Vaikuttaako tatuointi oikeasti naisen kiinnostavuuteen deittirintamalla?
Vaikuttaako tatuointi oikeasti naisen kiinnostavuuteen deittirintamalla? Jos on muuten kaunis ja kiinnostava nainen, mutta nuoruudessa otettuja tatuointeja käsivarsissa..
Kommentit (303)
Jos kesämekko päällä näkyy tatuointi naisesta, niin onhan se yleensä vähän ikävää. Poikkeuksena ehkä jotkut pienet tai pienehköt, kehonmuotoon sopivat, minimalistiset ja koristetarkoituksessa otetut tatuoinnit, joissa ei ole mitään tarinaa taustalla.
Extra turn off: isot tatuoinnit, juntit kuvat, tarinalliset (exän kanssa suhteen 5-vuotispäivänä tms.), kaulatatuoinnit, rintatatuoinnit, alaselkä- tai pillualuetatuoinnit, sormitatuoinnit.
M/40
WTD Nata on unelmieni nainen! Tatskat ahh...
Typerä w t-muoti, jota typerykset toistavat. Ollaan niin uniikkeja yksilöitä kaikki samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän minunkin ottaa sellainen unisieppari-tatska, jos se pysäyttäisi muiden painajaisten lisäksi myös nämä av-palstan tatuointihullut?
Se pitäisi tatuoida otsaan. Hakaristi ajanee saman asian.
Hakaristit lienevät enemmän juuri näiden tatuointihullujen kuvastoa. Samaan tapaanhan ne natzitkin aikoinaan halusivat jalostaa ihmiskuntaa juuri omaan muottiinsa sopivaksi, eivätkä sallineet siihen poikkeuksia.
Itselleni tatuoinnit ei ole este parisuhteelle jos nainen on muuten kiinnostava. Aika mitätön asia tuo että koko homma kaatuisi tatuointiin tai pariin. Eri asia jos ihminen on kauttaaltaan kuvia täynnä..
Toki jokaisella saa olla mieltymyksensä, itselleni ehdoton ei on deittirintamalla ylipainoiset naiset.
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaako se miehellä?
Vaikuttaa tietysti, mutta onko sellaisella miehellä tai naisella, joka ei hyväksy tatuointiasi , yhtään mitään merkitystä?
Vaikuttaa tietysti, mutta en edelleenkään huolisi sellaista miestä.
Tuskinpa nekään jäävät sinuun perääsi itkeskelemään :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan naisena: Miehen kiinnostavuuteen vaikuttaa paljon. En pidä tatuoinneista. Olen niin pinnallinen, etten voisi ihastua tatuoituun mieheen. Itselläni ei ole yhtään tatuointia.
Ja tatuointi naisella on montakertaluokkaa pahempi kuin miehellä. Miehellä se tarkoittaa lähinnä vain vankilahistoriaa, tai vstaavaa, naisella aikaisempaa uraa aikusviihteen puolella.
Taidat olla syntynyt 20-luvulla? Tai sitten asut jossain hikiällä?
Veikkaan, että tyyppi on molempia. Tai joku hihhuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huoli tatuoitua naista mistään hinnasta. Sellainen on muoti-ilmiönä ottanut sen, eikä hänellä siis ole mitään omia ajatuksia eikä itsenäisyyttä vaan pää täynnä höyryä.
Itse ajattelen pohjimmiltani myös noin. Mahdoton arvostaa, ja kun ne leimat ovat järjestään todella rumia. Vielä kun niihin reaalimaailman vuoksi yhdistyy kaikki mahdollisen alhaiset mielikuvat. Pieni pyöreys ei ole mitään tuon rinnalla.
Kerran jätin jopa panematta nuorta ja muuten niin nättiä naista. Sieltä täältä pilkotti suttua ja itse olin molempien puolesta pahoillani.
kaikki uskoo tämän.
Riippuu vähän, mitä ap tarkoitat "deittirintamalla". Tatskatuilta naisilta saa helpommin, joten deittailuun ei tosiaan mikään turn-off. Parisuhteeseen en ryhtyisi.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni tatuoinnit ovat noloja ja ehdoton TURN OFF! En voisi seurustella tatuoidun naisen kanssa vaikka olisi minkä näköinen. En kehtaisi näyttää häntä edes kavereilleni.
Pätee varmaan toisinpäinkin. Miksi te aina kuvittelette olevanne jotain hyviäkin saaliita? KUKAAN nainen joka tatuoinnin haluaa, ei jätä ottamatta sitä sen vuoksi, että joku vauva-palstan surkimus ei niistä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
hmm, no tästä palstasta huomaa ainakin sen, että täällä pyörii vähemmän nuorta porukkaa, ja ehkä pikemmin maalaisia kuin cityväkeä :D
Näin stadilaisnuorena jutut on kuin toiselta planeetalta...
Tai sitten sinä elät omassa kuplassasi etkä tunne sen ulkopuolista maailmaa.
Olen nainen Espoosta 27-vuotias minulla ei ole yhtään tatuointia. Ja kuten täällä joku aikaisemmin jo kommentoi, minunkin 2 pitkässä suhteessa molemmat miehet pitivät siitä, etten omista yhtään tatuointia. Toisella näistä miehistä oli tatuointeja itsellään, toisella ei.
Yleisesti ottaen en usko, että se on mikään ratkaiseva tekijä, etenkään jos ne ovat piilotettavia, eikä esim. keskellä otsaa. Vähän sama ku joku silmien väri. Toiset tykkää sinisistä toiset ruskeista, mutta tuskin se lopulta mitään ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Naisena vastaan, että kyllä tatuoinnit ovat miinusta deittailussa. Iso osa miehistä ei niistä pidä naisella. Jokin hyvin pieni merkki jossain huomaamattomassa paikassa menee, mutta miehet noin yleisesti pitävät tatuointeja epäviehättävinä naisilla. Fakta kuitenkin on, että naisillla on niin paljon valtaa deittaillessa, että suurin osa miehistä eivät ole sellaisessa asemassa, että torjuisivat tatuoituakaan naista. Saat siis varmasti hyvän miehen tatuoitunakin. Varsinkin jos olet muuten hyvin viehättävä, niin kukaan mies ei laita sinua mappi ööhön isonkaan tatuoinnin vuoksi.
-Tatuoitu nainen
Kuten edellä jo onkin kerrottu niin tatuoidulta naiselta saa helpommin, joten on miehiä jotka pitävät heitä varalla paremman puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi vauvapalstailijat eivät ole oikeita ihmisiä. Ihan oikeassa elämässä tälläkään asialla ei ole mitään totuuspohjaa. Jos on aikuisesta, normaalista ihmisestä kyse, osataan katsoa tatuointeja syvemmälle.
N35, finanssialalla, tatskat piilossa jakun alla (ne ovat olemassa ihan vain minua varten).
Tuossa olikin minulle jo kolme syytä välttää, todennäköisesti ei mitään yhteistä, ja sanon tämän tietäen, ettei tapailemallani naisella ja minullakaan paljoa yhteistä ole, ainakaan tekstiksi kirjoitettuna.
Ehkä minun pitäisi tarkistaa asenteeni, mutta luultavimmin kohdatessamme N35 tekisi hylkäyksen alle sekunnin puolestani, joten ei murheita, tuskin kohtaammekaan.
Tatuoinnit naisella ovat minulle täysin yhdentekevät, jos nyt ei ole päästä varpaisiin tatuoitu tai tatuointeja kasvoissa. Sellaiset korvanlehteä venyttävät korut taas ovat hyvin epäviehättäviä.
Kukin saa tehdä kehollaan mitä haluaa, mutta kokemuksesta välttelen voimaantuneita, ylimeikattuja, tatuoituja ja huomiovärjättyjä kouvolatukkia. Vahinko kyllä tämä taitaa olla juuri se ihmistyyppi joka kokee minut kaikista puoleensavetävimmäksi. Minulla itselläni ei ole eikä tule yhtään tatuointia. Viehätyn kaltaisistani hiljaisista introverttinaisista, mutta heillä tuntuu olevan ylenmäärin kysyntää ja suurin osa viehättävimmistä tapauksista on jo parisuhteessa.
Todellakin täysin no no.Kesän hyvä puoli on että näkee nämä varoitusmerkit heti :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huoli tatuoitua naista mistään hinnasta. Sellainen on muoti-ilmiönä ottanut sen, eikä hänellä siis ole mitään omia ajatuksia eikä itsenäisyyttä vaan pää täynnä höyryä.
Itse ajattelen pohjimmiltani myös noin. Mahdoton arvostaa, ja kun ne leimat ovat järjestään todella rumia. Vielä kun niihin reaalimaailman vuoksi yhdistyy kaikki mahdollisen alhaiset mielikuvat. Pieni pyöreys ei ole mitään tuon rinnalla.
Kerran jätin jopa panematta nuorta ja muuten niin nättiä naista. Sieltä täältä pilkotti suttua ja itse olin molempien puolesta pahoillani.
kaikki uskoo tämän.
No mitäs kummallista tuossa nyt on? Olen jättänyt muistakin syistä tilanteita käyttämättä olematta houmou.
Usko tai älä.
hmm, no tästä palstasta huomaa ainakin sen, että täällä pyörii vähemmän nuorta porukkaa, ja ehkä pikemmin maalaisia kuin cityväkeä :D
Näin stadilaisnuorena jutut on kuin toiselta planeetalta...