Who varoittaa: virus on nyt vaarallisessa vaiheessa. Linkki (taisteluväsymys)
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/719fd917-94b8-4848-935e-b71c722e9ec3
Ihmiset ovat väsyneet rajoituksiin ja virus on silti vahvasti läsnä.
Leviämisen riski on suuri.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin tunnistan ton taisteluväsymyksen. Otan muut huomioon ja yhä vältän altistumista ja mietin menemisiäni, mutta en oikeasti ole huolissani, että saisin tartunnan tai tartuttaisin eteenpäin. Ainainen käsienpesu ja kontaktien välttely ärsyttää.
Sama. En välttele enää kontakteja, käyn junalla töissä, saatan meikata tai syödä junassa tai asemalla enkä ole hysteerisesti hinkkaamassa käsidesiä joka välissä. Käyn normaalisti ystävien luona, enkä pidä mitään keinotekoista välimatkaa vaikka supermarketissa jos pitää kulkea toisen ohi tai kurottaa joku tomaattimurska hyllyltä. Ihan hiton sama, ei kukaan jaksa noita ohjeita ja rajoituksia loputtomiin.
Eikö sen nyt kesäksi pitänyt rauhoittua? Eikö tässä nyt tämän hellejakson verran voida hengähtää ja eristäydytään taas sitten kun ilma viilenee.
Miksei kerrota, missä ja miten ne tartunnat täällä suomessa nyt tapahtuvat?
Ikävää, että pohjoismaiden ministerit neuvottelevat Ruotsin matkustusrajoitusten poistamisesta.
Mikä on "Who"? Kyllä minä tiedän, että se virus on "ebola", mutta mikä ihmeen "Who"?
Lakia pitäisi nyt muuttaa sellaiseksi, että tiukemmat rajoitukset ovat mahdollisia, jos tilanne pahenee.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "Who"? Kyllä minä tiedän, että se virus on "ebola", mutta mikä ihmeen "Who"?
the who, tunnettu bändi. Etkö nolo kuuntele ikinä radiota
Tiukemmat rajoitukset vain riskiryhmille jatkossa tarvi enää terveitä hyysätä. Kuukauden nukkunut yskijän vieressä eikä mitään tautia ole tullut. Voi pyyhkiä prseensä koko koronalla.
Tiukemmat rajoitukset vain riskiryhmille jatkossa tarvi enää terveitä hyysätä. Kuukauden nukkunut yskijän vieressä eikä mitään tautia ole tullut. Voi pyyhkiä prseensä koko koronalla.
Korona on valhe, jonka avulla saadaan ihmiset luopumaan perusoikeuksistaan vapaaehtoisesti ja toimimaan rokoteteollisuuden koekaniineina. Sikainfluenssa eli narkolepsiaskandaali on minulla edelleen hyvässä muistissa.