Miksi jotkut miehet jää junnaamaan suhteissa seurustelutasolle?
Eli eivät näe parisuhdetta esimerkiksi perheeksi tai avioliitoksi kehittyvänä asiana. Yhteenmuutto on pisin, minne päästään ja sen jälkeen alkaa alamäki. Sitten eron jälkeen aletaan kiikaroimaan huomattavasti nuorempia naisia, joille tämä ikuinen seurustelulooppi on vielä uusi ja kiehtova kokemus.
Kommentit (292)
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska avioliitto ja perheellistyminen on nykyään monen miehen, varsinkin menestyvän miehen kannalta huono diili.
Uusia naisia on tinderit pullollaan, mutta ei niistä vaimoksi ole. Sinkkuna mennään kunnes löytyy oikeasti hyvä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tavannut vain miehiä, jotka eivät kykene edes etenemään seurustelutasolle, vaan jäävät jumiin siihen epämääräiseen tapailuvaiheeseen.
Tapailusuhde on ihan paras, kun ei tarvitse muuttaa yhteen eikä selitellä menemisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkerat peräkamnarinpoitsut täällä keskustelee siitä miksi eivät halua sitoutua asiaan joka on heille utopiaa. Huvittava ketju
Naisillahan tuo tuntuu ottavan koville, kun eivät olekaan enää pelkän reikänsä ansiosta miesten maapallon keskipisteitä. Kai ymmärsit, että tämäkään aloitus ei ollut miehen tekemä?
Joo ja te miehet ette ole naisten elämän keskipistettä mistään syystä. Miehiä ei tarvita mihinkään
Jos miehen ottaminen perustuu sihen että mies tarvitaan eikä pelkkä halu riitä, on parempikin että jäädään kaikki ilman parisuhdetta ja jälkikasvua.
Vaikka haluaisin lapsia, voisin miettiä niitä vain naisen kanssa joka olisi kanssani riippumatta siitä olisiko minulle mitään tarvetta tai käyttöä, ihanan luonteeni ja sauvani lisäksi.
t. se 40+ vela
Sun luonteesi ja sauvasiko ne lapsetkin sitten ruokkii? Tulisiko naisen sitten olla perheen pää, joka kantaa vastuun lapsien asioista ja kaikesta muustakin elämään liittyvästä sekä kustantaa nämä? Minusta nimittäin kuulostaa siltä, että sinä olisit miehen sijaan lapsi parisuhteessa alusta asti. Ja lapsilla on yleensä parempi luonne.
Saako suurinta osaa naisista kutsua lapsiksi koska eivät maksa puolta menoista?
-nainen itsekin (ei pitäisi olla sukupuolesta vaan asiasta kiinni mitä mieltä on)Jos ei maksa luonnossa, niin saa totta kai. Useimmiten tällaiseen naisen elätysdiiliin kuitenkin kuuluu se, että nainen hoitaa esim. Kodinhoitajan, terapeutin, lastenhoitajan ja prostituoiden töitä "miehen palkkalistoilla".
Miksi juuri naisilla ei ole muita avuja josta oltaisiin valmiita maksamaan?
Voisit esimerkiksi perustaa Applelle kilpailijan.
Tää on hauska miten naiset muissa ketjuissa sanoo kouluttautumattomuuden syyksi sen kun "on pitänyt synnyttää miehelle lapsia". Ja kuitenkin naiset ovat keskimäärin halukkaampia pahentamaan liikakansoitusongelmaa ja tällaisessa toisessa ketjussa taas haukkuvat lisääntymishaluttomia miehiä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska avioliitto ja perheellistyminen on nykyään monen miehen, varsinkin menestyvän miehen kannalta huono diili.
Ei se mies kovin menestyvä voi olla, jos se ei mieti mitä sen omaisuudelle tapahtuu sen kuoleman jälkeen.
