Viikonloppulomareissu!! Mihin kannattaa suunnata?
Siis pe-illasta sunnuntaihin. Ulkomaille ei varmaan kannata lähtee noin pienen ajan takia, mihin siis kotimaassa? Suositelkaa!
Kommentit (4)
Tukholma ehkä jo liian tuttu. Joku " lepoloma" vois olla paikallaan. Joku ihana kartano tms. ei kuitenkaan kylpylä...
Mä olen ollut useampaan otteeseen Nauvossa. Siellä sellainen hotelli kuin Strandbo ja siellä on vieläpä ihan loistavat ruuatkin siinä meren rannassa olevassa ruokalaosassa. Siitä voi sitten hyvin tehdä vaikka päivän reissuja esim. Korppoon puolelle tai siten vaikka ajaa sen saaristokierroksen, jos haluaa enemmän nähdä. Tavallaan se paikka ihastuttaa minua kovasti ja jollain tapaa tykkään hotellin kodikkaan romanttisesta tunnelmasta ja hyvästä ruuasta. Välillä taas tuntuu siltä, että esim. tarjoilijat olivat niin ollakseen, että tuntuivat tämmöistä tavallista suomalaista katsovan pitkin nenänvartta... No, mut mitäs pienistä.
Jokaisella makunsa, mut mä tykkään Tukholmasta. Muuten riippuu tosiaan aika paljon siitä, et kuinka moni on lähdössä ja minkä ikäisiä. Turun saaristokin on kiva.