Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikuttaako tatuointi oikeasti naisen kiinnostavuuteen deittirintamalla?

Vierailija
22.06.2020 |

Vaikuttaako tatuointi oikeasti naisen kiinnostavuuteen deittirintamalla? Jos on muuten kaunis ja kiinnostava nainen, mutta nuoruudessa otettuja tatuointeja käsivarsissa..

Kommentit (303)

Vierailija
241/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tatu rumenna jos sen tieltä ei tarte laasta pois karvoja, eli vaikka kämmeneen ja jalkapohjaan sopii se mainiosti, kunhan se ei ole NATO-rasti, voimaantumislause, tribaali tai päivämäärä

Vierailija
242/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törmäsin äskettäin kuvaan "julkkiksesta", jolla on tatuoitu iso ananas sääreen. Se hedelmä. Siis ananas.

mitä vikaa?

No onhan se aika kummallista että aikuinen ihminen haluaa itseensä pysyvän kuvan jostain hedelmästä.

Minä näin, jollain pohkeeseen tatuoidun banaanin. Siis sen hedelmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

It s muscular or female power. Duunarin käsivarressa näyttää hyvältä, toimistotyöntekijällä roskalta.

Yksinkertaisemmin sanottuna tatska näyttää duunarilta.

Vierailija
244/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on nyt joku, jota on syvästi loukattu tatuoidun ihmisen toimesta. Olisikohan se "elämänrakkaus", joka antoi pakit tai petti ja jätti. Toisaalta tuo syvästi tatuointeja vihaava kirjoittelija voi myös olla keski-ikäinen(?) nainen, jonka mies on lähtenyt nuoremman tatuoidun naisen matkaan. On nimittäin sillä tasolla tuo vihakirjoittelu ettei voida enää puhua vaan makueroista. Olen pahoillani, että sinua on noinkin syvästi loukattu ja nyt purat pahaa oloasi täällä ja varmaan myös muilla keskustelupalstoilla. 

Se on joku oman elämänsä pannuhuoneessa itseään vankina pitävä luuseri. Sille ei tarvi sanoa mitään.

Voi kun tästä kommentista voisi tykätä tuhat kertaa!!

Vierailija
245/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jakaa aika voimakkaasti tykkääjiin ja inhoajiin.

Ja deittaillessa tämä on itse asiassa hyvä juttu! Ainakin muinaisessa okcupidissa ne, jotka jakoivat mielipiteitä, saivat eniten viestejä!

Vierailija
246/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tapasin kerran kauniin naisen mutta kun hän kertoi että englanti oli koulussa aina 5 ja reidessä oli tatska jossa oli sukkahousun kuva ja siinä roikkui tatuoitu revolveri, päädyin siihen tulokseen,e ttä hän ei ole ehkä penaalin terävimmästä päästä sitten ja se siitä

Nyt on walkoroskaa🤢🤮🤧

Vierailija
247/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaikuttaa.

Mutta mitä väliä? Jos olet valinnut tatuoinnin, niin totta kai seisot tekosi takana, etkä ota kumppania, joka siitä ei tykkää. Itse en käsitä tatskoja, mutta heitäkin löytyy jotka käsittävät, jopa fanittavat, ja joilla itselläänkin on.

Vierailija
248/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törmäsin äskettäin kuvaan "julkkiksesta", jolla on tatuoitu iso ananas sääreen. Se hedelmä. Siis ananas.

mitä vikaa?

No onhan se aika kummallista että aikuinen ihminen haluaa itseensä pysyvän kuvan jostain hedelmästä.

Minä näin, jollain pohkeeseen tatuoidun banaanin. Siis sen hedelmän.

Minun tutulla on käsivarsissa mm. muffinseja. Siis leivonnaisia :O

Vierailija
249/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit kasvoissa, kaulassa tai käsissä ovat iso punainen lippu. Muualla kehossa sillä ei ole merkitystä.

Vierailija
250/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tatu rumenna jos sen tieltä ei tarte laasta pois karvoja, eli vaikka kämmeneen ja jalkapohjaan sopii se mainiosti, kunhan se ei ole NATO-rasti, voimaantumislause, tribaali tai päivämäärä

Tätä karva asiaa olen miehenä ihmetellyt. Itse olen sangen karvainen niin ainut paikka tatuoinille on oikeastaan selkä lapaluiden alapuolella. Tatuoidut ovat sitten taas lähes karvattomia. Kertooko se vähäisemmästä testoteronista tms.

Vierailija
251/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käsivarressa 8 lapsen nimet ja toisessa kolmen ex-miehen niin kyllä vaikuttaa!

Vierailija
252/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä  ihmeen pakkomielle täällä on tatuoinneista kun joka viikko on joku aloitus tästä. Eiköhän tatuoinnit ole jo niin hiton vanha juttu että mistään trendistä ei enää oo puhuttu vuosikymmeniin ja se että jollain sellainen on ei pahenna tai paranna ketään. Tatuointi on ihan verrattavissa mihin tahansa ulkoisesti tehtyyn muutokseen ihmisessä, se on vaan vaikeampaa muuttaa kuin vaikka hiustenväri. Ja jos jollekulle tatuointi on turn off niin trust me se oli väärä ihminen sulle muutenkin. Isompi merkitys on sillä mitä se tatuointi edustaa ja mitä se viestii eli joku hakaristi todella voikin olla iso miinus. Monesti ne on vain kivoja kuvia joissa on myös joskus henkilökohtainen sanoma ihmiselle. Koittakaa nyt oikeesti päästä tän asian yli, älkääkä olko niin pinnallisia. Tutustutaan myös tatuointien kulttuuriin esim jotkut alkuperäiskansojen tatuoinnit on todella kauniita ja niitä voi ihailla jo pelkästään niiden taiteellisuus en vuoksi mutta niistä löytyy myös syvempi merkitys.