Aviottomuus ja lapsettomuus on miehelle myös urakehityksen este. Konservatismi jyllää miesten maailmassa työelämässä ja lapsetonta miestä pidetään epäkypsänä johtajana. Mitä enemmän miehelle tulee edustustehtäviä sitä enemmän katsotaan myös, että vaimo on koulutettu ja sivistynyt. Miehet, jotka julistavat täällä muuta, ovat pohjimmiltaan muita kuin menestyjiä.
Lapsellisuus on naiselle urakehityksen este.
Kai tämän naisena huomioit? :D
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei teitä miehet pakota lapsentekoon tai naimisiin. Eikun piuhat poikki vaan niin ei niitä lapsia tule. Ja kerrotte naiselle että lapsen saaminen ei ole mahdollista ja naimisiin en mene. Mikä Vttu on niin vaikeaa Tässä?Häh? Sitten se on naisen valinta että ottaako vai ei. Jos ei kerta lapsia halua, niin piuhat poikki
Ai miten niin?
https://www.vauva.fi/keskustelu/2476610/tyttoystava_raskaana_valehteli_…
https://keskustelu.suomi24.fi/t/11791397/raskaaksi-vaikka-vakisin
https://keskustelu.suomi24.fi/t/11791397/raskaaksi-vaikka-vakisin
https://www.vauva.fi/keskustelu/2886915/avovaimo-taas-raskaana
https://www.vau.fi/raskauden-yrittaminen/ajoitus-ja-seksi/camilla-jatti…
Naisena synnyttämisestä uhriutumisen sijaan olen tyytyväinen, että saan ihan itse päättää lapsilukuni. Ja saan silti seksiäkin.
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/201803292200814146
https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/te-jotka-salaa-raskaaksi.1907073/
https://www.vauva.fi/keskustelu/1091365/ketju/salaa_raskaaksi
https://www.city.fi/suhteet/juupas+eipas+vauva/1969
https://www.vauva.fi/keskustelu/2887596/kuinka-moni-teista-raskautunut-…
Arvoitus keskustelijoille.
Mies: miksi naiset eivät halua seurustella kun minä haluaisin tyttöystävän?
Vastaus: no koska naisilla on vapaus, senkin sovinisti! Ei naisen ole pakko alistus suhteeseen tavismiehen kanssa jos tavismies ei sytytä riittävästi! Tavismiehen on kehitettävä itseään ja tarjottava naiselle jotain mitä nainen haluaa!
Nainen: miksi miehet eivät halua vakiintua kun minä haluaisin lapsia ja asuntolainan?
Vastaus: ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsis edes sille seurustelutasolle ensin.
M37
Jos meinaat tuolla tahdilla joka askeleen käydä läpi, olet perheenperustamisvalmiudessa joskus 150-vuotiaana.
Ihan niinkuin tämä olisi jotenkin minun valittavissa/päätettävissä oleva asia.
M37
Mahtaako ylivoimaisesti suurin osa ihmisistä olla petoksen lopputulosta 🤔
Vierailija kirjoitti:
Älkää hyvät miehet sitten alkako parisuhteeseen älkääkä varsinkaan tehkö niitä lapsia.
Miksi sitten vingutte täälläkin ketjusta toiseen miten Tinderissä ei tule mätsejä, kimlttimiehet eivöt kelpaa jne, jos kerta parisuhde on tämmöinen helvetti teille?
Jatkakaa sinkkuna olemista ja jättäkää naiset rauhaan. Pllua voitte ostaa ammattilaisista ja äippä voi käydä siivoamassa ja korjaamassa.
PARISUHTEESEEN EI MENNÄ JOS EI HALUA TÄYTTÄÄ MAAPALLOA!!!!!!1!!!!!!!!!!!!11
PYÖRÄILEEN EI MENNÄ JOS EI HALUTA JÄÄDÄ AUTON ALLE NI!!!!!!!!1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!1
En tiedä, mutta mulla on naisena aikarajat sille, miten pitkään voin odottaa mitäkin uutta askelta. Enkä muuttanut yhteen ennen avioliittoa tai tehnyt vastaavia huonoja peliliikkeitä. Ei pidä antaa avioliiton etuja ennen sormusta jne. Toimi.
