Vaikuttaako tatuointi oikeasti naisen kiinnostavuuteen deittirintamalla?
Vaikuttaako tatuointi oikeasti naisen kiinnostavuuteen deittirintamalla? Jos on muuten kaunis ja kiinnostava nainen, mutta nuoruudessa otettuja tatuointeja käsivarsissa..
Kommentit (303)
Kokonaisuus ratkaisee, mutta en hlökohtaisesti pidä tatuoinneista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulla on miehiä riittäny ainna vaikka sellane iso unisieppari ranteessa komeilee muistona nuoruudesta..
Millaisia miehiä? Tatuoimattomia pankkiirilentäjiä, tuskin :)
Oletko sinä sellainen pankkiirilentäjä?
Tottakai osalle miehistä pienikin tatuointi on turn-off, isommalle osalle isot tatskat, ja ainakin luultavasti tatuoidulle porukalle ei minkään lainen tai jopa turn-on.
Tosin luulen myös, ettei yhtään näkyvämmän tatuoinnin omistava nainen vilkaisisi minua toista kertaa, joten sanonta vakasta ja kannesta pitänee paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huoli tatuoitua naista mistään hinnasta. Sellainen on muoti-ilmiönä ottanut sen, eikä hänellä siis ole mitään omia ajatuksia eikä itsenäisyyttä vaan pää täynnä höyryä.
Onneksi tunne on malko varmasti molemminpuolinen. Hassua, että edes nämä helteet eivät hillitse teidän fanaatikkojen yksinpuheluita av:lla.
Fakta on, että suurinta osaa miehistä ei voisi vähempää kiinnostaa onko naisella tatuointia vai ei, ja vaikkei niistä itse niin pitäisikään, niin se ei missään nimessä ole (tervepäiselle) ihmiselle mikään kynnyskysymys parinvalinnassa. Hullut ovat asia erikseen sitten, niitä häiritsee milloin mikäkin täysin triviaali.
Tuskin naisen tatuointi mikään lopullinen turn off on miehelle mutta omat miesystäväni (3 pitkää suhdetta) ovat kaikki todenneet, että heille tatuointien puuttuminen minusta on ollut pelkästään positiivinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan naisena: Miehen kiinnostavuuteen vaikuttaa paljon. En pidä tatuoinneista. Olen niin pinnallinen, etten voisi ihastua tatuoituun mieheen. Itselläni ei ole yhtään tatuointia.
Mulla sama juttu. Olen tapaillut paria pienen tatuoinnin omistavaa miestä mutta joku heissä särähti pidemmänkin tuntemisen jälkeen. Olen ajatellut, että tietty tuuliviiriys ja hiukan (minun makuuni)liiallinen narsistisuus ovat olleet ne tatuointeja pahemmat turn offit. Kummatkin ottaneet tatskansa nuorina ja vähän sellaisella nuoruuden vimmalla perustelivat tatuointejaan.
Ihan sama, millä vimmalla ovat otteneet koska kaikki oikeasti kunnioittamani ja rakastamani miehet ovat nuoresta saakka olleet kypsiä ja pystyneet miettimään tekojensa seurauksia vuosikymmenten päähän.
Itse tatuointi ei siis ärsytä vaan se, mitä tatuoinnin ottaminen kertoo ihmisen luonteesta.
Entä jos ei ole ottanut millään vimmalla, vaan ihan harkitusti, koska pitää tatuoinneista? Onko sekin turn-off?
Vaikuttaa, sillä naisihanteeseeni on; klassinen kauneus. Tatuoinnit/lävistykset eivät edusta kauneusihannettani. Jätän sellaiset naiset suosiolla, niitä viehättävinä pitäville. :)
Onhan ne töhryt aika ällöttäviä.
Mullakin on kaksikymppisenä otettu aivan kamala silloinen muotitatuointi silloisessa muotipaikassa. Se on ihan hirvittävän ruma. Onneksi minä olen sen verran kaunisnja hyväkroppainen että miehiä se ei ole haitannut. Mä olen kyllä aina varoittanut siitä etukäteen ja turn offeista kysellyt. Oikeassa elämässä ne ei ole niin suuri ongelma kuin tällä palstalla.
