissa. Nyt kun Sofia pääsee tästä sopasta kuin koira veräjästä, niin pian on kynsisponssia ja muuta hilpetööriä mainontaa vastaan luvassa, koska seuraajamäärät sen mahdollistaa. 

Vierailija
445/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranta-aho jakoi Ruisrockissa myös rahaa seurueen jäsenille. Belórfin käsityksen mukaan kyse ei ollut huumerahasta. Hän itse joutui lainaamaan Ranta-ahon kaverilta "Henkalta" satasen loppufestarista, koska häneltä loppuivat rahat.

Tämäkö oli siis seteli, mitä ei ollut tarkoitus kiertää rullalle jotain muuta tarkoitusta varten?

Ohiksena, eikö Ruissin kaltaisilla festareilla ole atm-laitteita? Siellähän myydään kaiketi kaikenlaista fanikamasta ruoka-annoksiin ja ainakin joskus muinoin festareilla käytiin koru- ja vaatekauppaa ja niillä sai otettua jopa lävistyksiä ja tatuointeja.

Vierailija
446/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Niko hevillä löydä uutta puhallettavaa Barbaraa kerran se on hänen naisihanteensa. Moni vaatimattomampi mamma varmasti alkaisi hänelle laastariksi mutta sehän ei aja samaa asiaa!

Maisaaa, huhuu!!

Vierailija
447/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niko tuli oikeuteen Stefanin autolla. Ig:stä kuvat ja samassa autossa istuu Isbe viime syksynä.

Kyllä! Ihmeellinen kuvio näillä... jotain ne salailee.

Ai oikeesti tuli sen autolla. Onpa todella erikoinen kuvio 😳

Ei tullut. Miten tyhmiä olette. Ei ollut sama auto

Vierailija
448/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ranta-aho jakoi Ruisrockissa myös rahaa seurueen jäsenille. Belórfin käsityksen mukaan kyse ei ollut huumerahasta. Hän itse joutui lainaamaan Ranta-ahon kaverilta "Henkalta" satasen loppufestarista, koska häneltä loppuivat rahat.

Tämäkö oli siis seteli, mitä ei ollut tarkoitus kiertää rullalle jotain muuta tarkoitusta varten?

Ohiksena, eikö Ruissin kaltaisilla festareilla ole atm-laitteita? Siellähän myydään kaiketi kaikenlaista fanikamasta ruoka-annoksiin ja ainakin joskus muinoin festareilla käytiin koru- ja vaatekauppaa ja niillä sai otettua jopa lävistyksiä ja tatuointeja.

Sitä mäkin ihmettelen että miksi syyttäjä ei kysynyt siitä rinnakkaiskortista?

Vierailija
449/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoiko Niko että "katsotaan nyt" kun häneltä kysyttiin että aikooko hän muuttaa todistustaan? 🤭

Ei tuollaista edes kysytty. Kysyttiin aikooko todistaa ja vastasi siihen, että katsotaan nyt.

Pakko tosiaan vääntämällä vääntää asiat vääriksi...

Vierailija
450/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa mulle paikka missä ei enää voi maksaa kortilla? Harvinaisempaa se on joutua käyttämään käteistä.

Vierailija
451/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä nakit ja nikot kun esittävät niin suurta ja mahtavaa "liikemiestä", kantsis olla varuillaan seuraavan kerran kun lähdetään tekemään "bisnestä" etelän lämpöön. Aika selväksi on tullut, ettei pitkäjänteisyyttä, älyä ja rahkeita ole normaaliin yrittäjyyten ja sitä kautta rikastumiseen juurikaan ole. Kaikki heti mulle minä minä minä. Tuolla suunnalla on vähän kovemman luokan veli venäläisiä sun muita "bisnesmiehiä" ja wanna-be bisnesmiehiä. Siinä seurassa voi käydä huonosti hyvin äkkiä.

