Vaikuttaako tatuointi oikeasti naisen kiinnostavuuteen deittirintamalla?
Vaikuttaako tatuointi oikeasti naisen kiinnostavuuteen deittirintamalla? Jos on muuten kaunis ja kiinnostava nainen, mutta nuoruudessa otettuja tatuointeja käsivarsissa..
Kommentit (303)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huoli tatuoitua naista mistään hinnasta. Sellainen on muoti-ilmiönä ottanut sen, eikä hänellä siis ole mitään omia ajatuksia eikä itsenäisyyttä vaan pää täynnä höyryä.
Itse ajattelen pohjimmiltani myös noin. Mahdoton arvostaa, ja kun ne leimat ovat järjestään todella rumia. Vielä kun niihin reaalimaailman vuoksi yhdistyy kaikki mahdollisen alhaiset mielikuvat. Pieni pyöreys ei ole mitään tuon rinnalla.
Kerran jätin jopa panematta nuorta ja muuten niin nättiä naista. Sieltä täältä pilkotti suttua ja itse olin molempien puolesta pahoillani.
kaikki uskoo tämän.
No mitäs kummallista tuossa nyt on? Olen jättänyt muistakin syistä tilanteita käyttämättä olematta houmou.
Usko tai älä.
No en usko
Nämä ovat makuasioita niin kuin niin monet muutkin asiat. Toiset tykkää toiset ei. Minusta isot tatuoinnit ovat kuvottavan näköisiä, ja se on vain mielipiteeni. Jos tyyppi on hyvä tyyppi niin en anna tatuointien vaikuttaa kuitenkaan vaikuttaa, hyvällä ystävälläni on iso tatska käsivarressa ja minusta se on ällöttävän näköinen mutta so what, suurimmaksi osaksi en sitä edes näe. Seksuaalisesti en viehäty tatuoiduista ihmisistä, juurikin koska iho näyttää kuvottavalta mutta olenkin jo löytänyt puolison joten eipä tuokaan haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta. Tuo on vain tietyn miestyypin keksimä legenda joka elää vain netissä.
Oikeassa elämässä ei ole mitään merkitystä.
Samainen miestyyppi ei tule koskaan saamaan minkäänlaista naista, ei tatuoitua eikä tatuoimatonta.
Aamen! Mua huvittaa nämä "en huolisi"-hokemat, niinkuin näillä tyypeillä oikeasti olisi muka jotain valinnanvaraa. Nyt ne ryntää tänne vakuuttamaan, että onhan, ja että he ovat hyväpalkkaisia johtajia, joista naiset tappelee nenät verissä, jep jep..)
Vierailija kirjoitti:
Jos valittavana on kaksi yhtä hyvää tyttöystävä-ehdokasta, niin tatuoimaton voittaa joka kerta.
Mulle ei ainakaan olisi mitään väliä. Valitsisin sen, jonka kanssa natsaisi paremmin. Itselläni ei ole kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos valittavana on kaksi yhtä hyvää tyttöystävä-ehdokasta, niin tatuoimaton voittaa joka kerta.
Mulle ei ainakaan olisi mitään väliä. Valitsisin sen, jonka kanssa natsaisi paremmin. Itselläni ei ole kuvia.
Ne oli yhtä hyviä eli natsaisi yhtä hyvin..
Vierailija kirjoitti:
Naisena vastaan, että kyllä tatuoinnit ovat miinusta deittailussa. Iso osa miehistä ei niistä pidä naisella. Jokin hyvin pieni merkki jossain huomaamattomassa paikassa menee, mutta miehet noin yleisesti pitävät tatuointeja epäviehättävinä naisilla. Fakta kuitenkin on, että naisillla on niin paljon valtaa deittaillessa, että suurin osa miehistä eivät ole sellaisessa asemassa, että torjuisivat tatuoituakaan naista. Saat siis varmasti hyvän miehen tatuoitunakin. Varsinkin jos olet muuten hyvin viehättävä, niin kukaan mies ei laita sinua mappi ööhön isonkaan tatuoinnin vuoksi.
-Tatuoitu nainen
Vihdoinkin totuutta naisen suusta palstalla! \o/
Pisteet sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Jos eivät ole identtisiä kaksosia täysin samoilla luonteilla, niin aivan VARMASTI toinen viehättää jostain syystä enemmän kuin toinen. Ja tatuoinnit eivät siihen vaikuta millään lailla, ellei nyt olisi joku koko naaman peittävä.
Kuinka monta viestiä olet ap kirjoittanut omaan ketjuusi esiintyen muina ihmisinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten juttuja taas...ettekö millään tajua että riittää ettei ole läski saa jo melkein kenet vaan. Mutta kyllä ne tatuoinnitkin vaikuttavat. On se jännä että niitäkin joka toisella vähintään. Syykin on selvä, koska somehörhöilläkin on😪
Jep. Mikä se veronika verhokin oikein on, niin olisi oikein kaunis ilman iholle räpsittyjä töhryjä, mutta tatuoinnit tekevät jopa ruman. Joku ananas pohkeessa? Ja kakkakikkare olkapäällä. Päällä kävi ähkimässä myös räkäinen ja neonvärinen amisjonne, joten tyylitaju on sinänsä kyllä yhdenmukainen.
Mä olen amismies ja ähkinyt runsaasti tatuoidun amisnaisen päällä:D Tykkään tatuoinneista.
Vaikuttaa. Ihmettelen että tämä on jonkun mielestä yllättävää.
