Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttaako tatuointi oikeasti naisen kiinnostavuuteen deittirintamalla?

Vierailija
22.06.2020 |

Vaikuttaako tatuointi oikeasti naisen kiinnostavuuteen deittirintamalla? Jos on muuten kaunis ja kiinnostava nainen, mutta nuoruudessa otettuja tatuointeja käsivarsissa..

Kommentit (303)

Vierailija
41/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vauvapalstailijat eivät ole oikeita ihmisiä. Ihan oikeassa elämässä tälläkään asialla ei ole mitään totuuspohjaa. Jos on aikuisesta, normaalista ihmisestä kyse, osataan katsoa tatuointeja syvemmälle.

N35, finanssialalla, tatskat piilossa jakun alla (ne ovat olemassa ihan vain minua varten).

Vierailija
42/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla on miehiä riittäny ainna vaikka sellane iso unisieppari ranteessa komeilee muistona nuoruudesta..

voiko rumempaa ja mainstreamimpää tatea olla kuin unisieppari :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jakaa aika voimakkaasti tykkääjiin ja inhoajiin.

Vierailija
44/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulla on miehiä riittäny ainna vaikka sellane iso unisieppari ranteessa komeilee muistona nuoruudesta..

Kulttuurista omimista!

ööööh kui.?

Siis oletko tatuoinut itsesi kuvan, mistä et tiedä mitä se esittää ja mikä sen tarina on? Vinkkinä: se ei ole hämäläinen koriste.

tiedän!! unisieppari pyydystää pahat unet, kannan sitä mukanani aina ja se pyydystää painajaiset:)

Joo, jos ripustat sen vuoteesi yläpuolelle.

uskon että tatuointi kädessäni ajaa saman asian

Vierailija
45/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän minunkin ottaa sellainen unisieppari-tatska, jos se pysäyttäisi muiden painajaisten lisäksi myös nämä av-palstan tatuointihullut? 

Vierailija
46/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena vastaan, että kyllä tatuoinnit ovat miinusta deittailussa. Iso osa miehistä ei niistä pidä naisella. Jokin hyvin pieni merkki jossain huomaamattomassa paikassa menee, mutta miehet noin yleisesti pitävät tatuointeja epäviehättävinä naisilla. Fakta kuitenkin on, että naisillla on niin paljon valtaa deittaillessa, että suurin osa miehistä eivät ole sellaisessa asemassa, että torjuisivat tatuoituakaan naista. Saat siis varmasti hyvän miehen tatuoitunakin.  Varsinkin jos olet muuten hyvin viehättävä, niin kukaan mies ei laita sinua mappi ööhön isonkaan tatuoinnin vuoksi.

-Tatuoitu nainen

Vierailija
47/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisiköhän minunkin ottaa sellainen unisieppari-tatska, jos se pysäyttäisi muiden painajaisten lisäksi myös nämä av-palstan tatuointihullut? 

ota vaan

Vierailija
48/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se pitäisi tatuoida otsaan. Hakaristi ajanee saman asian.

Vierailija
49/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoimaton nainen on kaunein.

Vierailija
50/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako se miehellä?

Vaikuttaa tietysti, mutta onko sellaisella miehellä tai naisella, joka ei hyväksy tatuointiasi , yhtään mitään merkitystä?

Vierailija
51/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulttuurista omimista!

ööööh kui.?

Siis oletko tatuoinut itsesi kuvan, mistä et tiedä mitä se esittää ja mikä sen tarina on? Vinkkinä: se ei ole hämäläinen koriste.

tiedän!! unisieppari pyydystää pahat unet, kannan sitä mukanani aina ja se pyydystää painajaiset:)

Joo, jos ripustat sen vuoteesi yläpuolelle.

uskon että tatuointi kädessäni ajaa saman asian

ei aja, sillä ei ole mitään virkaa kädessäsi. vain ulkonäköhaitan virka.

Vierailija
52/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaako se miehellä?

Vaikuttaa tietysti, mutta onko sellaisella miehellä tai naisella, joka ei hyväksy tatuointiasi , yhtään mitään merkitystä?

Vaikuttaa tietysti, mutta en edelleenkään huolisi sellaista miestä.

Vierailija
53/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mistä roikkuu, millainen nainen, millaisia töherryksiä ym. Vaikea sanoa, mutta joissain tapauksissa ei vaan pysty.

Vierailija
54/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointien viestimä heikko itsetunto ja epävarmuus ovat ehkä joillekin positiivisia asioita, itselleni ei niinkään.

Vierailija
55/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan naisena: Miehen kiinnostavuuteen vaikuttaa paljon. En pidä tatuoinneista. Olen niin pinnallinen, etten voisi ihastua tatuoituun mieheen. Itselläni ei ole yhtään tatuointia.

Mulla sama juttu. Olen tapaillut paria pienen tatuoinnin omistavaa miestä mutta joku heissä särähti pidemmänkin tuntemisen jälkeen. Olen ajatellut, että tietty tuuliviiriys ja hiukan (minun makuuni)liiallinen narsistisuus ovat olleet ne tatuointeja pahemmat turn offit. Kummatkin ottaneet tatskansa nuorina ja vähän sellaisella nuoruuden vimmalla perustelivat tatuointejaan.

Ihan sama, millä vimmalla ovat otteneet koska kaikki oikeasti kunnioittamani ja rakastamani miehet ovat nuoresta saakka olleet kypsiä ja pystyneet miettimään tekojensa seurauksia vuosikymmenten päähän.

Itse tatuointi ei siis ärsytä vaan se, mitä tatuoinnin ottaminen kertoo ihmisen luonteesta.

Entä jos ei ole ottanut millään vimmalla, vaan ihan harkitusti, koska pitää tatuoinneista? Onko sekin turn-off?

Minulle on turn off jo pelkästään kiinnostus tatuointeihin. Vähän sama, kuin että joku olisi todella kiinnostunut lävistyksistä. Ihan vain siksi, etten oikein ymmärrä kumpaakaan taidelajia enkä myöskään niihin liittyvää kulttuuria. Minusta tatuoitu iho ei yksinkertaisesti ole kaunis.

Makuasioitahan nämä ovat. Minusta venytetyt korvalehdet ja lävistetyt nännit ovat huomionhakua siinä, missä vaikkapa poikkeuksellisen erikoinen pukeutumistyyli. Jos miehellä olisi intohimonaan pukeutua esimerkiksi keskiaikaisiin asuihin, en minä sellaistakaan ihan läpi sormien katsoisi. Ihan vain siksi, etten ymmärtäisi ja kumppaniani haluaisin ensisijaisesti ymmärtää mahdollisimman monessa asiassa.

Vierailija
56/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 3 tatuointia. Kaikki kukka-aiheisia. Minulla on mies, jolla ei ole yhtään tatuointia eikä nämä minun tatskat meidän pariutumista haitannut. Toki on ihmisiä, jotka eivät pidä tatuoinneista.

Vierailija
57/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan naisena: Miehen kiinnostavuuteen vaikuttaa paljon. En pidä tatuoinneista. Olen niin pinnallinen, etten voisi ihastua tatuoituun mieheen. Itselläni ei ole yhtään tatuointia.

Ja tatuointi naisella on montakertaluokkaa pahempi kuin miehellä. Miehellä se tarkoittaa lähinnä vain vankilahistoriaa, tai vstaavaa, naisella aikaisempaa uraa aikusviihteen puolella.

Taidat olla syntynyt 20-luvulla? Tai sitten asut jossain hikiällä?

Vierailija
58/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huoli tatuoitua naista mistään hinnasta. Sellainen on muoti-ilmiönä ottanut sen, eikä hänellä siis ole mitään omia ajatuksia eikä itsenäisyyttä vaan pää täynnä höyryä.

Itse ajattelen pohjimmiltani myös noin. Mahdoton arvostaa, ja kun ne leimat ovat järjestään todella rumia. Vielä kun niihin reaalimaailman vuoksi yhdistyy kaikki mahdollisen alhaiset mielikuvat. Pieni pyöreys ei ole mitään tuon rinnalla.

Kerran jätin jopa panematta nuorta ja muuten niin nättiä naista. Sieltä täältä pilkotti suttua ja itse olin molempien puolesta pahoillani.

Vierailija
59/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa riippua miehestä haittaako. Vantaalaista ex vankilakundia ei tatuointi häiritse. Espoolainen koulutettu mies voi pitää tatuoitua naista yksinkertaisena bimbona

Vierailija
60/303 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni tatuoinnit ovat noloja ja ehdoton TURN OFF! En voisi seurustella tatuoidun naisen kanssa vaikka olisi minkä näköinen. En kehtaisi näyttää häntä edes kavereilleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi