Aah! Ihana +30 asteen helleviikko tulossa <3<3<3
Lopettakaa se ulina kuumasta. Kesä ja helle on ihanaa. Läskit lotisee, mutta aina voi laihduttaa. <3<3<3
Hoikka seksipimatsu <3
Kommentit (14)
Onko tämä rankastus ihmisten pahoista teoista
Kaikki ei dikkaa helteestä. Yhtä hyvin voisin sulle sanoa et lopeta se valitus talven kylmyydestä ja syksyn pimeydestä joista itse dikkaan mutta en sano koska tiedäb ettei kaikki dikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei dikkaa helteestä. Yhtä hyvin voisin sulle sanoa et lopeta se valitus talven kylmyydestä ja syksyn pimeydestä joista itse dikkaan mutta en sano koska tiedäb ettei kaikki dikkaa.
Voi sinua tyhmeliiniä. Minä rakastan hellettä ja pakkasta tasapuolisesti. <3<3<3
Hoikka seksipimatsu <3
Minä tulen avaamaan samanlaisen ketjun sitten kun on -30. Korvaan vain sanan helleviikko, sanalla pakkasviikko ja vaihdan avauksestakin muutaman sanan niiden vastakohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua tyhmeliiniä. Minä rakastan hellettä ja pakkasta tasapuolisesti. <3<3<3
Hoikka seksipimatsu <3
Älä valehtele. Hoikat seksipimatsut uikuttavat kylmyyttä jo +15 asteessa. Kun ei ole kuin nahka luiden ympärillä tulee kylmä helposti. Eikä pakkasilla voi palelematta pukeutua seksipimatsuasuihin.
Ihanaa mahtavaa ☀️ Nautitaan täysillä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka seksipimatsu <3
Älä valehtele. Hoikat seksipimatsut uikuttavat kylmyyttä jo +15 asteessa. Kun ei ole kuin nahka luiden ympärillä tulee kylmä helposti. Eikä pakkasilla voi palelematta pukeutua seksipimatsuasuihin.
No sinä iniset oli +30 tai -30. Hikiolset läskeinesi vaikka pakastimessa. Hyi!
En näkisi hellettä rankaistuksena vaan kuivuuden. Vois tuulla jo vettä, ettei pohjavesi vallan lopu. Toinen tai kolmasko kuivakas kesä menossa, 2018 oli ainakin jo melko kuivaa. Tässä Kiimingissä ei oo kyllä kö pikkaasen ripsauttanu alkuviikolla
Pitääkö asua sielä suomen tiiveimmässä pisteessä betonin, lasin ja asvaltin seasa jossain torkkelinmäellä tai punavuoressa.
Uskon kun näen. Helsinkiinkin on lupailtu jo vaikka kuinka pitkään vaikka millaisia lämpötiloja, mutta edelleen keskustassa hellepäivien lukumäärä on pyöreä nolla.
Taas kerran mietityttää se miksi joku joka niin kovasti nyt nauttii elämästä jaksaa tehdä negatiivisia aloituksia pöllöpalstalla asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran mietityttää se miksi joku joka niin kovasti nyt nauttii elämästä jaksaa tehdä negatiivisia aloituksia pöllöpalstalla asiasta.
Minusta aloitus ei ollut negatiivinen. "Lopettakaa se ulina" on tietysti vähän aggressiivinen muotoilu, mutta ei negatiivinen.
Mene uuniin jos tykkäät kuumasta