Miksi miehet tulevat salille tuijottelemaan naistreenaajia?
Käyn säännöllisesti salilla, sekasalilla, koska on muuten hyvä ja sijainti minulle täydellinen. Ongelmaksi on muodostuneet miehet jotka oikein istahtavat tuijottamaan treenaamistani. Pukeudun aina peittävästi ja asiallisesti. Ilman meikkiä, hiukset ponnarilla, löysät housut jalassa, rintavakoa ei näy ja hihatkin ovat pitkät. Toiset naiset keskittyvät omiin treeneihinsä mutta miehet tuijottavat häpeilemättä. Miksi?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Pukeudu siveästi niin se huomio vähenee normaalille tasolle
Luetun ymmärtäminen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetun ymmärtäminen...
Ymmärtäminen!
Just tuollaiset sporttiset ponnaripäät on kuumia.
Itse katselen salilla miehiä. Miksi miehet ei saisi katsella naisia?
En ole kyllä koskaan katsonut yhtäkään naista salilla. Käyn siellä vain omaksi ilokseni pitämässä kuntoa yllä. Enkä edes viehäty millään tavalla mistään salimimmeistä. M40
Ovat iljettäviä pervoja. Sano salihenkilökunnalle, että häiritsevät.
Olen käynyt salilla 30 vuotta. Olen nainen. En ole ruma. Koko tänä aikana ei ole ollut tuijotteluongelmaa. Menen salille, treenaan ja lähden. En myöskään tuijottele ympärilleni. Ei mitään ongelmaa.
Mitä salilla sitten pitäisi tehdä muuta kuin katsella naisia ja fantasioida temppujen tekemisestä?
Enpä usko. Salilla jolla käyn on naisia ehkä yksi viidesosa ja loput miehiä. Monesti jaloittele hetken sarjojen välissä eli tepastelen edes takaisin. Siinä kyllä huomaa jos miehet tuijottaisivat naisia.
Mä käyn aina kesäisin salilla tuijottelemassa tipuja slurpsis maiskis. Voin kertoo et siinä jää treenit kakkoseksi kun katselee niitä upeita seksybeibejä tiukoissa trikoissa kyykkäämässä treenattua pebaa namskis. Mul on oikeus tuijottaa niin paljon kuin mua huvittaa koska en ole syyllistynyt laittomuuksiin. Jos joku vasemmistolepakko ei tykkää niin voi mennä ihan vapaasti muiden lepakoiden kans samalle salille
Ei minua haittaa jos tuijottaa, kunhan ei häiritse mun treenejä
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä koskaan katsonut yhtäkään naista salilla. Käyn siellä vain omaksi ilokseni pitämässä kuntoa yllä. Enkä edes viehäty millään tavalla mistään salimimmeistä. M40
Kiitos sinulle tuosta. Teitä normaaleja miestreenaajia on tosiaan valtaosa, mutta häiritsevän paljon löytyy miehistä ihan niitä istuskelijoita ja tuijottelijoita. Joka kerta vähintään kaksi.
Itse koen että suurin osa miehistä osaa olla asiallisesti salilla, mutta ei se vaadi kuin yhden joka ottaa sinut silmätikuksi; tuijottaa koko ajan ja sattumalta on aina samaan aikaan salilla, ahdistaa kyllä.
Etenkin yhdessä halppisketjussa on näitä ''ruskettuneita'' ihan ryhmiksi asti, hengailevat nurkissa. Lopetin heti jäsenyyden kun oli mahdollista, hyi!
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt salilla 30 vuotta. Olen nainen. En ole ruma. Koko tänä aikana ei ole ollut tuijotteluongelmaa. Menen salille, treenaan ja lähden. En myöskään tuijottele ympärilleni. Ei mitään ongelmaa.
Ihmisillä on vaikea ymmärtää, että jos jotain ei ole tapahtunut itselle, sitä ei voisi tapahtua kenellekään..
Vierailija kirjoitti:
Mutta mimmeistä kuitenkin?
Sali on julkinen paikka, jossa on myös kaiken laista sakkia. Voihan joku olla kiinnostunut toistenkin tekniikoista ja treenistä, että jää siksi tuijottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ovat iljettäviä pervoja. Sano salihenkilökunnalle, että häiritsevät.
Joo ja hanki epävakaan maine. Salit on sosiaalisia tiloja, joissa törmää toisiin ihmisolentoihin