Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helle pilaa koko kesän!

Erika2020
21.06.2020 |

Odotettu kesä menee ihan harakoille liiallisen kuumuuden takia. Hiki valuu, mitään ei pysty tekemään, olo on fyysisesti todella heikko ja päässä pöhkö olo. Muilla samoja fiiliksiä?

Kommentit (242)

Vierailija
21/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helteiden rakastajat ovat vähän toistaitosta porukkaa.

Hahah! Kärsi, kurja.

Me nautimme tästä valosta ja lämmöstä. Nyt kesällä Suomi on sellainen paikka että täällä viitsii olla ja elää. 8 kuukautta vuodesta tämä maa on täysin ankea ja kälyinen kylmä loukko. Nyt suorastaan paratiisi!

Kaiken kruunaa se ettei ole hyttysiä juuri yhtään.

Vierailija
22/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helteestä valittajat yleensä lämmöstä kärsi vaan ilmankosteudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, liian kuuma tulossa ensi viikosta. Nyt helsingissä sopiva +20 ja tuulee.

Eilen IS:

Föhrin mukaan on mahdollisuuksien rajoissa, että 30 astetta menisi ensi viikolla rikki yksittäisillä mittausasemilla. Laajemmin Suomessa joudutaan kuitenkin tyytymään alle 30 asteen lämpötiloihin, minkä pitäisi Föhrin mukaan olla kaikille aivan tarpeeksi.

– Kyllähän nyt ihmisille täytyy herranjumala alempi kuin 30 riittää. Ei Suomessa voi oikeasti ruveta odottamaan mitään 30 asteen helteitä. Se tulee, jos on tullakseen. Mutta jos elämä on siitä kiinni, niin sitten ovat asiat huonosti.

– Nyt on sellaisia sukupolvia liikkeellä, jotka ovat tottuneet saamaan aina kaiken, mutta ei se sään kanssa onnistu, Föhr naurahtaa.

Vierailija
24/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks on taas lämmin talvi tulossa. Ei kuole tuholaiset ja taudinaiheuttajat <3

Vierailija
25/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liian kuumaa ja tukalaa, olen töissä vielä ravintolassa missä ei ole minkäänlaista ilmastointia ja sisälämpötila huitelee reilusti yli 30 asteessa. Koskaan en lähde mihinkään maahan lomalle jossa on kuumaa, syksy ja talvi on parhaita vuodenaikoja<3

Vierailija
26/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tässä kesäkuun kolmen viikon päivänä ehtinyt olla ehkä n. 3 oikeasti kuumaa hellepäivää. Jos vaikka keskittyisit nauttimaan näistä muista päivistä, joita valtaosa kesästä kuitenkin on? 

Vierailija
27/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sataisi edes vettä välillä sillä nyt on jo niin kuivaa monin paikoin että luonto kärsii.

Vierailija
28/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helle on vain vastenmielinen. Voimien ja halujen tappaja. Hellepäissään ei synny mitään luovaa ja villiä. Pelkkää sumua ja usvaa. Taistelen ja jokaisesta hellepäivästä odotan palkkiota itselleni.

Vierailija
29/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää yhteiskunnasta syrjäytyneet pöhköt takaisin sinne kellariin kitiseään kun mitään ei jaksa. Vit*u te muutenkaan mitään tekisi.

Vierailija
30/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sataisi edes vettä välillä sillä nyt on jo niin kuivaa monin paikoin että luonto kärsii.

Niin siis pohjoismainen luonto, mutta siihen tulee etelämmästä uudet lajit tilalle.

Vierailija
31/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Eikö toistaitoisia ole pikemminkin ne, jotka helle lamauttaa niin täysin, ettei muka mitään pysty tekemään.

Minä nautin helteistä, eivätkä ne rajoita minun tekemisiäni mitenkään.

Vierailija
32/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin kylmistä ja sateisista kesistä. Ne ovat minun juttuni.

Vierailija
33/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te oikein valitatte, eihän nyt ole vielä edes kuuma. Päivälämpötila auringossa 25 astetta, mutta viileä tuuli käy ainakin täällä. Ja ainakin viime yönä oli lämpötila vain 11 astetta. 

Vierailija
34/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen on kuumuudessa hankalaa 😴😴😌😌

Vierailija
35/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis pohjoismainen luonto, mutta siihen tulee etelämmästä uudet lajit tilalle.

Tarkoitatko sellaisia tummahipiäsiä matelijoita?

Tarkoitan sellaista jonka sinä omalta osaltasi aiheutat.

Vierailija
36/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisiä nyt niin kovasti haittaa joku parin viikon hellejakso vuodessa, niin onko vaan kyse omasta huonosta kunnosta? Usein mitä terveempi ja parempikuntoinen niin sen paremmin jaksaa kuumuutta. Menkää uimaan, valkeaa ilmavaa pellavaa päälle ja tuuletin tai tarvittaessa joku jäähdytinlaite kotiin niin luulisi kenen vaan jaksavan..

Vierailija
37/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tulee helteellä ihan oikeasti fyysisesti todella huono olo: minua pyörryttää ja oksettaa. En siis valita huvikseni.

Vierailija
38/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahah! Kärsi, kurja.

Me nautimme tästä valosta ja lämmöstä. Nyt kesällä Suomi on sellainen paikka että täällä viitsii olla ja elää. 8 kuukautta vuodesta tämä maa on täysin ankea ja kälyinen kylmä loukko. Nyt suorastaan paratiisi!

Kaiken kruunaa se ettei ole hyttysiä juuri yhtään.

No sä kärsit 8 kuukautta vuodesta, joten ei sulla hyvin mene. Ehkäpä se selittää, miksi olet tuollainen. Ja en ole tuo, jolle kirjoitit, mä tykkään Suomesta 12 kk vuodessa, käykö kateeksi?

Vierailija
39/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

zzzzzzzzz............. kirjoitti:

Nukkuminen on kuumuudessa hankalaa 😴😴😌😌

Elämä on valintoja: minä olen valinnut nauttia ainoasta elämästäni ja siksi nautin helteestä päivät ja ilmastointilaitteen viileydestä yöt.

Suosittelen!

Vierailija
40/242 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävää, että koet noin. Itse rakastan hellettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi