Mikä siinä on, ettei kukaan nainen ole koskaan ollut kiinnostunut minusta?
- Olen pitänyt kaulus-, pikee-, ja poolopaitoja - trendikkäillä kuvioilla ja ilman (eräs lähituttavani - nuori nainen - on toiminut "konsulttina").
- Olen kokeillut vaikka minkälaisia hiustyylejä - kaljua, "bedheadia" ja kaikkea siltä väliltä.
- Olen käyttänyt Tommy Hilfigeriä ja muuta "kallista" hajuvettä.
- Kävin baareissa/yökerhoissa n. joka kolmas viikonloppu 18-30 vuoden iässä. Tanssin siellä lähes joka kerta ja kiertelin baaria - enkä todellakaan missään konttauskunnossa. Mielestäni olin siellä ihan iloisella tuulella.
- Käyn joka päivä suihkussa, käytän deodoranttia ja pistän puhtaat vaatteet ylleni.
- Olen soittanut kitaraa, pianoa, huuliharppua ja tehnyt omia sävellyksiä. Kirjoittanut joskus runoja.
- Harrastan liikuntaa säännöllisesti.
- Olen tehnyt erään musiikkiin liittyvän harrastesivuston, joka on kerännyt miljoonia kävijöitä.
- Koulutus: AMK (jos siis tällä on jotain merkitystä)
Tästä huolimatta kukaan ei ole ollut koskaan kiinnostunut minusta. Kukaan ei ole koskaan lähestynyt minua. Kukaan ei ole koskaan kysynyt minulta "henkilökohtaisia" kysymyksiä esim. harrastuksistani tai omista mieltymyksistäni. Ikää on 38 vuotta.
Kommentit (25)
Kuvauksen perusteella et ole jännä. Siinä syy.
- et ole riittävän komea
- saavutuksesi eivät ole tuoneet sinulle korkeampaa statusta kaveripiireissä
- et hallitse soidinmenoja
- vaikutat kirjoituksesi perusteella hieman aspergerimaiselta
Olet itsekeskeinen narisija, joka ei näe naisia yksilöinä tai ihmisinä.
Ulkonäkö/pituus/status/raha/alfaluonteenpiirteet
Näistä se on aina kiinni mutta näistä et kertonut miten ne on sun tapauksessa?
Itselläni hieman samankaltaisia kokemuksia. Yhteisenä teemana se, että yksikään, ei yksikään, nainen ole koskaan oma-aloitteisesti tullut juttelemaan, ollut kiinnostunut millään tavalla tai muuta sellaista.
En tiedä miksi ei. Yksi selitys voi olla että en vain ole millään tavalla kiinnostava, mutta toisaalta suuressa mittakaavassa sekin selitys tuntuisi hieman oudolta. Että yksikään nainen ei koskaan olisi kiinnostunut... Mutta vaikea näihin on saada selvyyttä.
Tsemppiä kuitenkin.
121212 kirjoitti:
- et ole riittävän komea
- vaikutat kirjoituksesi perusteella hieman aspergerimaiselta
Ihan vain sivusta kyselen, että eikös vaatimattomuus ole hyve? Nainenhan seurustelee miehen kanssa, ei statuksen. Voin olla tietysti väärässä.
Oletko K&K (kiltti ja kunnollinen) -mies?
Olen samaa mieltä pikkukakkosen kanssa siitä, että aloittajan viestissä on viitteitä aspergerimaisista piirteistä. Veikkaan että hän on hieman outo, mikä karkottaa naiset.
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
- et ole riittävän komea
- vaikutat kirjoituksesi perusteella hieman aspergerimaiseltaIhan vain sivusta kyselen, että eikös vaatimattomuus ole hyve? Nainenhan seurustelee miehen kanssa, ei statuksen. Voin olla tietysti väärässä.
Mitä parempi status - sitä parempi mies
(Näin siis naisten mielestä)
Kuvauksen perusteella kuulostaa siltä että yrität muokata itseäsi vastaamaan toisten mieltymyksiä tms? Mitä jos olisit vain oma itsesi etkä sitä mitä luulet muiden haluavan?
Ei minustakaan ole kukaan mies koskaan tykännyt. Sellaista meidän joidenkin elämä vain on. N37
Vierailija kirjoitti:
Kuvauksen perusteella kuulostaa siltä että yrität muokata itseäsi vastaamaan toisten mieltymyksiä tms? Mitä jos olisit vain oma itsesi etkä sitä mitä luulet muiden haluavan?
Ihan hyvä elämänohje, mutta ei anna suoraan vastausta aloittajan kysymykseen. Itse olen aikuisiällä elänyt todellakin omannäköistä elämää (muu olisi tietysti mahdotontakin), mutta ei se ole vaikuttanut millään tavalla naisten kiinnostumattomuuteen. Kun taas voidaan empiirisesti havaita, että moni nainen kiinnostuu roolia vetävistä miehistä, mikä ei sekään ole vastaus aloittajan kysymykseen, vain toteamus ja havainto.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni hieman samankaltaisia kokemuksia. Yhteisenä teemana se, että yksikään, ei yksikään, nainen ole koskaan oma-aloitteisesti tullut juttelemaan, ollut kiinnostunut millään tavalla tai muuta sellaista.
En tiedä miksi ei. Yksi selitys voi olla että en vain ole millään tavalla kiinnostava, mutta toisaalta suuressa mittakaavassa sekin selitys tuntuisi hieman oudolta. Että yksikään nainen ei koskaan olisi kiinnostunut... Mutta vaikea näihin on saada selvyyttä.
Tsemppiä kuitenkin.
Ethän sinä voi sitä tietää vaikka joku nainen olisikin ollut sinusta kiinnostunut. Olet todennäköisesti sosiaalisesti kömpelö, etkä osaa lukea naisten hienovaraisia vihjeitä. Olen itse ollut kiinnostunut useammastakin sosiaalisesti kömpelöstä miehestä (koska ne on jotenkin niin lutuisia mielestäni) mutta eivät he tajua ollenkaan kiinnostustani, ellen sano sitä suoraan. Ja koska olen aika epävarma itsestäni, se vaatii paljon rohkeutta. olen tottunut siihen, että yleensä miehet hoitaa sen aloitteen tekemisen, eli jos joutuu oikein tyrkyttämään itseään miehelle, se tuntuu säälittävältä. Olen kuitenkin niin pari kertaa tehnyt. Toisen kohdalla sain jopa vähän aikaa seurustellakin ;)
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä yrittänyt olla oma itseni, mutta silloin "konsulttini" on puuttunut peliin.
Ap
Ap lähinnä luettelee statustekijöitä. Niiden ansiosta voi päästä yksille treffeille, mutta jos ei ole mitään annettava henkisesti, eihän se kanna. Eka mainittu elementti joku pikeepaita, just.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä kuitenkin.
Ei naiset nyt yleensäkään miehiä lähesty. Se on sun tehtävä miehenä lähestyä naisia, olla mukava ja kiinnostunut.
Tuo luettelo on ihan diipa daapaa. Ei ketään kiinnosta nuo asiat. Kehitä keskustelutaitojasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä yrittänyt olla oma itseni, mutta silloin "konsulttini" on puuttunut peliin.
Ap
No niinkuin näät ei hänen ekspertisminsä näytä pitävän paikkaansa.
Oletko itse lähestynyt naisia? Jutellut, pyytänyt kahville?