Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikuttaako tatuointi oikeasti naisen kiinnostavuuteen deittirintamalla?

Vierailija
22.06.2020 |

Vaikuttaako tatuointi oikeasti naisen kiinnostavuuteen deittirintamalla? Jos on muuten kaunis ja kiinnostava nainen, mutta nuoruudessa otettuja tatuointeja käsivarsissa..

Kommentit (303)

Vierailija
261/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huoli tatuoitua naista mistään hinnasta. Sellainen on muoti-ilmiönä ottanut sen, eikä hänellä siis ole mitään omia ajatuksia eikä itsenäisyyttä vaan pää täynnä höyryä.

Onneksi tunne on malko varmasti molemminpuolinen. Hassua, että edes nämä helteet eivät hillitse teidän fanaatikkojen yksinpuheluita av:lla.

Fakta on, että suurinta osaa miehistä ei voisi vähempää kiinnostaa onko naisella tatuointia vai ei, ja vaikkei niistä itse niin pitäisikään, niin se ei missään nimessä ole (tervepäiselle) ihmiselle mikään kynnyskysymys parinvalinnassa. Hullut ovat asia erikseen sitten, niitä häiritsee milloin mikäkin täysin triviaali.

Tatuoinnit ovat rumia, oli kyseessä mies tai nainen.

Vierailija
262/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos valittavana on kaksi yhtä hyvää tyttöystävä-ehdokasta, niin tatuoimaton voittaa joka kerta. 

:D:D:D Ihan kuin ne kaksi tyttöystäväehdokasta seisoisivat rivissä odottamassa sun valintaa.

Yhdellä on kymmenen ja yhdeksällä ei ollenkaan.

Kannattaa miettiä, jos kiinnostaa se kiinnostava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille vinkki. Olkapäät ja napa muodostaa kärkikolmion mihin ei tatuointeja kannata ottaa 👍

Vierailija
264/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä  ihmeen pakkomielle täällä on tatuoinneista kun joka viikko on joku aloitus tästä. Eiköhän tatuoinnit ole jo niin hiton vanha juttu että mistään trendistä ei enää oo puhuttu vuosikymmeniin ja se että jollain sellainen on ei pahenna tai paranna ketään. Tatuointi on ihan verrattavissa mihin tahansa ulkoisesti tehtyyn muutokseen ihmisessä, se on vaan vaikeampaa muuttaa kuin vaikka hiustenväri. Ja jos jollekulle tatuointi on turn off niin trust me se oli väärä ihminen sulle muutenkin. Isompi merkitys on sillä mitä se tatuointi edustaa ja mitä se viestii eli joku hakaristi todella voikin olla iso miinus. Monesti ne on vain kivoja kuvia joissa on myös joskus henkilökohtainen sanoma ihmiselle. Koittakaa nyt oikeesti päästä tän asian yli, älkääkä olko niin pinnallisia. Tutustutaan myös tatuointien kulttuuriin esim jotkut alkuperäiskansojen tatuoinnit on todella kauniita ja niitä voi ihailla jo pelkästään niiden taiteellisuus en vuoksi mutta

Itse olen nähnyt erittäin harvoin kivoja kuvia tatskoissa. Joku kryptinen "kun tämä solmu nyt merkkaa minulle niin valtavan syvästi jotain, että kukaan ei voi edes ymmärtää"- kuva taas antaa vaikutelman, et toinen ajattelee olevansa todella syvällinen ja uniikki, ja alleviivaa omaa erinomaisuuttaan.

Mut samaa mieltä siitä, et asian voi helposti ohittaa. Mikään pakko ei ole ottaa ketään. Onneksi omassa ikäluokassa enemmän löytyy ihmisiä ilman tatskoja, eikä tämä muutenkaan koske meitä pitkään naimisissa olleita.

Vierailija
265/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan naisena: Miehen kiinnostavuuteen vaikuttaa paljon. En pidä tatuoinneista. Olen niin pinnallinen, etten voisi ihastua tatuoituun mieheen. Itselläni ei ole yhtään tatuointia.

Mulla sama juttu. Olen tapaillut paria pienen tatuoinnin omistavaa miestä mutta joku heissä särähti pidemmänkin tuntemisen jälkeen. Olen ajatellut, että tietty tuuliviiriys ja hiukan (minun makuuni)liiallinen narsistisuus ovat olleet ne tatuointeja pahemmat turn offit. Kummatkin ottaneet tatskansa nuorina ja vähän sellaisella nuoruuden vimmalla perustelivat tatuointejaan.

Ihan sama, millä vimmalla ovat otteneet koska kaikki oikeasti kunnioittamani ja rakastamani miehet ovat nuoresta saakka olleet kypsiä ja pystyneet miettimään tekojensa seurauksia vuosikymmenten päähän.