Myös ylenmääräiset lävistykset tai vaikka pinkki irokeesi tappavat kiinnostuksen samantien, vain pari muuta esimerkkiä mainitakseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten juttuja taas...ettekö millään tajua että riittää ettei ole läski saa jo melkein kenet vaan. Mutta kyllä ne tatuoinnitkin vaikuttavat. On se jännä että niitäkin joka toisella vähintään. Syykin on selvä, koska somehörhöilläkin on😪
Jep. Mikä se veronika verhokin oikein on, niin olisi oikein kaunis ilman iholle räpsittyjä töhryjä, mutta tatuoinnit tekevät jopa ruman. Joku ananas pohkeessa? Ja kakkakikkare olkapäällä. Päällä kävi ähkimässä myös räkäinen ja neonvärinen amisjonne, joten tyylitaju on sinänsä kyllä yhdenmukainen.
Mä olen amismies ja ähkinyt runsaasti tatuoidun amisnaisen päällä:D Tykkään tatuoinneista.
Minä taas puolestani haluisin ähkimään yhden tietyn tatuoidun amismiehen alle, vaikka itse olenkin tatuoimaton korkeakoulutettu:)
Ymmärrän tatuoinnit, jotka TARKOITTAVAT jotain esim.lasten nimet tai joku kuva asiasta, joka on pelastanut esim.vaikeassa tilanteessa.
Mutta mitä ihmettä symboloi iso ananas sääressä?
Tiedän paljon ihmisiä, jotka ovat katuneet tatuointeja. Maksavat itsensä sitten kipeäksi tatuointien poistosta.
En ymmärrä miksi tatuoinneista meuhkataan niin paljon. Ei toisten hiustyyleistä tai meikeistäkään saa aikaan samanlaista raivoa mitä tatuoinnit joissakin aiheuttaa.
Olen itse tatuoitu nainen. Minua ei haittaa, vaikka tatuoimattomat ovat parempia vaihtoehtoja. Minua ei haittaa, vaikka minulla ei olisi valinnanvaraa tai joutuisin tyytymään yksinoloon - pelkästään muutaman tatuoinnin takia. Ne ihmiset eivät vain olleet minua varten, joten miksi edes murehtia asiaa.
Koen kuitenkin luonteeni ja terveellisen elämäntyylini tärkeämmäksi kuin muiden miellyttäminen. Olen tyytyväinen itseeni, vaikka en koskaan olisikaan tarpeeksi riittävä muille - tatuointieni takia.
Henkilökohtaisesti menee ö-mappiin minulla (ainakin deittipalveluista). Ei ne muuta henkilö mihinkään jos livenä tapaa mutta jotain turn-off pitää olla ettei kaikista tykkäile.
Ja varmasti on paljon miehiä jotka haluavat että naisella olisi koristeita, joten ei hätää vaikka olisi ottanut!
Ps. Tänä päivänä erottuu massasta sillä ettei ole leimauksia hakattu ihoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Jos eivät ole identtisiä kaksosia täysin samoilla luonteilla, niin aivan VARMASTI toinen viehättää jostain syystä enemmän kuin toinen. Ja tatuoinnit eivät siihen vaikuta millään lailla, ellei nyt olisi joku koko naaman peittävä.
No nythän sinä aloit jo tinkimään. Entäs puoli naamaa peittävä? Hupaisa "rosvonaamio" ? Kirkkovene otsassa? Exän nimi kankussa?
Vierailija kirjoitti:
hmm, no tästä palstasta huomaa ainakin sen, että täällä pyörii vähemmän nuorta porukkaa, ja ehkä pikemmin maalaisia kuin cityväkeä :D
Näin stadilaisnuorena jutut on kuin toiselta planeetalta...
Ihan täältä irl-maailmasta katsoen, ison kaupungin terassit täynnä toinen toistaan kirjavampaa väkeä.
Rumia töherryksiä kropat täynnä.
Oon saanut törkeitä viestejä Tinderissa tatuointieni takia. Esim ”pidät varmaat rajusta seksista, koska sulla on tatskoja”
Mua jotenkin ihmetyttää ihmisten neuroottisen vihamielinen ja ivallinen suhtautuminen tatuointeihin. Niin kuin, että jos ihminen on 18-vuotiaana lätkäissyt kuvan käsivarteensa niin jonkun mielestä se on turn out vielä silloinkin kun ihminen on 30v. En ymmärrä. Jotenkin tuntuu, ettei tässä ole nyt kyse tatuoinnista vaan jostakin syvemmästä. Mitä muuta tällaiset ihmiset kammoaa? PAKKO olla kaikenlaista muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta. Tuo on vain tietyn miestyypin keksimä legenda joka elää vain netissä.
Oikeassa elämässä ei ole mitään merkitystä.
Samainen miestyyppi ei tule koskaan saamaan minkäänlaista naista, ei tatuoitua eikä tatuoimatonta.Aamen! Mua huvittaa nämä "en huolisi"-hokemat, niinkuin näillä tyypeillä oikeasti olisi muka jotain valinnanvaraa. Nyt ne ryntää tänne vakuuttamaan, että onhan, ja että he ovat hyväpalkkaisia johtajia, joista naiset tappelee nenät verissä, jep jep..)
Aika monella ihan tavismiehelläkin on ainakin jonkin verran varaa valita. Vaikka palstan onkin vallannut muutama päivästä toiseen samaa itkuvirttä veisaava rassukka niin ei sen perusteella kannatta ihan hirveästi yleistyksiä tehdä kaikkien muiden miesten osalta.
Onko pakko olla noin ilkeä?