Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet tulevat salille tuijottelemaan naistreenaajia?

Vierailija
06.01.2026 |

Käyn säännöllisesti salilla, sekasalilla, koska on muuten hyvä ja sijainti minulle täydellinen. Ongelmaksi on muodostuneet miehet jotka oikein istahtavat tuijottamaan treenaamistani. Pukeudun aina peittävästi ja asiallisesti. Ilman meikkiä, hiukset ponnarilla, löysät housut jalassa, rintavakoa ei näy ja hihatkin ovat pitkät. Toiset naiset keskittyvät omiin treeneihinsä mutta miehet tuijottavat häpeilemättä. Miksi?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu siveästi niin se huomio vähenee normaalille tasolle

Vierailija
2/65 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luetun ymmärtäminen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole ennen naista nähneet.

Vierailija
4/65 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luetun ymmärtäminen...

Ymmärtäminen!

Vierailija
5/65 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuollaiset sporttiset ponnaripäät on kuumia.

Vierailija
6/65 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katselen salilla miehiä. Miksi miehet ei saisi katsella naisia?

Vierailija
7/65 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä koskaan katsonut yhtäkään naista salilla. Käyn siellä vain omaksi ilokseni pitämässä kuntoa yllä. Enkä edes viehäty millään tavalla mistään salimimmeistä. M40

Vierailija
8/65 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat iljettäviä pervoja. Sano salihenkilökunnalle, että häiritsevät.

Vierailija
9/65 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt salilla 30 vuotta. Olen nainen. En ole ruma. Koko tänä aikana ei ole ollut tuijotteluongelmaa. Menen salille, treenaan ja lähden. En myöskään tuijottele ympärilleni. Ei mitään ongelmaa.

Vierailija
10/65 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä salilla sitten pitäisi tehdä muuta kuin katsella naisia ja fantasioida temppujen tekemisestä?

Vierailija
11/65 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko. Salilla jolla käyn on naisia ehkä yksi viidesosa ja loput miehiä. Monesti jaloittele hetken sarjojen välissä eli tepastelen edes takaisin. Siinä kyllä huomaa jos miehet tuijottaisivat naisia. 

Vierailija
12/65 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn aina kesäisin salilla tuijottelemassa tipuja slurpsis maiskis. Voin kertoo et siinä jää treenit kakkoseksi kun katselee niitä upeita seksybeibejä tiukoissa trikoissa kyykkäämässä treenattua pebaa namskis. Mul on oikeus tuijottaa niin paljon kuin mua huvittaa koska en ole syyllistynyt laittomuuksiin. Jos joku vasemmistolepakko ei tykkää niin voi mennä ihan vapaasti muiden lepakoiden kans samalle salille

Vierailija
13/65 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa jos tuijottaa, kunhan ei häiritse mun treenejä

Vierailija
14/65 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä koskaan katsonut yhtäkään naista salilla. Käyn siellä vain omaksi ilokseni pitämässä kuntoa yllä. Enkä edes viehäty millään tavalla mistään salimimmeistä. M40

Kiitos sinulle tuosta. Teitä normaaleja miestreenaajia on tosiaan valtaosa, mutta häiritsevän paljon löytyy miehistä ihan niitä istuskelijoita ja tuijottelijoita. Joka kerta vähintään kaksi.

Vierailija
15/65 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen että suurin osa miehistä osaa olla asiallisesti salilla, mutta ei se vaadi kuin yhden joka ottaa sinut silmätikuksi; tuijottaa koko ajan ja sattumalta on aina samaan aikaan salilla, ahdistaa kyllä.

Vierailija
16/65 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin yhdessä halppisketjussa on näitä ''ruskettuneita'' ihan ryhmiksi asti, hengailevat nurkissa. Lopetin heti jäsenyyden kun oli mahdollista, hyi! 

Vierailija
17/65 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt salilla 30 vuotta. Olen nainen. En ole ruma. Koko tänä aikana ei ole ollut tuijotteluongelmaa. Menen salille, treenaan ja lähden. En myöskään tuijottele ympärilleni. Ei mitään ongelmaa.

Ihmisillä on vaikea ymmärtää, että jos jotain ei ole tapahtunut itselle, sitä ei voisi tapahtua kenellekään..

Vierailija
18/65 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mimmeistä kuitenkin?

Vierailija
19/65 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sali on julkinen paikka, jossa on myös kaiken laista sakkia. Voihan joku olla kiinnostunut toistenkin tekniikoista ja treenistä, että jää siksi tuijottamaan. 

Vierailija
20/65 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat iljettäviä pervoja. Sano salihenkilökunnalle, että häiritsevät.

Joo ja hanki epävakaan maine. Salit on sosiaalisia tiloja, joissa törmää toisiin ihmisolentoihin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä