Vaikuttaako tatuointi oikeasti naisen kiinnostavuuteen deittirintamalla?
Vaikuttaako tatuointi oikeasti naisen kiinnostavuuteen deittirintamalla? Jos on muuten kaunis ja kiinnostava nainen, mutta nuoruudessa otettuja tatuointeja käsivarsissa..
Kommentit (303)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huoli tatuoitua naista mistään hinnasta. Sellainen on muoti-ilmiönä ottanut sen, eikä hänellä siis ole mitään omia ajatuksia eikä itsenäisyyttä vaan pää täynnä höyryä.
Fakta on, että suurinta osaa miehistä ei voisi vähempää kiinnostaa onko naisella tatuointia vai ei, ja vaikkei niistä itse niin pitäisikään, niin se ei missään nimessä ole (tervepäiselle) ihmiselle mikään kynnyskysymys parinvalinnassa. Hullut ovat asia erikseen sitten, niitä häiritsee milloin mikäkin täysin triviaali.
Kyllä ne haittaavat tervepäistäkin ja se on ihan fakta. Ei tatuoinnit ole estäneet ihastumista, kun kemiat ovat muuten kohdanneet, mutta sata kertaa mieluummin olisin katsellut puhdasta ihoa. En tiedä mitään seksikkäämpää.
Mutta tosiaan, eivät ole estäneet ihastumasta ja haluamasta.
Vaikuttaa se sillä tavalla, että se karsii ainakin osan miehistä automaattisesti ulkopuolelle. Mutta ainakin toistaiseksi sutatuilla käsivarsilla kulkevat naiset ovat löytäneet deittiseuraa niistä miehistä, joita tämä ei haittaa.
Siis se toinen ihminenkö ei saisi olla yhtään erilainen kuin itse olet? Minulle kyllä kelpaa niin tatuoitu kuin tatuoimaton, jos muuten kemiat kohtaavat.Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan ihmisestä. Jos tykkää itse tatuoinneista niin eivät kai ne naisellakaan haittaa mutta jos ei itse tykkää niin ovathan ne miinusta silloin toisellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törmäsin äskettäin kuvaan "julkkiksesta", jolla on tatuoitu iso ananas sääreen. Se hedelmä. Siis ananas.
mitä vikaa?
olisi sen voinut töherrellä ruutuvihkoon mieluummin kuin pilata ihoaan
Olen ihmetellyt miksi lähes kaikilla naisilla on tatuointeja Tinderissä ja tatuoinnit mainittu myös harrastuksissa, vaikka enemmistöllä naisista ei tosi elämässä ole ainuttakaan tatuointia.
Nyt vasta tajusin, että siksihän he ovatkin sinkkuja, koska tatuoinnit ovat useimmille turn off ja tatuoimattomat pääsevät parisuhteeseen huomattavasti helpommin.
En minäkään näköjään aina ihan täysillä käy :)
Olisi ihan näin tatuoimattomana naisena iso turn off jos kävisi ilmi että kumppaniehdokas inhoaa tatuointeja. Ylipäätään kovin mustavalkoinen ajattelu mistään, saati jostain yksittäisestä ulkonäköpiirteestä, ei ole viehättävää. Toki ulkonäkömieltymyksiä saa olla, mutta jos joku yksi tatuointi pilaa kaiken niin melko pinnalliselle (tai ennakkoluuloiselle) vaikuttaa. Eri asia jos niitä tatuointeja on paljon, se jo muuttaa ulkonäköä merkittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Siis se toinen ihminenkö ei saisi olla yhtään erilainen kuin itse olet? Minulle kyllä kelpaa niin tatuoitu kuin tatuoimaton, jos muuten kemiat kohtaavat.Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan ihmisestä. Jos tykkää itse tatuoinneista niin eivät kai ne naisellakaan haittaa mutta jos ei itse tykkää niin ovathan ne miinusta silloin toisellakin.
Minulla ei ole tatuointeja enkä sellaisia halua, mutta ei ole mitään merkitystä onko toisella. Ainakin jos ne ei ole mitään jättimäisiä tai kasvoissa. Sellainen päästä varpaisiin tatuoitu tosiaan miellyttää varmasti lähinnä kaltaisiaan, mutta monilla on pienempiä yksittäisiä tatuointeja jotka ei pahemmin hyppää silmille.
Kyllä! Se fiilis kun tinderissä lähes täydellinen nainen ja selaat kuvia. Kuvissa nainen kaunis ja urheilullinen tatuoimation vartalo bikinikuvassa rannalla.Viimeisessä ja tuoreimassa kuvassa rintakehä ja sormet tatuoitu. Miksi oi miksi nainen on ottanut nuo tatuoinnit, mietin ja painan rastia.
M37
Täällä on nyt joku, jota on syvästi loukattu tatuoidun ihmisen toimesta. Olisikohan se "elämänrakkaus", joka antoi pakit tai petti ja jätti. Toisaalta tuo syvästi tatuointeja vihaava kirjoittelija voi myös olla keski-ikäinen(?) nainen, jonka mies on lähtenyt nuoremman tatuoidun naisen matkaan. On nimittäin sillä tasolla tuo vihakirjoittelu ettei voida enää puhua vaan makueroista. Olen pahoillani, että sinua on noinkin syvästi loukattu ja nyt purat pahaa oloasi täällä ja varmaan myös muilla keskustelupalstoilla.
tapasin kerran kauniin naisen mutta kun hän kertoi että englanti oli koulussa aina 5 ja reidessä oli tatska jossa oli sukkahousun kuva ja siinä roikkui tatuoitu revolveri, päädyin siihen tulokseen,e ttä hän ei ole ehkä penaalin terävimmästä päästä sitten ja se siitä
Vierailija kirjoitti:
tapasin kerran kauniin naisen mutta kun hän kertoi että englanti oli koulussa aina 5 ja reidessä oli tatska jossa oli sukkahousun kuva ja siinä roikkui tatuoitu revolveri, päädyin siihen tulokseen,e ttä hän ei ole ehkä penaalin terävimmästä päästä sitten ja se siitä
Ei taida olla penaalin terävin kynä sekään, joka kutsuu sukkanauhaa sukkahousuksi.
Ei niissä tatuoinneissa niin haittaa ulkonäkö ellei ole joku liskoihmisen näköinen, mutta ne päätökset jotka saa ottamaan niitä kertoo tarpeeksi ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nyt joku, jota on syvästi loukattu tatuoidun ihmisen toimesta. Olisikohan se "elämänrakkaus", joka antoi pakit tai petti ja jätti. Toisaalta tuo syvästi tatuointeja vihaava kirjoittelija voi myös olla keski-ikäinen(?) nainen, jonka mies on lähtenyt nuoremman tatuoidun naisen matkaan. On nimittäin sillä tasolla tuo vihakirjoittelu ettei voida enää puhua vaan makueroista. Olen pahoillani, että sinua on noinkin syvästi loukattu ja nyt purat pahaa oloasi täällä ja varmaan myös muilla keskustelupalstoilla.
Se on joku oman elämänsä pannuhuoneessa itseään vankina pitävä luuseri. Sille ei tarvi sanoa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla penaalin terävin kynä sekään, joka kutsuu sukkanauhaa sukkahousuksi.
Intuitio kuitenkin pelaa vahvasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei niissä tatuoinneissa niin haittaa ulkonäkö ellei ole joku liskoihmisen näköinen, mutta ne päätökset jotka saa ottamaan niitä kertoo tarpeeksi ihmisestä.
Mitäs ne sellaiset päätökset sitten on?
It s muscular or female power. Duunarin käsivarressa näyttää hyvältä, toimistotyöntekijällä roskalta.
Tatuoinnit ovat kiinnostavia ja hyvin tehdyt varsinkin. Itse kiinnostun eniten tatuoiduista naisista, vaikka vielä ei itsellä niitä vielä olekkaan. Eli joo kyllä, iso plussa jos naisella on tatskoja 👌