Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin saat Tinderissä 0 matchia

Vierailija
21.06.2020 |

Ole mies, jonka intohimot ovat sanaristikot, yrttien kasvatus ja leipominen.

En suosittele.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Sait juuri matchin täällä, ap :) Nyt vaan sp-osoite kehiin :) 

Vierailija
22/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että nolla match saa myös että swaippaat kaikki vasuriin! 🤯

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Kuulostaa ihanalta 😍

N28

Mikä kuulostaa ihanalta?

ap

Varmaan nuo intohimot?

Olisiko? Kuulostaa aika oudolta.

ap

Siis kyllä! Sanaristikoita teen itsekin, leivonta- ja ruoanlaittotaidot (vedin johtopäätöksen yrttien kasvattamisesta, että ne varmaan kasvatetaan syötäväksi) kuulostavat siltä, että mies hemmottelisi minua ja itseään tekemällä hyvää ruokaa/leipomalla. Lisäksi voisi kokkailla ja leipoa yhdessä. Mikäs sen parempaa! Lisäksi nuo ovat rauhallisia harrastuksia, joten ajattelisin luonteenkin olevan rauhallinen&tarkka (= tuo turvallista oloa). Tietysti nämä kaikki ovat vain olettamuksia, mutta yleensä harrastukset kuitenkin kertovat jotain ihmisestä. Ja kun muuta infoa ei ole, niin jonkun perusteella ne omat mielikuvat kuitenkin syntyvät.

N28

Kiva kuulla. Yrtit kasvatan syötäviksi ja tykkään kokata. Teit olettamuksia ja ne menivät aika lailla oikein. Eli ehkä nuo mun harrastukset ovatkin jotain, joka saa samankaltaiset naiset tykkäämään? Pitää vain odotella ja luottaa siihen, että kaltaisiasi on olemassa. Ja parempi kai se on kertoa mitä on eikä valehdella?

ap

Vierailija
24/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matchit riippuu monestako olet tykännyt. Monestako olet siis tykännyt? Jos yli 100 niin pakostakin tulee matcheja.

Vierailija
25/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua rumemmat naiset saa enemmän matcheja. Miten ton selittää? Miehet ei tykkää kauniista naisista.

Vierailija
26/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtakaa tinder ja etsikää muualta.

Vierailija
27/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matchit riippuu monestako olet tykännyt. Monestako olet siis tykännyt? Jos yli 100 niin pakostakin tulee matcheja.

Ehkä noin 150?

ap

Vierailija
28/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

Mikä kuulostaa ihanalta?

ap

Varmaan nuo intohimot?

ap

Siis kyllä! Sanaristikoita teen itsekin, leivonta- ja ruoanlaittotaidot (vedin johtopäätöksen yrttien kasvattamisesta, että ne varmaan kasvatetaan syötäväksi) kuulostavat siltä, että mies hemmottelisi minua ja itseään tekemällä hyvää ruokaa/leipomalla. Lisäksi voisi kokkailla ja leipoa yhdessä. Mikäs sen parempaa! Lisäksi nuo ovat rauhallisia harrastuksia, joten ajattelisin luonteenkin olevan rauhallinen&tarkka (= tuo turvallista oloa). Tietysti nämä kaikki ovat vain olettamuksia, mutta yleensä harrastukset kuitenkin kertovat jotain ihmisestä. Ja kun muuta infoa ei ole, niin jonkun perusteella ne omat mielikuvat kuitenkin syntyvät.

N28

Kiva kuulla. Yrtit kasvatan syötäviksi ja tykkään kokata. Teit olettamuksia ja ne menivät aika lailla oikein. Eli ehkä nuo mun harrastukset ovatkin jotain, joka saa samankaltaiset naiset tykkäämään? Pitää vain odotella ja luottaa siihen, että kaltaisiasi on olemassa. Ja parempi kai se on kertoa mitä on eikä valehdella?

ap

Ehdottomasti parempi kertoa rehellisesti! Minusta jotkut miehet on välillä liian ankaria itselleen ja ajattelevat, että pitää olla jotain jännittäviä harrastuksia, jotta nainen kiinnostuisi. Kun kuitenkin suurin osa naisistakin on ihan tavallisia. Itselle esimerkiksi extreme-harrastukset olisivat enemmänkin miinuspuoli, koska en itsekään niitä harrasta ja tuntemani extremelajiharrastajat ovat kyllä luonteeltaan sitten ihan täysiä vastakohtia oman luonteeni kanssa.

Tinder on hyvä paikka tutustua ihmisiin, mutta voi tosiaan olla, että etsimäsi kaltaisia naisia ei siellä ihan kauhean suuria määriä ole. Tai eivät välttämättä ainakaan kovin kauaa siellä viihdy. Ja kannattaa myös ehkä vähän katsoa millaisista ihmisistä itse tykkää siellä, että ei vahingossa skippaa juuri niitä etsimiään naisia :)

N28

Vierailija
29/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää tuohon puutarhan hoito. Jos yritit ovat jotain muuta kuin orgeano tai basilikaa. Niin et kelpaa.

Eli juuri ne pehmeät arvot, joita nykynainen miehessä kaipaa

Vierailija
30/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, verbaalinen introvertti kotihiiri! Ihan niinku mä!

Vierailija
31/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla tiedoilla mä ainakin olisin antanut sydämen. :) Mun mielestä nuo mielenkiinnon kohteet antavat sinusta rauhallisen, fiksun ja maanläheisen mielikuvan.

Vierailija
32/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

Mikä kuulostaa ihanalta?

ap

Varmaan nuo intohimot?

ap

N28

ap

Ehdottomasti parempi kertoa rehellisesti! Minusta jotkut miehet on välillä liian ankaria itselleen ja ajattelevat, että pitää olla jotain jännittäviä harrastuksia, jotta nainen kiinnostuisi. Kun kuitenkin suurin osa naisistakin on ihan tavallisia. Itselle esimerkiksi extreme-harrastukset olisivat enemmänkin miinuspuoli, koska en itsekään niitä harrasta ja tuntemani extremelajiharrastajat ovat kyllä luonteeltaan sitten ihan täysiä vastakohtia oman luonteeni kanssa.

Tinder on hyvä paikka tutustua ihmisiin, mutta voi tosiaan olla, että etsimäsi kaltaisia naisia ei siellä ihan kauhean suuria määriä ole. Tai eivät välttämättä ainakaan kovin kauaa siellä viihdy. Ja kannattaa myös ehkä vähän katsoa millaisista ihmisistä itse tykkää siellä, että ei vahingossa skippaa juuri niitä etsimiään naisia :)

N28

Mä en ole lukenut toisten miesten profiileja, joten en tiedä miten muut miehet itseään ilmaisevat. Olet silti oikeassa, että ehkä me miehet yritämme olla jotain muuta kuin mitä oikeasti olemme. Yritämme miellyttää sitä kuvitteellista naista ja yritämme siloitella kaikki rosoiset pintamme, jotta näyttäisimme siltä kiiltokuvamieheltä, joka meille on median kautta muodostunut ihanteeksi ja tavoitteeksi.

Tinder ei mullekaan ole se sopivin paikka. Silti siellä on oltava, koska siellä ovat kaikki. Pitää etsiä sitä yhtä sopivaa ja yrittää nähdä hänet sieltä ihmisvirrasta.

ap

Vierailija
33/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

Mikä kuulostaa ihanalta?

ap

Varmaan nuo intohimot?

ap

N28

ap

N28

Mä en ole lukenut toisten miesten profiileja, joten en tiedä miten muut miehet itseään ilmaisevat. Olet silti oikeassa, että ehkä me miehet yritämme olla jotain muuta kuin mitä oikeasti olemme. Yritämme miellyttää sitä kuvitteellista naista ja yritämme siloitella kaikki rosoiset pintamme, jotta näyttäisimme siltä kiiltokuvamieheltä, joka meille on median kautta muodostunut ihanteeksi ja tavoitteeksi.