Itse tatuointi ei siis ärsytä vaan se, mitä tatuoinnin ot

En ymmärrä koko pointtia tatuoinneista. Miksi ihmiset ottavat tatskoja? Ei tajua.

Vierailija
266/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen tatuointi tekee naisesta kiinnostavan?

Ei minkäänlainen.

Vierailija
267/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointi naisella on kuin karjalalippis miehellä.

Vierailija
268/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tatuoinnista. Unisiepparit, under boob-tatuoinnit, sormitatuoinnit, kiinalaiset merkit, roomalaiset numerot yms. muotitatuoinnit suuri turn off.

Entä ananakset?

Vierailija
269/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Megan Fox tulisi ja pyytäisi treffeille, niin sanoisitko "kiitti, mut ei kiitti, kun sulla on noita tatuointeja"?? 

Vierailija
270/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on hyvin hedelmällinen ihminen?

Vierailija
271/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Megan Fox tulisi ja pyytäisi treffeille, niin sanoisitko "kiitti, mut ei kiitti, kun sulla on noita tatuointeja"?? 

Sanoisin että kiitos tarjouksesta, mutta olet erehtynyt henkilöstä.

Vierailija
272/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kysyn tämän taas tällaisessa keskustelussa, koska en vieläkään ole saanut minkäänlaisia vastauksia. Tai no yleensä olen kysynyt tämän niin ettei välttämättä seurustelusuhteesta kyse, vaan ylipäätään uudesta tuttavuudesta ja tatskoja inhoavan suhtautumisesta.

Eli tapaat oikein mukavan ihmisen, joko nyt sitten deiteillä tai sellainen tulee vaikkapa työkaveriksesi. On kaikinpuolin miellyttävä, reilu, työkaverina osaava ja myöskin reilu. Et löydä mitään pahaa sanottavaa.

Sitten paljastuukin vaikka jossain saunaillassa tai rannalla että hänellä onkin valtava tatuointi selässä ja muutamia muuallakin.

Niin tekö olette sitten niin pinnallisia, että ajattelette että voihan piru, olihan tuo kaikinpuolin ihana ja fiksu, mut eipä kiinnostakaan. Tai että ei ois noin osaavasta ihmisestä uskonut.

Vai mitä tatskojen kammoajat tällaisissa tilanteissa ajattelee?

Ei yhtään mitään, jos kyseessä on työkaveri. Ei kuulu minulle työkaverin nahka-asiat.

Vierailija
273/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska parodia missä näyttelijä Kristen Bell on muka läpensä tatuoitu ja aina pitää meikata tatskat piiloon ennen näyttelemistä 😅 Hyvin sopii tähän aiheeseen 👍

Vierailija
274/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oikeassa elämässä emme elä vauva.fi palstalla. Nämä Jormat, Einarit ja Irmelit eivät todennäköisesti kävele koskaan missään vastaan eli rauhassa vaan olette omia itsejänne - tatuoinneilla tai ilman.

Vierailija
275/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit ovat kiinnostavia ja hyvin tehdyt varsinkin. Itse kiinnostun eniten tatuoiduista naisista, vaikka vielä ei itsellä niitä vielä olekkaan. Eli joo kyllä, iso plussa jos naisella on tatskoja 👌

Mikä niissä kiinnostaa?

Vierailija
276/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, ei nappaa muutenkaan keinotekoisuus

Vierailija
277/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

osoitus vähä älyisyydestä joka ei hallitse elämäänsä. nainen vaikutti kivalta mutta kun alkoi riisuutua ja iiidiootin merkit paljastuivat minä aloin pukeutua. en edes keskustele leimattujen hölmöjen kanssa 

Vierailija
278/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin kevyesti aika rock-henkistä mimmiä. Paljon tatskoja, huippuun treenattu vartalo, seksikkäät nännilävärit. Sille tuo look sopi ja yleensä tatskoja vihaavana pidin aika kuumana itse asiassa. Mutta en halunnut vakavaan suhteeseen tuosta ja muita syistä johtuen. Toki mukava tyyppi, jota muistelen lämmöllä. 

Vierailija
279/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

juntille pillua ohjelmassahan viisaat juntit valitsevat näitä värikarttoja liikkuviksi lintujen pelättimiksi tehoavat myös naapureihin ja satunnaisiin kaupustelijoihin.

Vierailija
280/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska parodia missä näyttelijä Kristen Bell on muka läpensä tatuoitu ja aina pitää meikata tatskat piiloon ennen näyttelemistä 😅 Hyvin sopii tähän aiheeseen 👍

Oli samoja taskoja mitä näkee mammoilla prismassa! 😂