Vaikuttaako tatuointi oikeasti naisen kiinnostavuuteen deittirintamalla?
Vaikuttaako tatuointi oikeasti naisen kiinnostavuuteen deittirintamalla? Jos on muuten kaunis ja kiinnostava nainen, mutta nuoruudessa otettuja tatuointeja käsivarsissa..
Kommentit (303)
Kyllä.
Mitä enemmän leimoja, sitä vähemmän kiinnostaa. Paras kun ei ole yhtään.
Ehdottomasti vaikuttaa. Mä löysin upean naisen, ihan täysi kymppi. Mulla ei ole piirrustuksia, eikä mun tarvii niistä tykätä. Noh, naiselta paljastui joku enkeli selästä. Pieni oli, mutta hetki piti asiaa pureskella. Hyvän syyn kertoi miksi sellasen oli ottanut. En laittanut naista kiertoon, ja sovittiin että poistattaa sen joskus. Fiksu nainen.
Vierailija kirjoitti:
Törmäsin äskettäin kuvaan "julkkiksesta", jolla on tatuoitu iso ananas sääreen. Se hedelmä. Siis ananas.
Luultavasti hän tykkää ananaksesta pizzassa, ja hänen miehellään on ananastukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaako se miehellä?
Vaikuttaa tietysti, mutta onko sellaisella miehellä tai naisella, joka ei hyväksy tatuointiasi , yhtään mitään merkitystä?
Vaikuttaa tietysti, mutta en edelleenkään huolisi sellaista miestä.
eikä hän jää sinua kaipaamaan :)
Vierailija kirjoitti:
Oon saanut törkeitä viestejä Tinderissa tatuointieni takia. Esim ”pidät varmaat rajusta seksista, koska sulla on tatskoja”
Pidän S&M jutuista ja tatuointien tekoon liittyvä kipu viehättää. Pidän myös tatuointien estetiikasta.
Ukko37 kirjoitti:
Kyllä.
Mitä enemmän leimoja, sitä vähemmän kiinnostaa. Paras kun ei ole yhtään.
Kun sulla on muna pystyssä ja nainen levittää jalkansa ei haittaa vaikka tällä olisi kaulaa myöten leimoja;D D D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten juttuja taas...ettekö millään tajua että riittää ettei ole läski saa jo melkein kenet vaan. Mutta kyllä ne tatuoinnitkin vaikuttavat. On se jännä että niitäkin joka toisella vähintään. Syykin on selvä, koska somehörhöilläkin on😪
Jep. Mikä se veronika verhokin oikein on, niin olisi oikein kaunis ilman iholle räpsittyjä töhryjä, mutta tatuoinnit tekevät jopa ruman. Joku ananas pohkeessa? Ja kakkakikkare olkapäällä. Päällä kävi ähkimässä myös räkäinen ja neonvärinen amisjonne, joten tyylitaju on sinänsä kyllä yhdenmukainen.
Mä olen amismies ja ähkinyt runsaasti tatuoidun amisnaisen päällä:D Tykkään tatuoinneista.
Minä taas puolestani haluisin ähkimään yhden tietyn tatuoidun amismiehen alle, vaikka itse olenkin tatuoimaton korkeakoulutettu:)
Saako panna paljaalla;)
Se on ihan se ja sama mitä mieltä vauvapalstalla ollaan tatuoinneista. Tatuoinnit ovat olleet yli sata vuotta oma skenensä, josta jotkut tykkää ja jotkut ei. On kuitenkin olemassa paljon ihmisiä, jotka pitävät tatuoinneista, vaikka he eivät ole täällä sitä kertomassa.
Todella stereotyyppisiä mielikuvia tatuoiduista ihmisistä tässä ketjussa muuten. Tatuointeja hankitaan usein harkitusti itselle, eikä trendien perässä vaikka mitä luulette, eikä läheskään kaikilla tatuoiduilla ihmisillä ole alkoholi- tai muita ongelmia, joita tässä ketjussa on toisteltu. Moni myös hankkii tatuointeja peittääkseen syystä tai toisesta tulleita arpia tai muita jälkiä kropassa, koska mieluummin sitä katsoo omassa kehossaan kuvaa, josta pitää, kuin 10v vanhoja arpia.
Vierailija kirjoitti:
Millainen tatuointi tekee naisesta kiinnostavan?
Iso ja ruma. Minua ainakin kiinnostaisi kysyä, mikä helvetti tuo on? Ei semmoisen naisen kanssa tietenkään asuisi.
Se nähdään pian! Minusta ovat aina miehet kiinnostuneet ihan liikaakin vaikka olen varattu enkä siis etsi seuraa. Olen menossa ottamaan pian tatuointia (josta oma mieheni tykkää myös) joten nytpä nähdään pörrääkö ympärillä jatkossa vähemmän miehiä!
Vierailija kirjoitti:
Se nähdään pian! Minusta ovat aina miehet kiinnostuneet ihan liikaakin vaikka olen varattu enkä siis etsi seuraa. Olen menossa ottamaan pian tatuointia (josta oma mieheni tykkää myös) joten nytpä nähdään pörrääkö ympärillä jatkossa vähemmän miehiä!
Miksi otat sellaisen??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi otat sellaisen??
Teininä murtui käsi onnettomuudessa ulkomailla ja jostain syystä siellä ulkomaisessa sairaalassa ompelivat leikkaushaavan siihen tyyliin että siitä jäi aivan järkyttävän ruma jättiarpi. Olen nyt katsellut arpea 20 vuotta ja joka kesä kun hihattomat kelit alkaa, minua harmittaa nähdä tuo arpi. Otan siihen tatuoinnin enkä välitä yhtään mitä av:lla ajatellaan siitä!
Bussissa eilen näin naisen tatuoitu kädet kokonaan, kaula sekä kasvot osittain (jalkoja en nähnyt) Täytyy sanoa ei ei ei... :((
Vierailija kirjoitti:
Oon saanut törkeitä viestejä Tinderissa tatuointieni takia. Esim ”pidät varmaat rajusta seksista, koska sulla on tatskoja”
Aika kapeakatseisesti ihmiset tekee tuollaisia ennakko-oletuksia. Itse taas pidän rajusta seksistä (kurkkupano, naamalle laukeaminen, lyöminen, kuristaminen, roolileikit ym. ) mutta sitä ei miehet uskoisi koska olen tatuoimaton ja täysin normaalin näköinen. Sinkkuna Tinderissä en ole koskaan saanut törkyviestejä.
Minulle ei deittailumaailmassa koskaan ole osunut eteen tatuoituja naisia, mikä kertoo sekin varmaan jostain. Itse en ole heitä erityisesti kartellut tai mitään sellaista, karttelevatkohan he sitten minua jostain syystä..
Ei ainakaan sellainen voi haitata joka ei näy ellei haukottele kokoajan https://halloota.com/laakarit-varoittavat-vaarallisesta-tatuointivillit…
Vierailija kirjoitti:
En huoli tatuoitua naista mistään hinnasta. Sellainen on muoti-ilmiönä ottanut sen, eikä hänellä siis ole mitään omia ajatuksia eikä itsenäisyyttä vaan pää täynnä höyryä.
Silti vaan tatuoidut jo lapsen saaneet naiset pariutuvat irl josta päästäänkin siihen että palsta ei ole yhtä kuin totuus ja palstamiehet ei ole yhtä kuin kirjoituksensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huoli tatuoitua naista mistään hinnasta. Sellainen on muoti-ilmiönä ottanut sen, eikä hänellä siis ole mitään omia ajatuksia eikä itsenäisyyttä vaan pää täynnä höyryä.
Onneksi tunne on malko varmasti molemminpuolinen. Hassua, että edes nämä helteet eivät hillitse teidän fanaatikkojen yksinpuheluita av:lla.
Fakta on, että suurinta osaa miehistä ei voisi vähempää kiinnostaa onko naisella tatuointia vai ei, ja vaikkei niistä itse niin pitäisikään, niin se ei missään nimessä ole (tervepäiselle) ihmiselle mikään kynnyskysymys parinvalinnassa. Hullut ovat asia erikseen sitten, niitä häiritsee milloin mikäkin täysin triviaali.
Kyllä sille nyt vaan on merkitystä ihan tavalliselle miehelle.
Paljon enemmän kuin jollakin hiusten värillä tai naaman kauneudella. Koska niitä ei voi itse päättää(ellei rupea hiuksia värjäämään mikä on säälittävää).
EN ikinä ottaisi naista jolla on tatuointi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti vaan tatuoidut jo lapsen saaneet naiset pariutuvat irl josta päästäänkin siihen että palsta ei ole yhtä kuin totuus ja palstamiehet ei ole yhtä kuin kirjoituksensa.
Kysymys onkin että minkä tasoisten miesten kanssa. Jonkun luuseri raksamiehen kanssa?
Makukysymys.