Näin saat Tinderissä 0 matchia
Ole mies, jonka intohimot ovat sanaristikot, yrttien kasvatus ja leipominen.
En suosittele.
Kommentit (55)
Mitä muuta sulla lukee profiilissa kuin harrastukset?
Ja mikä se sun harrastuskuvasi on..?
Jos miehellä olisi nuo profiilissa, niin en varmaan itsekään reagoisi. Yrtit+leipominen+yhtäänkään nuhjuinen olemus saisi minut ajattelemaan että siellä kasvatetaan vähän muuta kuin oreganoa ja on hassut browniet mielessä. Omassa kerrostalossa asuu tuollainen oman elämänsä hippipuutarhuri ja oven edestä löytyi aina multasäkkejä ja mitä lie vesikaapeleita.
Eikö siihen profiiliin löydy muuta kirjoitettavaa? Vaikka että pidät ruoanlaitosta ja puutarhanhoidosta. En tiedä miksi ristikot pitäisi edes mainita, nuo on tosi yksilötekemistä eikä niistä saa mitään jutun juurta. Vai keskusteleeko ihmiset keskenään tyyliin ratkaisimpa tossa Hesarin sunnuntairistikon, saitko ite avainsanan selville?
Varmin tapa miehelle saada 0 matchia: laita näkyviin pituutesi, jos se on alle 180cm. Toiseksi varmin tapa on ilmoittaa olevansa ujo ja ekstrovertti.
Vierailija kirjoitti:
Varmin tapa miehelle saada 0 matchia: laita näkyviin pituutesi, jos se on alle 180cm. Toiseksi varmin tapa on ilmoittaa olevansa ujo ja ekstrovertti.
Olen alle 180 cm. Olen myös ujo. Ja introvertti.
Noita ei lue mun profiilissa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen alle 180 cm. Olen myös ujo. Ja introvertti.
Noita ei lue mun profiilissa.
ap
Mikä tässä on nyt ongelma? Mä myös alle 180cm ja introvertti. Netistä (unohda tinder) löytyi paljon seuraa. M42
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitit varmaan ujo ja introvertti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tinderissä? Mä en koskaan edes halunnut tuohon panoalustaan. Uusi puoliso löytyi netistä. M42
Miksi? Siellä ovat kaikki ja sisälläni palaa rakkauden kaipuu.
ap
Voi vttu nyt oikeasti! Kaikki eivät tosiaankaan ole Tinderissä! t. nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Kuulostaa ihanalta 😍
N28
Mikä kuulostaa ihanalta?
ap
Varmaan nuo intohimot?
Olisiko? Kuulostaa aika oudolta.
ap
Vaikutat näitten sun kommenttien perusteella tosi yksinkertaiselta...
Mahtavaa, ja mun mies laittoi tinderiin vitsillä profiilin tyyliä "alkoholisoitunut, pinnallinen, draama queen, melkein eronnut yh-iskä" ja sai monta matchia... *facepalm*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Kuulostaa ihanalta 😍
N28
Mikä kuulostaa ihanalta?
ap
Varmaan nuo intohimot?
Olisiko? Kuulostaa aika oudolta.
ap
Vaikutat näitten sun kommenttien perusteella tosi yksinkertaiselta...
Se voi olla totta. Yksinkertaisesti totta.
ap
Minäkin olen alle 180cm, ujo ja introvertti joten miksipä en tykkäisi kaltaisestani?
N27
Siis mitä et suosittele ?
Sitä miestäkö et suosittele ?
Zinc
Jutun pointti ei ole meta keskustelu naisista. Huomautan kanssasiskot tästä.
Jos mies saa 0 matsiä, niin se, että kaikki naiset rientävät sankoin joukoin kertomaan mistä he tykkäävät ei muuta aloittajan tilannetta.
Zinc
Naisten tykkäämiset jne. kun on vain jälkikäteisiä kaunopuheita. Silloin kun tilanne on ajankohtainen ei näitä kaunopuhujia koskaan näy paikan päällä ..
Sen on moni mies saanut todeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tinderissä? Mä en koskaan edes halunnut tuohon panoalustaan. Uusi puoliso löytyi netistä. M42
Ei siellä tinderissä kukaan pakota panemaan. Ihan itse sielläkin saa valita paneeko vai ei ja ketä.
Ai juttelu ja kädestäpitoseuraakos siitä sovelluksesta on ollutkin tarkoitus saada tai hakea.
Olen eri mieltä, mutta me naiset olemme yksilöitä.