Tatuoinnit rumentaa. Jos on pieni jossain, ei kai sillä suurta vaikutusta voi olla. Jos on full sleeve, niin menee jo vaikeaksi tuntea vetoa naiseen. Tuntuu liian miehiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan naisena: Miehen kiinnostavuuteen vaikuttaa paljon. En pidä tatuoinneista. Olen niin pinnallinen, etten voisi ihastua tatuoituun mieheen. Itselläni ei ole yhtään tatuointia.
Ja tatuointi naisella on montakertaluokkaa pahempi kuin miehellä. Miehellä se tarkoittaa lähinnä vain vankilahistoriaa, tai vstaavaa, naisella aikaisempaa uraa aikusviihteen puolella.
Ihanko meinaat, että kaikki parikymppiset tatuoidut ig-tytöt ja -pojat ovat aikuisviihdetähtiä tai vankilakundeja. Tai ne keski-ikäiset naiset pienine perhosineen. Nykyään taitavat tatuoinnit kumminkin olla vähän eri asia kuin 1940-luvulla. Ja hyvä niin, saatte tekin oman elämänne sankarit jotain kauhisteltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit rumentaa. Jos on pieni jossain, ei kai sillä suurta vaikutusta voi olla. Jos on full sleeve, niin menee jo vaikeaksi tuntea vetoa naiseen. Tuntuu liian miehiseltä.
Entä jos ei ole full sleeveä mutta molemmissa käsivarsissa yksittäisiä pieniä tatuointeja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulla on miehiä riittäny ainna vaikka sellane iso unisieppari ranteessa komeilee muistona nuoruudesta..
Kulttuurista omimista!
ööööh kui.?
Siis oletko tatuoinut itsesi kuvan, mistä et tiedä mitä se esittää ja mikä sen tarina on? Vinkkinä: se ei ole hämäläinen koriste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulttuurista omimista!
ööööh kui.?
Siis oletko tatuoinut itsesi kuvan, mistä et tiedä mitä se esittää ja mikä sen tarina on? Vinkkinä: se ei ole hämäläinen koriste.
tiedän!! unisieppari pyydystää pahat unet, kannan sitä mukanani aina ja se pyydystää painajaiset:)
Millainen tatuointi tekee naisesta kiinnostavan?
Niin sitä sanotaan, mutta käytäntö on usein toinen. Tietysti sellainen valitsee tarkemmin kellä on vara valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huoli tatuoitua naista mistään hinnasta. Sellainen on muoti-ilmiönä ottanut sen, eikä hänellä siis ole mitään omia ajatuksia eikä itsenäisyyttä vaan pää täynnä höyryä.
Onneksi tunne on malko varmasti molemminpuolinen. Hassua, että edes nämä helteet eivät hillitse teidän fanaatikkojen yksinpuheluita av:lla.
Fakta on, että suurinta osaa miehistä ei voisi vähempää kiinnostaa onko naisella tatuointia vai ei, ja vaikkei niistä itse niin pitäisikään, niin se ei missään nimessä ole (tervepäiselle) ihmiselle mikään kynnyskysymys parinvalinnassa. Hullut ovat asia erikseen sitten, niitä häiritsee milloin mikäkin täysin triviaali.
Tuskin naisen tatuointi mikään lopullinen turn off on miehelle mutta omat miesystäväni (3 pitkää suhdetta) ovat kaikki todenneet, että heille tatuointien puuttuminen minusta on ollut pelkästään positiivinen asia.
Good for you.
Minulla ei ollut tatuointia silloin kun mieheni kanssa (kauan sitten) tapasimme, hän sittemmin maksoi tatuoinnin minulle syntymäpäivälahjaksi, kun tiesi minun sellaista haluavan.
Vierailija kirjoitti:
Millainen tatuointi tekee naisesta kiinnostavan?
Ei tatuointia ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulttuurista omimista!
ööööh kui.?
tiedän!! unisieppari pyydystää pahat unet, kannan sitä mukanani aina ja se pyydystää painajaiset:)
Joo, jos ripustat sen vuoteesi yläpuolelle.
Aikuinen?
Mulle tulee koko tatskaskenestä selainen ikuisesti wanne be-teini joka kuvittelee olevansa huutavan yksilöllinen niillä ihan itse valituilla piirroskuvillaan, jotka eivät lähde pesemällä pois.