T. Naimisissa ja lapsi suunnitteilla
Vierailija kirjoitti:
Naisena synnyttämisestä uhriutumisen sijaan olen tyytyväinen, että saan ihan itse päättää lapsilukuni. Ja saan silti seksiäkin.
Mies voi aina ehkäistä, vaikka laittamalla ne piuhat poikki, jos ei lapsia halua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ompa täällä kiukuisia l o m b u u k i l o i s i a, ja niin v i t u n kiukkuisia kun linja ei olekaan se, minkä h y v ä k k ä ä t olettivat :D No ei se mitään, huumorikertoimen kulma muuta kuin jyrkkenee yläviistoon.
No, nyt tuli tasokasta argumentointia. Öh.
Anteeksi, mutta onko huono argumentointi varattu vain henkilöille, jotka ovat aloittajan kanssa samaa mieltä?
-nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies voi aina ehkäistä, vaikka laittamalla ne piuhat poikki, jos ei lapsia halua
Eikös Suomessa 30v ole raja tälle?
En ole ihan varma, mutta sekä mieheni että minä olemme saaneet seksiä jo ennen 30. ikävuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäkypsyyttä.
Oma mies onneksi oli tässä asiassa kypsä, kosi pian ja alttarin kautta avioliiton satamaan, alle vuodessa seurustelun aloittamisesta =) Alusta asti oli selvää, että ollaan tosimielellä etsimässä, tsekataan sovittaisko loppuelämäksi yhteen, ja muunlaiseen pelleseurusteluun tai kotileikkiin en olisi suostunutkaan.
Miksi alapeukut? Toisten periaatteet ja onni harmittaa?
Varmaan ihan vaan muiden epäkypsäksi haukkuminen harmittaa. Toisaalta onko onnea jos pitää omaa häntää nostaa muiden kustannuksella, i wonder?
Mielenkiintoinen ketju!
Olen eronnut itse pitkästä, vakavasta parisuhteesta, jossa hankittiin yhteinen talo, naimisiinmeno siinti edessä. Erosimme ja lähdin sinkkumarkkinoille. Tapailin muutamaa kundia ja nyt seurustelen miehen kanssa, joka neljän kuukauden tapailun jälkeen halusi käydä The Keskustelun. Kertoi ihan suoraan, ettei halua lapsia koskaan. Kertoi myös, että ei halua muuttaa yhteen, ainakaan vuoteen eikä voi koko yhteenmuuttoa missään kohtaa luvata. Sanoi kuitenkin olevansa täysin sitoutunut minuun, haluaa olla parisuhteessa kanssani ja jakaa elämäänsä minun kanssani. Sanoi haluavansa olla alusta lähtien rehellinen, etten sitten myöhemmin ylläty.
Ensin menin vähän tolaltani. En oikein osannut suhtautua asiaan ollenkaan. Mitä se tarkoittaa? Onko meidän suhde määritelty johonkin laatikkoon, olenko vain "se joku", parempaa odotellessa?
Aloin sitten miettiä asiaa ja kyselin mieheltä tarkennuksia, koska olin ensialkuun ihan pihalla. Ensinnäkään en ollut edes itse tuossa kohtaa miettinyt mitään asumiskuvioita, koska ne eivät minusta ole ajankohtaisia vielä näin aikaisessa vaiheessa. Pohdin mitä muuta on, kuin se sama, tuttu ja turvallinen polku ensin yhteiseen asuntoon, sitten omistusasuntoon ja sitten naimisiin ja... Mies kertoi että haluaa sitoutua, olla yhdessä, seurustella. Haluaa jakaa elämää ja haluaa olla minun tukena ja haluaa että hänellä on joku, johon tukeutua. Haluaa viettää aikaa ja matkustella, mutta että introverttinä ihmisenä kaipaa paljon omaa aikaa ja haluaa pitää siitä kiinni. Ei halua olla 24/7 yhdessä eikä muuttaa yhteen.
