Vaikuttaako tatuointi oikeasti naisen kiinnostavuuteen deittirintamalla?
Vaikuttaako tatuointi oikeasti naisen kiinnostavuuteen deittirintamalla? Jos on muuten kaunis ja kiinnostava nainen, mutta nuoruudessa otettuja tatuointeja käsivarsissa..
Kommentit (303)
vanhainkodeissa ei näille hölmö leimatuille puhu kuin hoitajat pakosta.
Vierailija kirjoitti:
juntille pillua ohjelmassahan viisaat juntit valitsevat näitä värikarttoja liikkuviksi lintujen pelättimiksi tehoavat myös naapureihin ja satunnaisiin kaupustelijoihin.
99% näiden kommenttien kirjoittajista ovat näitä juntteja, joille todellakin pitäis saada sitä pillua tai lekaa. Ja äkkiä!
Jos on joku pieni tatuointi ,jonka saa helposti t paidalla ja shortseilla piiloon, ei haittaa. Kaikki muut tatuoinnit ja lävistykset on ehdoton ei. Likaisen näköinen ja lävistykset on oikeasti kuvottavaa, kun puoli naamaa on rautaa täynnä. Nenärengas kaikista pahin, se mallia sonni oleva rengas. Onneksi on vielä naisia ilman noita, niin ei tarvi itsekseen jäädä.
Sinä et kysynyt vaikuttaako miehen tatuoinnit, mutta vastaan silti. Ei haittaa jos tatuoinnilla on joku merkitys. Kaikista karmeinta on ehkä ne tribaali- tatuoinnit. Pakko pidätellä naurua kun huomaa että joku pelle patsastelee sellasten kanssa. Tekis mieli kysyä sellaiselta että "mihin heimoon kuulut?". Yks naapuruston n. 35-40v ukko oli niin polleena tribaaliensa kanssa. Oli rullannut oikeen t-paidan hihat ylös että varmaan näkyy. Siinä se nojaili autoonsa ja oli maailman kovin jätkä. Teki mieli purskahtaa nauraa ja kysyä että "eihän noi oikeita ole?? Siis älä vaan sano että oot tollaset ottanut pysyvästi ittelles? Vai onko joku tehnyt noi sulle väkisin?" ja jatkaa nauraen matkaa. No en sitten viitsinyt kun ei tiedä mikä juoruämmä se on että mustamaalaa mut joka paikkaan :D
Yllätyin kuinka palsta suhtautuu tatuointeihin, itselläni ei ole tatuointeja mutta tuntemillani tatuoiduilla naisilla ei ole koskaan ollut vaikeuksia löytää kumppania.
Mä olen jo vanha haahka, mutta voisin ottaa ensimmäisen näkyvän paikan tatuointini kehoon jo ihan siksi, että ei tulisi kukaan enää ikinä minulle juttelemaan. Kasvoihin vaikka? Jos joku minut tuosta tuomitsee, se kertoo vain siitä ihmisestä, ei minusta muuta kuin sen, ettei kiinnosta, mitä joku tuntematon minusta ajattelee.
Tatuoiduista ihmisistä on tilastoitu että he:
a. ovat kokeneet todennäköisemmin kaltoinkohtelua lapsuudessaan
b. suostuvat todennäköisemmin yhden yön suhteisiin
c. huonompi impulssikontrolli
d. rakentavat identiteettiään pinnallisille asioille
Mitä väliä on jollain tatuoinnilla? En voi ymmärtää.
Itse naisena kiinnostun yleensä tietyn tyylisistä miehistä: fiksu, korkeasti koulutettu, siististi pukeutuva, rauhallinen, tietyllä tapaa perinteinen miehekäs mies. Yleensä tällä miestyypillä ei ole tatuointeja, eivätkä ole muutenkaan kiinnostuneita muotivillityksistä. Jos minua kiinnostavalla miehellä olisi tatuointi, ei se minua kuitenkaan haittaisi. En vain osaa kuvitella tällaista skenaariota, koska minua kiinnostavilla miehillä ei koskaan ole ollut tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Linkki?
Miehenä voin todeta, ettei ole olemassa sellaista, kuin hieno tatuointi naisella. Naisten tatuoinneista 99% tai enemmänkin on etovan rumia töhryjä! Ne jäljelle jäävät prosenttiin tai alle prosenttiin kuuluvat tatskat eivät ole rumia, mutta hienoja eivät ole nekään!
Naiset! Tatuointeja ottamalla ette voi koskaan voittaa mitään! Se on lähes aina "rosvosektori" ja parhaimmillaankin vain tyhjä arpa!
Vierailija kirjoitti:
Miehenä voin todeta, ettei ole olemassa sellaista, kuin hieno tatuointi naisella. Naisten tatuoinneista 99% tai enemmänkin on etovan rumia töhryjä! Ne jäljelle jäävät prosenttiin tai alle prosenttiin kuuluvat tatskat eivät ole rumia, mutta hienoja eivät ole nekään!
Naiset! Tatuointeja ottamalla ette voi koskaan voittaa mitään! Se on lähes aina "rosvosektori" ja parhaimmillaankin vain tyhjä arpa!
En tykkää tatuoinneista, mutta niin oli noloa neuvontaa et pakko oli alapeukuttaa.
Jos olis lukenut "ihmiset", niin sit olisin voinut jopa tykätä. Ei ne tatskat miehillä ole yhtään sen hienompia, mut pelkkä toisen sukupuolen mollaus ei ole koskaan älykästä.
Tatska antaa heti.. impulsiivinen ADHD narkki kevytkenkäinen, white trash mt_ongelmainen assosiaatiot. Panoksi kelpaa. Äidille näytille ei. Sori siitä. En huoli.
Lisäksi vielä tuhruisen epäsiistin oloinen vaikka kuinka hygieeninen olis muuten.
Monet miehetkin on nykyisin tatuoituja. On pariskuntia, joissa molemmilla on leimoja.
Hyi. Ei mitään tatuointeja. Tatuoinnit on niin WT. Ei ole vaimomatskua minulle. Haluan löytää kauniin, älykkään ja edustavan vaimon, josta tulee äiti meidän lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Monet miehetkin on nykyisin tatuoituja. On pariskuntia, joissa molemmilla on leimoja.
Juu, vakka ja kansi löytävät kyllä kantensa, myös Downin syndroomaiset pariutuvat usein keskenään, ja onhan niitä sellaisiakin perheitä joissa molempia puolisoita yhdistää päihderiippuvuus. Ihan varmasti siis myös tatuoidut voivat löytää toisensa. Mutta en voi ymmärtää miksi joku kaunis ja fiksu nainen haluaisi ehdoin tahdoin heikentää omaa arvoaan suttaamalla ihonsa tatuoinneilla.
Kyllä. Se johtuu siitä, että tuntemani tatuoidut naiset ovat "väärällä tavalla" omalaatuisia, ja uskonpa vain tämän pätevän muihinkin. Myös tatuoitu mies on usein... "väärällä tavalla" omalaatuinen. Kyllä minulla on kavereita, joilla on tatuointeja, mutta ovat... omalaatuisia.
Oliko muita kysymyksiä, kuin tämä, jota joka toinen päivä kysytään, ja johon joka toinen päivä tulee samat vastaukset?
Luomutyllerö on paras tyllerö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki?
Enpä tiedä muista, mutta tuo a on uutisoitu suomessakin?
https://bmcpsychology.biomedcentral.com/articles/10.1186/s40359-022-008…
Itse olen korkeakoulutettu, tatuoitu nainen, ja olen naimisissa. Miehenikin on korkeakoulutettu, älykäs ja edustava. Ette voi tosielämässä tietää, kenellä on tatuointeja, sillä herkät ja kauniit, feminiiniset tatuoinnit ovat esimerkiksi yliopisto-opiskelijoilla melko tavallisia. Tatuoinnit voivat olla tyylikkäitä ja kauniita; ne kaunistavat naista kuin ajattomat korut.
Ennakkoluuloinen, kapeakatseinen mies ei muutenkaan sovi älykkäälle ja laajakatseiselle naiselle, joten on ehkäpä ihan hyvä että tatuointitaiteeseen ennakkoluuloisesti suhtautuva mies etsii makuunsa sopivan naisen.
Eikö sen tatuoinnin voi laittaa seinälle kehyksiin ja katsella sitä siinä jos se on niin taidetta. Ei kai kukaan anna pilata ihoaan tekotaiteilijoiden töhryillä.
"Vain" vankilahistoriaa? :D Eli murhaaja ja raiskari ovat parempia kuin laillista työtä tekevä nainen?
Ei sikäli että kommentissasi olisi muutenkaan järkeä.