12 viikkoa täynnä eikä Finnairin rahoja kuulu
Kommentit (6)
AP ei osaa googlata?
Käsittelyaikamme on noin 8 viikkoa, ja joissakin tapauksissa käsittely voi venyä jopa 12 viikkoon. Olemme äärimmäisen pahoillamme harmista, jonka tämä aiheuttaa sinulle.
https://www.finnair.com/fi-fi/bluewings/matkalla/yleisimm%C3%A4t-kysymy…
Niin, 12 viikkoa on täynnä joka on Finnairin itse asettama takaraja?
Miksi kukaan yleensä lentää Finnairilla.
Turkish Airlines on ollut kerran myöhässä nyt kun on ollut covid 19 hämminkiä.
Korvaus tuli seuraavana päivänä.
Olen ihmetellyt samaa miksi suomalaiset käyttävät finnair:in ylihintaisia ja huonon palvelun lentoja.
Olen lentänyt viiden vuoden aikana Helsinkiin Bangkokin väliä 18 kertaa ja kerran finnair:illa todella paska kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt samaa miksi suomalaiset käyttävät finnair:in ylihintaisia ja huonon palvelun lentoja.
Olen lentänyt viiden vuoden aikana Helsinkiin Bangkokin väliä 18 kertaa ja kerran finnair:illa todella paska kokemus.
Pitää paikkansa Finnairin koneeseen en ole astunut yli kymmeneen vuoteen, lennän 8-12 kertaa vuodessa.
Arvostan palvelua ja laatua, ennenkaikkea mannertenvälisillä lennoilla.
Laita sinne lasku koroista. Normaalisti aikaraja on määritelty 14 vrk. Mutta sitä ei taideta normaalistikaan noudattaa? Korona-aikana aika on tietysti pidempi, mutta tuo on liian pitkä aika. Luultavasti yrittävät pitää konttien ihmisten rahoja käytyövaranaan mahdollisimman pitkään ja maksavat vain uhkavaatimuksia esittävien ihmisten rahat.