Vaikuttaako tatuointi oikeasti naisen kiinnostavuuteen deittirintamalla?
Vaikuttaako tatuointi oikeasti naisen kiinnostavuuteen deittirintamalla? Jos on muuten kaunis ja kiinnostava nainen, mutta nuoruudessa otettuja tatuointeja käsivarsissa..
Kommentit (303)
Itselläni eikä miehelläni ole tatuointeja, ja kummallekin on ollut tärkeää ettei kumppanilla ole tatuointeja. Emme yksinkertaisesti pidä tatuoinneista. Vaikka tatuoinnit ovat hirvittävän yleisiä, niin en tähän mennessä ole nähnyt yhtäkään tatuointia joka olisi omissa silmissä lisännyt henkilön vetovoimaa tai kiinnostavuutta - yleensä päinvastoin. Tatuointien hankkimisesta on tullut kovin keskinkertaista ja keskiluokkaista. Niiden avulla ei massasta pysty enää erottautumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huoli tatuoitua naista mistään hinnasta. Sellainen on muoti-ilmiönä ottanut sen, eikä hänellä siis ole mitään omia ajatuksia eikä itsenäisyyttä vaan pää täynnä höyryä.
Onneksi tunne on malko varmasti molemminpuolinen. Hassua, että edes nämä helteet eivät hillitse teidän fanaatikkojen yksinpuheluita av:lla.
Fakta on, että suurinta osaa miehistä ei voisi vähempää kiinnostaa onko naisella tatuointia vai ei, ja vaikkei niistä itse niin pitäisikään, niin se ei missään nimessä ole (tervepäiselle) ihmiselle mikään kynnyskysymys parinvalinnassa. Hullut ovat asia erikseen sitten, niitä häiritsee milloin mikäkin täysin triviaali.
Se, että sinä olet asiasta jotain mieltä, ei tee siitä faktaa. Tässä tapauksessa esität vain mielipiteesi, joka on sekin väärä.
En pidä tatuoinneista, mutta en anna niiden määritellä ihmisiä, ellei sitten ole todella idioottimaisesti niitä tatuointeja ottanut.
Mä näin tässä lähiaikoina yhden tyypin, jolla on nurinpäin oleva risti otsassa tatuointina. Vähän vaikea olla tuntematta halveksuntaa tuommoista tyyppiä kohtaan.
Voin olla ennakkoluuloinen, mutta ekat ajatukset on, että hän olisi saa ta nan palvoja tai jotain vastaavaa.
Mä oon ihastunut yhteen naiseen jolla on pari tatuointia käsivarsissaan, että voisin pariutua tatuoidun naisen kanssa.
No mun miehet ovat sanoneet, että tatuoitu nainen ei kelpaa. Kyseessä korkeasti koulutetut ja työhön hyvin sijoittuneet miehet. Itse en myöskään ottaisi tatuoitua miestä. Kielii huonosta elämänhallinnasta, vaikka toki nyt nykyään joillain fiksuilla niitä on. yleensä sentään jollain tavoin siedettäviä ja suht huomaamattomassa paikassa. Kauheata se kyllä on, kun ihan nuoret ottavat isoja tatskoja. Tekeehän se likaisen ja epäsiistin näköiseksi. 67867
Vierailija kirjoitti:
No mun miehet ovat sanoneet, että tatuoitu nainen ei kelpaa. Kyseessä korkeasti koulutetut ja työhön hyvin sijoittuneet miehet. Itse en myöskään ottaisi tatuoitua miestä. Kielii huonosta elämänhallinnasta, vaikka toki nyt nykyään joillain fiksuilla niitä on. yleensä sentään jollain tavoin siedettäviä ja suht huomaamattomassa paikassa. Kauheata se kyllä on, kun ihan nuoret ottavat isoja tatskoja. Tekeehän se likaisen ja epäsiistin näköiseksi. 67867
Minulla tai puolisollani ei ole tatuointeja. Olen siinä ymmärryksessä, ettei hän niitä ainakaan ihaile, pikemminkin päinvastoin. Pitäisin häntä kuitenkin todella moukkana ja lapsellisena, jos hän käyttäisi tuollaista kieltä eli pitäisi tarpeellisena ilmaista ääneen, että "Minulle ei tatuoitu nainen kelpaisi." En ole koskaan parisuhteessa kokenut ylipäänsä tarvetta tietää, millainen nainen miehelle kelpaisi tai ei kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on korkeasti koulutettu, hänellä ei ole yhtään tatuointia, mutta ei häntä haittaa pätkän vertaa mun tatuoinnit.
Eli riippuu ihan 100% yksilöstä miten tatuointeihin suhtautuu. En minäkään haluaisi miestä, joka rajaa ison ihmisryhmän pois automaattisesti vain tatuoinnin takia.
Tatuointi jos on,niin ei kiitos.
Tatuoinnin vaikutus vaihtelee neutralista (harvoin) jyrkän kielteiseen riippuen tatskojen määrästä.
- Tatuointien vaikutus ei koskaan ole positiivinen kohdallani. Kas kun en ymmärrä, miksi joku piirrättää ihoonsa Ville-5v tasoisia töherryksiä. Outoa ja lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi vauvapalstailijat eivät ole oikeita ihmisiä. Ihan oikeassa elämässä tälläkään asialla ei ole mitään totuuspohjaa. Jos on aikuisesta, normaalista ihmisestä kyse, osataan katsoa tatuointeja syvemmälle.
N35, finanssialalla, tatskat piilossa jakun alla (ne ovat olemassa ihan vain minua varten).
Isolle osalle niiden näkyvyys on se juttu.
Minä peitin varhaisteini-iän syvät viiltelyarvet käsivarressani massiivisella tatuoinnilla.
En ajatellut silloin tatuointia suunnitellessani deittimarkkina-arvoani vaan itseäni. En halunnut enää katsella arpia.
Enkä vieläkään tiedä, kummat ikuiset jäljet olisivat pahempia. Ilmeisesti tatuointi.
(Löysin miehen ja elän avoliitossa.)
Minulle on pienikin tatuointi no-no. Se kertoo kantajansa arvomaailmasta kaiken tarpeellisen ja niistä voi tulla ties mitä hepatiitteja.
Mä en ymmärrä, miten joillekin voi tatskat olla noin iso ongelma. Tai mä ymmärrän, että mun vanhempieni ikäiset, yli 70-vuotiaat ovat ennakkoluuloista, mutta että kukaan alle 50-vuotias ajattelisi, ettei voisi seurustella tatuoidun ihmisen kanssa...
Christiiina kirjoitti:
Mä en ymmärrä, miten joillekin voi tatskat olla noin iso ongelma. Tai mä ymmärrän, että mun vanhempieni ikäiset, yli 70-vuotiaat ovat ennakkoluuloista, mutta että kukaan alle 50-vuotias ajattelisi, ettei voisi seurustella tatuoidun ihmisen kanssa...
-
Itselle tatuoinnit merkitsevät kantajansa lyhytnäköisyyttä ja lapsellisuutta. Lähes turn-off tapauksesta riippuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on korkeasti koulutettu, hänellä ei ole yhtään tatuointia, mutta ei häntä haittaa pätkän vertaa mun tatuoinnit.
Eli riippuu ihan 100% yksilöstä miten tatuointeihin suhtautuu. En minäkään haluaisi miestä, joka rajaa ison ihmisryhmän pois automaattisesti vain tatuoinnin takia.
-
- Eihäs se tatuointi ole se juttu, vaan se, mitä ne suuret ja suttuiset tatuoinnit armotta paljastavat kantajastaan. Tuhannesta näkemästäni tatuoinnista yhtä olen pitänyt kauniina ja tyylikkäänä. Vastaavasti on satoja, jotka ovat kuin ADHD Ville 5v töhertämiä.
- Hienoinkin tatuointi leviää ja suttaantuu ajan myötä Ville 5v taideteokseksi. Kuka mäntti haluaa suttuja iholleen?
Tatuointi, kuten tupakointi ym. paheet, on selvä merkki siitä että rima on alhaalla myös seksin suhteen.
Minulle ei ole tatuoinneilla niin väliä, mutta jos niitä on keho täynnä, niin kertoo yleensä vähän liikaa eletystä elämästä. Hieman miedompi efekti kuitenkin, kuin tupakoivalla naisella.
Christiiina kirjoitti:
Ne tatuoinnit viestittävät miehille eletystä elämästä, jota ei välttämättä pidä ns. vaimomatskun ominaisuutena.
Miksi nainen (tai naisoletettu) edes kysyy tällaista? Mitä väliä sillä on pitävätkö miehet tatuoiduista naisista?? Jos itse tykkäät ja haluat tatuoinnin, niin mene ja ota. Mä en naisena kysy koskaan miehen mielipidettä mihinkään eikä mun valinnat ole vaikuttaneet "markkina-arvoon". Ne samat miehet, jotka kritisoi tatuointeja, todennäköisesti haluavat myös määrätä naisen hiusvärin, painon ja minkälaisia vaatteita nainen saa käyttää.
Kun sulla on kalu pystyssä noi ei haittaa yhtään eikä vaikka naisella olisi tribaali pyllyn päällä ja runsaasti muitakin tatuointeja. Tämän voin itse miehenä sanoa.