Vierailija
253/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on nyt joku, jota on syvästi loukattu tatuoidun ihmisen toimesta. Olisikohan se "elämänrakkaus", joka antoi pakit tai petti ja jätti. Toisaalta tuo syvästi tatuointeja vihaava kirjoittelija voi myös olla keski-ikäinen(?) nainen, jonka mies on lähtenyt nuoremman tatuoidun naisen matkaan. On nimittäin sillä tasolla tuo vihakirjoittelu ettei voida enää puhua vaan makueroista. Olen pahoillani, että sinua on noinkin syvästi loukattu ja nyt purat pahaa oloasi täällä ja varmaan myös muilla keskustelupalstoilla. 

Se on joku oman elämänsä pannuhuoneessa itseään vankina pitävä luuseri. Sille ei tarvi sanoa mitään.

Voi kun tästä kommentista voisi tykätä tuhat kertaa!!

Omiin kommentteihin vastaaminen on vähän...

Vierailija
254/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit kasvoissa, kaulassa tai käsissä ovat iso punainen lippu. Muualla kehossa sillä ei ole merkitystä.

Miksi naiset haluaa näyttää kuin olisivat olleet vankilassa? Konservatiivisissa kulttuureissa kukaan ei halua itselleen alaluokan tuntomerkkejä.

Vierailija
255/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti vaikuttaa. Mä löysin upean naisen, ihan täysi kymppi. Mulla ei ole piirrustuksia, eikä mun tarvii niistä tykätä. Noh, naiselta paljastui joku enkeli selästä. Pieni oli, mutta hetki piti asiaa pureskella. Hyvän syyn kertoi miksi sellasen oli ottanut. En laittanut naista kiertoon, ja sovittiin että poistattaa sen joskus. Fiksu nainen.

Ai että, ymmärtääköhän sun nainen lainkaan millaisen helmen on löytänyt.

Vierailija
256/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos valittavana on kaksi yhtä hyvää tyttöystävä-ehdokasta, niin tatuoimaton voittaa joka kerta. 

:D:D:D Ihan kuin ne kaksi tyttöystäväehdokasta seisoisivat rivissä odottamassa sun valintaa.

Vierailija
257/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän hyvällä maulla valittuja ja hyvin tehtyjä tatuointeja kiinnostavina. Näin naisena voin sanoa, että omaan makuuni tatuoitu mies on hyvinkin puoleensavetävä. Juuri tapasin tatuoidun nuoremman miehen ja oli kyllä hot 🔥 Kyllä tatuoinnit on plussaa ennemmin kuin miinusta, mutta miettikää tarkkaan minkälaisen kuvan otatte ja menkää ammattitaitoiselle artistille 👍

Vierailija
258/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaula ja ulkokämmen-tatuoinnit ei ole hienoja, esim. Esko Eeerikäinen. Suttuisen näköisiä. Sama jos naisella on tissit tatuoitu, seksikkyys katoaa täysin.

Vierailija
259/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän hyvällä maulla valittuja ja hyvin tehtyjä tatuointeja kiinnostavina. Näin naisena voin sanoa, että omaan makuuni tatuoitu mies on hyvinkin puoleensavetävä. Juuri tapasin tatuoidun nuoremman miehen ja oli kyllä hot 🔥 Kyllä tatuoinnit on plussaa ennemmin kuin miinusta, mutta miettikää tarkkaan minkälaisen kuvan otatte ja menkää ammattitaitoiselle artistille 👍

Kannattaa miettiä juu.

Keski-ikäisen naisten kanssa chäditys loppuu keski-iässä, kun nuoremmat chädit menee ohi.

Vierailija
260/303 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä  ihmeen pakkomielle täällä on tatuoinneista kun joka viikko on joku aloitus tästä. Eiköhän tatuoinnit ole jo niin hiton vanha juttu että mistään trendistä ei enää oo puhuttu vuosikymmeniin ja se että jollain sellainen on ei pahenna tai paranna ketään. Tatuointi on ihan verrattavissa mihin tahansa ulkoisesti tehtyyn muutokseen ihmisessä, se on vaan vaikeampaa muuttaa kuin vaikka hiustenväri. Ja jos jollekulle tatuointi on turn off niin trust me se oli väärä ihminen sulle muutenkin. Isompi merkitys on sillä mitä se tatuointi edustaa ja mitä se viestii eli joku hakaristi todella voikin olla iso miinus. Monesti ne on vain kivoja kuvia joissa on myös joskus henkilökohtainen sanoma ihmiselle. Koittakaa nyt oikeesti päästä tän asian yli, älkääkä olko niin pinnallisia. Tutustutaan myös tatuointien kulttuuriin esim jotkut alkuperäiskansojen tatuoinnit on todella kauniita ja niitä voi ihailla jo pelkästään niiden taiteellisuus en vuoksi mutta

Samaa ihmettelen minä. On sellaista kommenttia täällä, että piti oikein kalenterista tarkistaa mikä vuosi nyt on!