Vierailija
452/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä päinvastoin tänään oli yllättävän tyylikäs jakussaan kun vertaa entisiin kuteisiin jotka oli kun suoraan Fiorellasta vuodelta-94. Kaiken huippu oli läpinäkyvä muovitakki minkä alla rintsikat🙈

Vierailija
453/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä nakit ja nikot kun esittävät niin suurta ja mahtavaa "liikemiestä", kantsis olla varuillaan seuraavan kerran kun lähdetään tekemään "bisnestä" etelän lämpöön. Aika selväksi on tullut, ettei pitkäjänteisyyttä, älyä ja rahkeita ole normaaliin yrittäjyyten ja sitä kautta rikastumiseen juurikaan ole. Kaikki heti mulle minä minä minä. Tuolla suunnalla on vähän kovemman luokan veli venäläisiä sun muita "bisnesmiehiä" ja wanna-be bisnesmiehiä. Siinä seurassa voi käydä huonosti hyvin äkkiä.

Ihme on jos Niko selviää tästä jutusta toi reteä virne naamallaan ilman että hymy hyytyy jossain vaiheessa.

Vierailija
454/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeesti sama auto. Täytyy olla idiootti jos ei tajua

Ja etupenkillä istuu mies, jolla on Stefun kultaisennoutajan käsikarvat ja saman värinen paita mikä sillä oli päällä aamulla juoksulenkillään.

Hyvä jos ovat väleissä. Stefun pisteet sen kun nousee.

Vierailija
455/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeesti sama auto. Täytyy olla idiootti jos ei tajua

Ja etupenkillä istuu mies, jolla on Stefun kultaisennoutajan käsikarvat ja saman värinen paita mikä sillä oli päällä aamulla juoksulenkillään.

Sitten nää kaikki juoksentelee Hesan rantoja pitkin, onko ne sopineet vuorot, ettei vaan tulla vastakkain :) :)

Vierailija
456/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa omakin elämä olisi noin jännittävää kuin näillä Naceilla, Cobrilla, Sohvalla, Steppenillä jne. Elämä kuin suoraan Narcosista tai saippuaoopperasta. On rahaa, juhlia, tapahtumia, matkoja, seksiä, romantiikkaa, cooleja kavereita, menoa ja meininkiä.. Ei varmaan tylsää heillä ole ikinä.

Itsellä valuu elämä hukkaan neljän seinän sisällä kun ei ole ketään eikä mitään ikinä tapahdu.. :/

Vierailija
457/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Nikon autonkuljettaja sama mies, joka saatteli Sofian oikeustalolle?

Nikon storyssa näkyy kaljun miehen siniset silmät. Hämmentävä yhdennäköisyys sen Sofian henkivartijan kanssa. Sofia saapui kymmentä minuuttia ennen Nikoa oikeudenkäyntiin.

Ai että, tämä on niin mehukas keissi, etten ole kenenkään puolella tai ketään vastaan vaan ahmin juonenkäänteitä kuin parhaassa kolumbialaisessa telenovelassa konsanaan.

Vierailija
458/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiukuttaa että aivan kuin nauraisivat poliisille... 

Silti tuotakin tulevaa dokkaria moni varmaan katselee pikkarit märkinä... o tempora o mores...

—>

Nämä tekee rahaa jollain, ja sulle ei lanttiakaan. Sitten on SUN MIELESTÄ ”naiset kuumana”. Eiköhän trollin motiivi selvä. Ei rahaa, ei naista ja hitosti aikaa trollata, nimittäin paskaa nettiin. Ja paskalla ei mitään väliä, vaikka ilmeisesti kovin oletat niin.

Vierailija
459/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Niko hevillä löydä uutta puhallettavaa Barbaraa kerran se on hänen naisihanteensa. Moni vaatimattomampi mamma varmasti alkaisi hänelle laastariksi mutta sehän ei aja samaa asiaa!

Maisaaa, huhuu!!

Joo eiks se yks miss helsingi joutunut just kans vankilaan. Siitä uutta missiä kainaloon.

Nikohan vois napata nakin eksän.

Vierailija
460/692 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites ne lahjaverot? Koskeeko ne näitä satunnaisia seurustelusuhteita lainkaan? 

Jotenkin oikeuslaitos unohti tämän? Ei Sofiaa syytetä lahjaveronkierrosta, oletko hieman provo-provo?

Ketju on lukittu.