Tinder ei mullekaan ole se sopivin paikka. Silti siellä on oltava, koska siellä ovat kaikki. Pitää etsiä sitä yhtä sopivaa ja yrittää nähdä hänet sieltä ihmisvirrasta.

ap

Eivät "kaikki" ole Tinderissä. Omista sinkkukavereista siellä taitaa tällä hetkellä olla 1 nainen. Suurin osa käy siellä pyörähtämässä pari viikkoa ja sitten poistaa tilin, koska ei jaksa sitä pinnallisuutta/törkyviestejä/ghostauksia. Ja saattaa käydä myöhemmin toisen kerran pyörähtämässä todetakseen menon vain pahentuneen vuosien varrella. Voi olla, että sinulla olisi tosiaan parempi tuuri jollain nettideittisivustolla. Siellä voisi vähän pidemmästi kirjoittaa itsestään ja muista panostaa kuviin! Yksikin kuva riittää, jos se on hyvä.

Eli siis EI:

-kännikuvia

-alhaaltapäin otettuja kuvia

-huumorikuvia

-kaverikuvia

-hautajaisissa otettuja kuvia

-kuvia joissa näkyy törkyinen koti

-kuvia joissa tahroja vaatteissa

-paidattomia.

Kaikki em. esimerkit on nettideittiprofiileissa nähtyjä.

Vierailija
34/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

Mikä kuulostaa ihanalta?

ap

Varmaan nuo intohimot?

ap

N28

ap

N28

ap

Eivät "kaikki" ole Tinderissä. Omista sinkkukavereista siellä taitaa tällä hetkellä olla 1 nainen. Suurin osa käy siellä pyörähtämässä pari viikkoa ja sitten poistaa tilin, koska ei jaksa sitä pinnallisuutta/törkyviestejä/ghostauksia. Ja saattaa käydä myöhemmin toisen kerran pyörähtämässä todetakseen menon vain pahentuneen vuosien varrella. Voi olla, että sinulla olisi tosiaan parempi tuuri jollain nettideittisivustolla. Siellä voisi vähän pidemmästi kirjoittaa itsestään ja muista panostaa kuviin! Yksikin kuva riittää, jos se on hyvä.

Eli siis EI:

-kännikuvia

-alhaaltapäin otettuja kuvia

-huumorikuvia

-kaverikuvia

-hautajaisissa otettuja kuvia

-kuvia joissa näkyy törkyinen koti

-kuvia joissa tahroja vaatteissa

-paidattomia.

Kaikki em. esimerkit on nettideittiprofiileissa nähtyjä.

Multa ei löydy noista esimerkeistä yhtäkään kuvaa. Mulla on: kokovartalokuva, naamakuva ja harrastuskuva.

ap

Vierailija
35/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että! Mäkin teen ristikoita ja kasvatan partsilla yrttejä. Mikään leipuri en oo, mutta eipä haittais, jos mies harrastaisi leipomista. :)

Vierailija
36/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet tinderissä? Mä en koskaan edes halunnut tuohon panoalustaan. Uusi puoliso löytyi netistä. M42

Miksi? Siellä ovat kaikki ja sisälläni palaa rakkauden kaipuu.

ap

Todistettavasti kaikki eivät siellä ole. Eivät edes kaikki rakkauden kaipuuta potevat sinkut.

t: myös rakkauden nälkäinen sinkkumies joka ei ole tinderissä, eikä missään muussakaan treffipalvelussa

Vierailija
37/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana! Swaippasin oikealle! (Jos se oli se, minne hyvät swaipataan 🤔😂)

Vierailija
38/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana! Swaippasin oikealle! (Jos se oli se, minne hyvät swaipataan 🤔😂)

Mä en vieläkään tiedä kumpi se suunta on. Painan aina vain joko sydäntä raksia.

Kiva, jos tykkäsit. Ehkä en sitten vielä luovutakaan?

ap

Vierailija
39/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkaan mielestä harrastuksissasi ei ole vikaa. Jos vaihtoehtona olisi sinä ja mies, jonka harrastuksina olisi moottoripyöräily, baarit ja Thaimaan matkailu, valitsisin sinut.

Vierailija
40/55 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja tykkääna ap:n mainitsemista asioista. Eikö olisi loogista että parhaiten pärjään sellaisen miehen kanssa joka tykkää samoista?

Olisi, mutta miehen harratuksille on kovemmat kriteeerit. Niiden pitää olla tuottavampia tai mielenkiintoisempia.