Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttaako tatuointi oikeasti naisen kiinnostavuuteen deittirintamalla?

Vierailija
22.06.2020 |

Vaikuttaako tatuointi oikeasti naisen kiinnostavuuteen deittirintamalla? Jos on muuten kaunis ja kiinnostava nainen, mutta nuoruudessa otettuja tatuointeja käsivarsissa..

Kommentit (303)

Vierailija
81/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukin saa tehdä kehollaan mitä haluaa, mutta kokemuksesta välttelen voimaantuneita, ylimeikattuja, tatuoituja ja huomiovärjättyjä kouvolatukkia. Vahinko kyllä tämä taitaa olla juuri se ihmistyyppi joka kokee minut kaikista puoleensavetävimmäksi. Minulla itselläni ei ole eikä tule yhtään tatuointia. Viehätyn kaltaisistani hiljaisista introverttinaisista, mutta heillä tuntuu olevan ylenmäärin kysyntää ja suurin osa viehättävimmistä tapauksista on jo parisuhteessa.

Off-topicina, se on niin epäreilua, että hiljaiset introvertti-naiset ovat halutuimpia, kun taas hiljaiset introvertti-miehet ovat naisten silmissä melkoisen epäkiinnostavia 😭

Vierailija
82/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hmm, no tästä palstasta huomaa ainakin sen, että täällä pyörii vähemmän nuorta porukkaa, ja ehkä pikemmin  maalaisia kuin cityväkeä :D

Näin stadilaisnuorena jutut on kuin toiselta planeetalta...

Oletkin tyhmä itseään täynnä oleva äänekäs stadin muija.

Palstalla suurin osa on stadista tai muista suurista kaupungeista ja yllättävän nuoria, hyvin vähän pöndeltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiallisesti tatuointi lisää naisen kiinnostavuutta, toki pitää muutenkin olla hyvännäköinen. Tatuoitu nainen on harvemmin jäykkä ja tylsä, jäykät ja tylsät ei ainakaan ota tatuointeja.

Vierailija
84/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukin saa tehdä kehollaan mitä haluaa, mutta kokemuksesta välttelen voimaantuneita, ylimeikattuja, tatuoituja ja huomiovärjättyjä kouvolatukkia. Vahinko kyllä tämä taitaa olla juuri se ihmistyyppi joka kokee minut kaikista puoleensavetävimmäksi. Minulla itselläni ei ole eikä tule yhtään tatuointia. Viehätyn kaltaisistani hiljaisista introverttinaisista, mutta heillä tuntuu olevan ylenmäärin kysyntää ja suurin osa viehättävimmistä tapauksista on jo parisuhteessa.

Off-topicina, se on niin epäreilua, että hiljaiset introvertti-naiset ovat halutuimpia, kun taas hiljaiset introvertti-miehet ovat naisten silmissä melkoisen epäkiinnostavia 😭

en ole huomannut kiinnostavuuttani

introvertti-nainen

Vierailija
85/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta. Tuo on vain tietyn miestyypin keksimä legenda joka elää vain netissä.

Oikeassa elämässä ei ole mitään merkitystä.

Samainen miestyyppi ei tule koskaan saamaan minkäänlaista naista, ei tatuoitua eikä tatuoimatonta.

Vierailija
86/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa, sillä naisihanteeseeni on; klassinen kauneus. Tatuoinnit/lävistykset eivät edusta kauneusihannettani. Jätän sellaiset naiset suosiolla, niitä viehättävinä pitäville. :)

Tuollaista klassista kauneutta ei kovin usein näe. Tatuointeja on paljon jopa huippumalleilla.

Vierailija
87/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki vaikuttaa, eli en huolisi. Tosin et sinäkään ukkomiehellä mitään tekisi.

M32

Vierailija
88/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tatuoinnit on omaan silmään naisellisia, eli ei haittaisi, kunhan ovat vain taidolla tehtyjä ja aiheiltaan tribaaleita aistikkaampia.