En ehkä vieläkään ihan täysin ymmärrä vaikka itsellänikin on oma elämä (en siis ole näitä "ollaan kokoajan kiinni toisessa"-ihmisiä), mutta olen yrittänyt oppia ymmärtämään koska pidän hänestä niin paljon ja meillä on upeaa yhdessä. Silti jossain mieleni sopukoissa epäilyttää, että miksi näin. Tottakai mietin mitä itse haluan ja etenen sen mukaisesti, mutta olen yrittänyt sopeutua ajatukseen ja yritän ymmärtää. Enkä silti täysin ymmärrä :D Olemme jatkaneet seurustelua ja meillä menee hyvin. Myönnän silti että mieleni perukoilla tuo mörkö on, joka epäilee miksi jo etukäteen määritellä mihin suhde voi edetä. Lapsiasian siis ymmärrän täysin, kaikki eivät halua lapsia ja se on minusta ihan fine! Mutta tämä muu, itselleni vielä vähän outoa. Vaikka olen kyllä nyt tutkinut asiaa ja on paljon parisuhteita, jotka on pitkiä ja kestäviä, vaikka niissä ei koskaan yhteen muutettaisikaan. Olen vain niin perinteiden nainen noin muuten itse. Saa nähdä nouseeko tämä joskus kynnyskysymykseksi vai ei, toivon toki että ei.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta mulla on naisena aikarajat sille, miten pitkään voin odottaa mitäkin uutta askelta. Enkä muuttanut yhteen ennen avioliittoa tai tehnyt vastaavia huonoja peliliikkeitä. Ei pidä antaa avioliiton etuja ennen sormusta jne. Toimi.
Näin ei moni nainen ymmärrä toimia. Muutetaan yhteen ja salaa toivotaan kosintaa, samalla kun käytännössä eletään kuin aviopari. Miksi kosinta tulisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää hyvät miehet aloittaja seurustelemaan muuttaako naisen kanssa yhteen tai perustaksi perhettä kun se on kamalaa teistä kerta on. Ihan oikeasti -säästäkäö itsenne ja naiset tältä kauheudelta
Ketjun aloittaja on kylläkin selvästi nainen.
Mutta miesten vastaukset saavat teissä naisissa vain raivoa aikaan. Olisiko aika teidän naisten katsoa sinne peiliin, viimeinkin?
Kysynpä edelleen- miksi ylipäätään seurustelette tai muutatte asumaan naisen kanssa tai perustatte perheen jos naiset on näin kamalia ja parisuhde ja perhe-elämä hirveää? Ei teitä kukaan siihen pakota , eikä teitä siihen vaadita. Olette aikuisia ihmisiä ja teillä on vapaus valita. En ymmärrä.Pitää Vttu ihmisen olla tyhmä ja yksinkertainen jos kerta joku asia on helvetistä niin sitä vaan tekee vaikka ei ole pakko.
Linkittäminen menee sensuuriin joten googlettakaa ite.
terveydenasialla: Joona: ”Tyttöystävä jätti salaa e-pillerit pois, elämä romahti”
suomi24: Lopetan e-pillerit salaa..
kaksplus: Kuinka suuri todennäköisyys on raskautua jos syö jokatoisen e-pillerin?
kaksplus: Onko kukaan lopettanut mieheltään salaa ehkäisyä?
vauva: Miehet ei oikeasti halua lapsia
vauva: Miehenkin biologinen kello soi mutta järki laittaa vastaan!
vauva: Ylllätysraskaus, miesystävän käytös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ei moni nainen ymmärrä toimia. Muutetaan yhteen ja salaa toivotaan kosintaa, samalla kun käytännössä eletään kuin aviopari. Miksi kosinta tulisi?
Siis mikset itse kosi. Vaivaannuttavaa seurata sivusta sitä jatkuvaa naimisiinmenosta puhumista ilman kosintaa.
Vastaavasti sinäkin olet tullut jostain turhasta miehestä, jota "ei tarvita mihinkään".