Miksi suomalaiset miehet juovat itsensä humalaan?
Kommentit (41)
Oliko muita paskayleistyksiä miesvihaajalla? Anna tulla kerralla kaikki
No en kai minä nyt viinojani kaverin kurkusta kaada. Sähän nyt hullujas puhelet.
En minä ainakaan juo, en edes juhannuksena.
Oon juonut viimeksi viiniä treffeillä maaliskuussa.
T. M34
Join juhannuksen aikana yhteensä 6 keskiolutta. 88 kg miehenä koen etten ollut humalassa.
ja suomalainen nainen jakaa percettään huumeista
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole sattunut huomaamaan, täällä on vastaava avaus myös naisista. Tosin astetta pahempi.
Ei ollenkaan tee mieli alkoholia, ei juhannuksena eikä muulloinkaan.
M
Samasta syystä varmaan kuin kaikkien muidenkin maiden miehet ja naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole sattunut huomaamaan, täällä on vastaava avaus myös naisista. Tosin astetta pahempi.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3792636/miksi-suomalaiset-naiset-juovat…
Itse juon sen takia että vaimoni näyttäisi kauniimmalta.
Just tuli uutisissa, miten nuorten naisten humalahakuinen juominen on lisääntynyt. Voimaantuneina perässä tulevat.
Ihmiset juovat humaltuakseen.
Joko paljon tai vähän. Eiväthän he muuten joisi.
Itse oon suomalainen mies ja lievästi humalassa, mutta mikäpä tässä. Grilli kuumana, sauna lämpimänä ja olut viileänä. Kohta pelataan mölkkyä.
Vierailija kirjoitti:
Just tuli uutisissa, miten nuorten naisten humalahakuinen juominen on lisääntynyt. Voimaantuneina perässä tulevat.
Ai? Just tuli uutisissa että suomalaisista nuorista vain 30 prossaa juo humalahakuisesti.
Ollaanko katsottu eri uutisia?
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sä olet oikein kuullut?
"Juomatapatutkimuksen perusteella vuosina 2008–2016, joka oli kokonaiskulutuksen vähenemisen aikaa, 15–69-vuotiailla suomalaisilla on tapahtunut mm. näitä kansanterveyden kannalta myönteisiä muutoksia:
viikoittain alkoholia käyttävien miesten osuus on pienentynyt 60 prosentista 53 prosenttiin
viikoittain alkoholia käyttävien naisten osuus on pienentynyt 35 prosentista 28 prosenttiin
ainakin miehillä kerralla kulutetun alkoholin määrä on pienentynyt
kokonaan raittiiden miesten osuus on kasvanut 10 prosentista 12 prosenttiin
kokonaan raittiiden naisten osuus on kasvanut 10 prosentista 15 prosenttiin."
https://thl.fi/fi/web/alkoholi-tupakka-ja-riippuvuudet/alkoholi/nain-su…
Kai se on kiva siihen tiettyyn rajaan asti, jonka jälkeen ei voikaan enää hillitä.
Itse join aluksi ollakseni rennompi ja sosiaalisempi, nyt juon kun ei muutakaan ole.
En ole ollut humalassa 30 vuoteen tai nähnyt vaimoani koskaan humalassa. Olemme ilmeisen epäsuomalaisia.
En juo ollenkaan alkoholia joten.. Sun mies ilmeisesti juo?