Omassa nahkassa ei kuvia ole ja tuskin tulee olemaankaan.

Vierailija
89/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ovat ehdoton no-no. Tatuoinnit ovat rumia ja kertovat kantajansa alhaisesta älykkyysosamäärästä, laumasieluisuudesta, lyhytnäköisyydestä ja arvostelukyvyn puutteesta.

Vierailija
90/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itsellä ei ole noita töherryksiä niin odotan samaa myös naiselta. Onneksi avokki onkin fiksu eikä tatuointeja ole, eikä tule.

Vierailija
91/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kukka lantiolla. Näyttäytyy vain harvoille ja valituille... ja jos on bikinit päällä. Olen kuullut kuvastani pelkkää hyvää ja itsekin siitä edelleen pidän, vaikka enää en tatuointeja ottaisikaan. 

Vierailija
92/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten juttuja taas...ettekö millään tajua että riittää ettei ole läski saa jo melkein kenet vaan. Mutta kyllä ne tatuoinnitkin vaikuttavat. On se jännä että niitäkin joka toisella vähintään. Syykin on selvä, koska somehörhöilläkin on😪

Vierailija
93/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulla on miehiä riittäny ainna vaikka sellane iso unisieppari ranteessa komeilee muistona nuoruudesta..

Kulttuurista omimista!

ööööh kui.?

dreamcatcherit on amerikan alkuperäiskansojen juttu. sirpa on ominut inkkarien kulttuurin käteensä.

Vierailija
94/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sänkyyni otan, en vaimoksi

haha, that's a laugh! XD

Vierailija
95/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex stadinkundi ilman leimoja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hmm, no tästä palstasta huomaa ainakin sen, että täällä pyörii vähemmän nuorta porukkaa, ja ehkä pikemmin  maalaisia kuin cityväkeä :D

Näin stadilaisnuorena jutut on kuin toiselta planeetalta...

Oletkin tyhmä itseään täynnä oleva äänekäs stadin muija.

Palstalla suurin osa on stadista tai muista suurista kaupungeista ja yllättävän nuoria, hyvin vähän pöndeltä.

Ja sinä tiedät tämän, koska olet itse tutkinut? Niinpä..

Vierailija
96/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulla on miehiä riittäny ainna vaikka sellane iso unisieppari ranteessa komeilee muistona nuoruudesta..

Kulttuurista omimista!

ööööh kui.?

dreamcatcherit on amerikan alkuperäiskansojen juttu. sirpa on ominut inkkarien kulttuurin käteensä.

tuskinpa se niitä haittaa

Vierailija
97/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmäsin äskettäin kuvaan "julkkiksesta", jolla on tatuoitu iso ananas sääreen. Se hedelmä. Siis ananas.

Ihan samaa katoin. 

Vierailija
98/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 3 tatuointia. Kaikki kukka-aiheisia. Minulla on mies, jolla ei ole yhtään tatuointia eikä nämä minun tatskat meidän pariutumista haitannut. Toki on ihmisiä, jotka eivät pidä tatuoinneista.

Oletko kysynyt mieheltäsi, että pitääkö hän tatuoinneistasi ja tykkäisikö, jos otat niitä lisää?

Vierailija
99/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on kukka lantiolla. Näyttäytyy vain harvoille ja valituille... ja jos on bikinit päällä. Olen kuullut kuvastani pelkkää hyvää ja itsekin siitä edelleen pidän, vaikka enää en tatuointeja ottaisikaan. 

Lol! :D

Vierailija
100/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtajamies kirjoitti:

Tatuoinnit ovat ehdoton no-no. Tatuoinnit ovat rumia ja kertovat kantajansa alhaisesta älykkyysosamäärästä, laumasieluisuudesta, lyhytnäköisyydestä ja arvostelukyvyn puutteesta.

"johtajamies", HAHHATIHAA!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän