Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Who varoittaa: virus on nyt vaarallisessa vaiheessa. Linkki (taisteluväsymys)

Vierailija
21.06.2020 |

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/719fd917-94b8-4848-935e-b71c722e9ec3

Ihmiset ovat väsyneet rajoituksiin ja virus on silti vahvasti läsnä.

Leviämisen riski on suuri.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona on valhe, jonka avulla saadaan ihmiset luopumaan perusoikeuksistaan vapaaehtoisesti ja toimimaan rokoteteollisuuden koekaniineina. Sikainfluenssa eli narkolepsiaskandaali on minulla edelleen hyvässä muistissa.

Vierailija
22/29 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin tunnistan ton taisteluväsymyksen. Otan muut huomioon ja yhä vältän altistumista ja mietin menemisiäni, mutta en oikeasti ole huolissani, että saisin tartunnan tai tartuttaisin eteenpäin. Ainainen käsienpesu ja kontaktien välttely ärsyttää.

Sama. En välttele enää kontakteja, käyn junalla töissä, saatan meikata tai syödä junassa tai asemalla enkä ole hysteerisesti hinkkaamassa käsidesiä joka välissä. Käyn normaalisti ystävien luona, enkä pidä mitään keinotekoista välimatkaa vaikka supermarketissa jos pitää kulkea toisen ohi tai kurottaa joku tomaattimurska hyllyltä. Ihan hiton sama, ei kukaan jaksa noita ohjeita ja rajoituksia loputtomiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sen nyt kesäksi pitänyt rauhoittua? Eikö tässä nyt tämän hellejakson verran voida hengähtää ja eristäydytään taas sitten kun ilma viilenee. 

Vierailija
24/29 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kerrota, missä ja miten ne tartunnat täällä suomessa nyt tapahtuvat?

Ikävää, että pohjoismaiden ministerit neuvottelevat Ruotsin matkustusrajoitusten poistamisesta.

Vierailija
25/29 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on "Who"? Kyllä minä tiedän, että se virus on "ebola", mutta mikä ihmeen "Who"?

Vierailija
26/29 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakia pitäisi nyt muuttaa sellaiseksi, että tiukemmat rajoitukset ovat mahdollisia, jos tilanne pahenee.

Vierailija
27/29 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on "Who"? Kyllä minä tiedän, että se virus on "ebola", mutta mikä ihmeen "Who"?

the who, tunnettu bändi. Etkö nolo kuuntele ikinä radiota

Vierailija
28/29 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukemmat rajoitukset vain riskiryhmille jatkossa tarvi enää terveitä hyysätä. Kuukauden nukkunut yskijän vieressä eikä mitään tautia ole tullut. Voi pyyhkiä prseensä koko koronalla. 

Vierailija
29/29 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukemmat rajoitukset vain riskiryhmille jatkossa tarvi enää terveitä hyysätä. Kuukauden nukkunut yskijän vieressä eikä mitään tautia ole tullut. Voi pyyhkiä prseensä koko koronalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän