Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttaako tatuointi oikeasti naisen kiinnostavuuteen deittirintamalla?

Vierailija
22.06.2020 |

Vaikuttaako tatuointi oikeasti naisen kiinnostavuuteen deittirintamalla? Jos on muuten kaunis ja kiinnostava nainen, mutta nuoruudessa otettuja tatuointeja käsivarsissa..

Kommentit (303)

Vierailija
141/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos valittavana on kaksi yhtä hyvää tyttöystävä-ehdokasta, niin tatuoimaton voittaa joka kerta. 

Mulle ei ainakaan olisi mitään väliä. Valitsisin sen, jonka kanssa natsaisi paremmin. Itselläni ei ole kuvia.

Ne oli yhtä hyviä eli natsaisi yhtä hyvin..

Hohhoijaa. Jos eivät ole identtisiä kaksosia täysin samoilla luonteilla, niin aivan VARMASTI toinen viehättää jostain syystä enemmän kuin toinen. Ja tatuoinnit eivät siihen vaikuta millään lailla, ellei nyt olisi joku koko naaman peittävä.

No nythän sinä aloit jo tinkimään. Entäs puoli naamaa peittävä? Hupaisa "rosvonaamio" ? Kirkkovene otsassa? Exän nimi kankussa?

Ei tässä tinkiä tarvitse, kun oma nainen on jo löytynyt. Ei tatuointeja hänellä, exällä puolestaan oli pari pienehköä. Kuinka monta tuollaista rosvonaamiotatuointia sinulle on tullut vastaan?

Vierailija
142/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuta. Tuo on vain tietyn miestyypin keksimä legenda joka elää vain netissä.

Oikeassa elämässä ei ole mitään merkitystä.

Samainen miestyyppi ei tule koskaan saamaan minkäänlaista naista, ei tatuoitua eikä tatuoimatonta.

Aamen! Mua huvittaa nämä "en huolisi"-hokemat, niinkuin näillä tyypeillä oikeasti olisi muka jotain valinnanvaraa. Nyt ne ryntää tänne vakuuttamaan, että onhan, ja että he ovat hyväpalkkaisia johtajia, joista naiset tappelee nenät verissä, jep jep..)

Aika monella ihan tavismiehelläkin on ainakin jonkin verran varaa valita. Vaikka palstan onkin vallannut muutama päivästä toiseen samaa itkuvirttä veisaava rassukka niin ei sen perusteella kannatta ihan hirveästi yleistyksiä tehdä kaikkien muiden miesten osalta. 

Aloittaja ainakin lukeutuu näihin palstalla pakkomieleisesti spämmääviin naisettomiin luusereihin. Jos käyttäisi tämän saman energian johonkin hedelmällisempään, niin sitä pimperoakin varmaan tulisi ovista ja ikkunoitsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin ajattelin ensin käydä muutamat treffit tutustuen ennen sänkyyn hyppäämistä, jossa ne tatuoinnit paljastuu. Siinä vaiheessa saa perääntyä halutessaan tai ei tarvitse ottaa enää yhteyttä.

Vierailija
144/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan naisena: Miehen kiinnostavuuteen vaikuttaa paljon. En pidä tatuoinneista. Olen niin pinnallinen, etten voisi ihastua tatuoituun mieheen. Itselläni ei ole yhtään tatuointia.

Ja tatuointi naisella on montakertaluokkaa pahempi kuin miehellä. Miehellä se tarkoittaa lähinnä vain vankilahistoriaa, tai vstaavaa, naisella aikaisempaa uraa aikusviihteen puolella.

"Vain vankilahistoriaa"? Kyllä mä mielummin deittailisin entistä aikuisviihdetähteä kuin linnakundia.

Vierailija
145/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos valittavana on kaksi yhtä hyvää tyttöystävä-ehdokasta, niin tatuoimaton voittaa joka kerta. 

Mulle ei ainakaan olisi mitään väliä. Valitsisin sen, jonka kanssa natsaisi paremmin. Itselläni ei ole kuvia.

Hohhoijaa. Jos eivät ole identtisiä kaksosia täysin samoilla luonteilla, niin aivan VARMASTI toinen viehättää jostain syystä enemmän kuin toinen. Ja tatuoinnit eivät siihen vaikuta millään lailla, ellei nyt olisi joku koko naaman peittävä.

No nythän sinä aloit jo tinkimään. Entäs puoli naamaa peittävä? Hupaisa "rosvonaamio" ? Kirkkovene otsassa? Exän nimi kankussa?

Ei tässä tinkiä tarvitse, kun oma nainen on jo löytynyt. Ei tatuointeja hänellä, exällä puolestaan oli pari pienehköä. Kuinka monta tuollaista rosvonaamiotatuointia sinulle on tullut vastaan?

Tingithän sinä. Ensin sanot että tatuoinnit eivät vaikuta millään lailla mutta sitten jo sivulauseessa myönnät itsekin että koko naaman peittävä jo vaikuttaisi.  Sinullakin on siis joku kynnys jonka ylittävä tatuointi alkaa olla deittalussa rasite.  

Vierailija
146/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kylpylässä näky taas vaikka millasia töherryksiä,järkyttävän näköstä. Ja heti leimaantuu kun leiman huomaa

Vierailija
147/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako naisen ulkonäkö kiinnostavuuteen deittirintamalla? 

Vierailija
148/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan tatuoinnista ja henkilöstä. Tyttöystäväni on kuvataiteilija ja taiteiden maisteri ja muutenkin ulkonäöltään persoonallinen. En osaisi kuvitella häntä ilman hienoja tatuointejaan.

Vierailija
149/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, vaikuttaa. Olen 4kymppinen mies. Kun näen tatuoinnin naisen rintojen seudulla, innostus lopahtaa heti. En ylipäänsä pidä tatuointeja kauniina. Nykyään on vaikea löytää naista jolla ei olisi mitää söherryksiä ihossa. Tatskat on niin last season.

Vierailija
150/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvinkin olla dealbreaker jos vaikka tinderissä mätsää ja kuvissa ei näy tatuointi mikä sitten treffeillä näkyisi.

Vierailija
151/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena kommentoin, että vaikka teini-iässä pidin tatuointeja siisteinä, niin nykyisin kun selaan Tinderiä, huomaan swaippaavani kovin tatuoidut yksilöt sen tarkemmin perehtymättä vasuriin. En nyt tässä väitä, että omat ennakkoluuloni pätisivät, varmasti on paljonkin poikkeuksia, mutta huomaan yhdistäväni tatuoinnit alempaan yhteiskuntaluokkaan, lapsellisuuteen ja alempaan koulutustasoon. Varsinkin sellaiset kokohihat ovat jotenkin niin todella nähty (yleensä yhdistettynä sellaiseen hipsteripartaan. Hrrr...). Latinaksi kirjoitetut motivaatioiskulaiseet ovat vaan todella noloja. Ja keiden täytyy tatuoida kersojen nimet ja syntymäpäivät ihoonsa? Jos niitä ei muuten muista, niin onhan noita kalentereita.

Pointti tässä nyt se, että tatuoinnit vaan yleensä ovat mielestäni todella latteita. Viestittää, että kantajansa on yhtä lattea.

Vierailija
152/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenkin ihmetyttää ihmisten neuroottisen vihamielinen ja ivallinen suhtautuminen tatuointeihin. Niin kuin, että jos ihminen on 18-vuotiaana lätkäissyt kuvan käsivarteensa niin jonkun mielestä se on turn out vielä silloinkin kun ihminen on 30v. En ymmärrä. Jotenkin tuntuu, ettei tässä ole nyt kyse tatuoinnista vaan jostakin syvemmästä. Mitä muuta tällaiset ihmiset kammoaa? PAKKO olla kaikenlaista muutakin. 

En tiedä, mutta mulle ehdoton nounou miehessä on jo jokin paksu kultainen panssariketju kaulassa tai kantasormus sormessa. Ne saa pois, mutta jotakin vastenmielisyyttä ne saa minussa aikaan.

153/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan miehilläkin tatuointeja. Mutta moni uskoo, että tatuoiduilta naisilta saa helpommin.

Vierailija
154/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tatuoinnista. Jos jollakin olisi vaikka olkapäässä oikein kaunis ja hyvin tehty tatuointi, niin se on ihan eri asia kuin joku kirkkovene otsassa.

Vierailija
155/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, vaikuttaa. Olen 4kymppinen mies. Kun näen tatuoinnin naisen rintojen seudulla, innostus lopahtaa heti. En ylipäänsä pidä tatuointeja kauniina. Nykyään on vaikea löytää naista jolla ei olisi mitää söherryksiä ihossa. Tatskat on niin last season.

Kuulostaa ristiriitaiselta, että ne ovat last season, mutta on vaikea löytää naista jolla ei ole niitä.

Vierailija
156/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kysyn tämän taas tällaisessa keskustelussa, koska en vieläkään ole saanut minkäänlaisia vastauksia. Tai no yleensä olen kysynyt tämän niin ettei välttämättä seurustelusuhteesta kyse, vaan ylipäätään uudesta tuttavuudesta ja tatskoja inhoavan suhtautumisesta.

Eli tapaat oikein mukavan ihmisen, joko nyt sitten deiteillä tai sellainen tulee vaikkapa työkaveriksesi. On kaikinpuolin miellyttävä, reilu, työkaverina osaava ja myöskin reilu. Et löydä mitään pahaa sanottavaa.

Sitten paljastuukin vaikka jossain saunaillassa tai rannalla että hänellä onkin valtava tatuointi selässä ja muutamia muuallakin.

Niin tekö olette sitten niin pinnallisia, että ajattelette että voihan piru, olihan tuo kaikinpuolin ihana ja fiksu, mut eipä kiinnostakaan. Tai että ei ois noin osaavasta ihmisestä uskonut.

Vai mitä tatskojen kammoajat tällaisissa tilanteissa ajattelee?

No siis toki jos mies olisi muuten aivan ihana, mutta sitten kävisi ilmi, että sillä on piilossa massiivisia kuvia, niin ei se hommaa estäisi. Mutta olisi hieman pettymys löytää isoja, rumia kuvia siinä vaiheessa kun vaatteet otetan pois.

Vierailija
157/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tingithän sinä. Ensin sanot että tatuoinnit eivät vaikuta millään lailla mutta sitten jo sivulauseessa myönnät itsekin että koko naaman peittävä jo vaikuttaisi.  Sinullakin on siis joku kynnys jonka ylittävä tatuointi alkaa olla deittalussa rasite.  

No eipä ole tullut vastaan tällaista valintaa toistaiseksi. En muista koskaan tavanneeni naista, jonka koko naama olisi tatuoitu, tai edes puoli naamaa. Asun varmaan liian maalka.

Vierailija
158/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ristiriitaiselta, että ne ovat last season, mutta on vaikea löytää naista jolla ei ole niitä.

Ovat ehkä ottaneet ne tatut nuorina kun olivat muodissa. Nykyään ovat jo last season, niitähän ei niin vaan poisteta.

-eri-

Vierailija
159/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla reisitatuoinnit on rumimpia. Kuin olisi jotain likaa...

Vierailija
160/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi vauvapalstailijat eivät ole oikeita ihmisiä. Ihan oikeassa elämässä tälläkään asialla ei ole mitään totuuspohjaa. Jos on aikuisesta, normaalista ihmisestä kyse, osataan katsoa tatuointeja syvemmälle.

N35, finanssialalla, tatskat piilossa jakun alla (ne ovat olemassa ihan vain minua varten).

Pakko sanoa, että oikeassa elämässä ei ole ainakaan oikeita ihmisiä. Itse en pidä tatuoinneista, mutta kehun kyllä kavereiden uusia tatuointeja ihan kohteliaisuussyistä. Netissä ihmiset voivat näyttää oikean mielipiteensä joutumatta sosiaalisesti hyljityksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän