Mikä siinä on, ettei kukaan nainen ole koskaan ollut kiinnostunut minusta?
- Olen pitänyt kaulus-, pikee-, ja poolopaitoja - trendikkäillä kuvioilla ja ilman (eräs lähituttavani - nuori nainen - on toiminut "konsulttina").
- Olen kokeillut vaikka minkälaisia hiustyylejä - kaljua, "bedheadia" ja kaikkea siltä väliltä.
- Olen käyttänyt Tommy Hilfigeriä ja muuta "kallista" hajuvettä.
- Kävin baareissa/yökerhoissa n. joka kolmas viikonloppu 18-30 vuoden iässä. Tanssin siellä lähes joka kerta ja kiertelin baaria - enkä todellakaan missään konttauskunnossa. Mielestäni olin siellä ihan iloisella tuulella.
- Käyn joka päivä suihkussa, käytän deodoranttia ja pistän puhtaat vaatteet ylleni.
- Olen soittanut kitaraa, pianoa, huuliharppua ja tehnyt omia sävellyksiä. Kirjoittanut joskus runoja.
- Harrastan liikuntaa säännöllisesti.
- Olen tehnyt erään musiikkiin liittyvän harrastesivuston, joka on kerännyt miljoonia kävijöitä.
- Koulutus: AMK (jos siis tällä on jotain merkitystä)
Tästä huolimatta kukaan ei ole ollut koskaan kiinnostunut minusta. Kukaan ei ole koskaan lähestynyt minua. Kukaan ei ole koskaan kysynyt minulta "henkilökohtaisia" kysymyksiä esim. harrastuksistani tai omista mieltymyksistäni. Ikää on 38 vuotta.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ap lähinnä luettelee statustekijöitä. Niiden ansiosta voi päästä yksille treffeille, mutta jos ei ole mitään annettava henkisesti, eihän se kanna. Eka mainittu elementti joku pikeepaita, just.
Ap ei ole päässyt treffeille.
Tämä on tyypillistä naisen vastaukselle. Luetellaan tekijöitä jotka ratkaisevat esimerkiksi kantaako parisuhde, kun pitäisi kommentoida millä ap voisi herättää kiinnostuksen.
Ne tekijät ovat tiivistettynä seuraavat:
- ulkonäkö (pituus, raamikkuus, komeus)
- varallisuus ja status, ml. sosiaalinen status kaveripiireissä
- käytös joka viittaa kyvykkyyteen hankkia varallisuutta ja statusta (itsevarmuus, määrätietoisuus, kunnianhimo, sosiaalinen nokkeluus, rento käytös joka kertoo ettei miehen asema "heimossa" ole uhattuna)
- soidinmenotaidot
Vierailija kirjoitti:
Tuo luettelo on ihan diipa daapaa. Ei ketään kiinnosta nuo asiat. Kehitä keskustelutaitojasi.
Mistä ap:n pitäisi keskustella, sitten kun hänellä niitä taitoja on?
Olen eri mieltä siitä, ettei mikään mainituista asioista voisi kiinnostaa naisia. Miksi mielestäsi esim. musiikin tekeminen ei ole sellainen asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo luettelo on ihan diipa daapaa. Ei ketään kiinnosta nuo asiat. Kehitä keskustelutaitojasi.
Mistä ap:n pitäisi keskustella, sitten kun hänellä niitä taitoja on?
Olen eri mieltä siitä, ettei mikään mainituista asioista voisi kiinnostaa naisia. Miksi mielestäsi esim. musiikin tekeminen ei ole sellainen asia?
Siksi koska ap mainitsee vain musiikin tekemisen netissä, eikä ilmaissut olevansa tunnettu muuten kuin netin kautta.
Minulle tulee mieleen hyvin lahjakas muusikko s24-sivustolta joka jäi naisettomaksi koska oli liian fyysisesti pienikokoinen, kiltti, varaton ja statukseton.
Tässä yksi kyseisen muusikon erinomaisista käännössävelmistä:
Tässä myös live-esitys:
Ap:lla on kuitenkin joku naispuolinen ystävä, jota konsultoida? Eikö hänkään ole ikinä kysynyt mitään henkilökohtaista? Ikävää, jos näin on.
Ylipäätään kuulostaa hieman erikoiselta, ettei kukaan nainen ole koskaan aloittanut keskustelua. Minä kyllä juttelen esimerkiksi töissä ihan kaikkien työyhteisöön kuuluvien ihmisten kanssa sukupuolesta, iästä ja siviilisäädystä riippumatta, toisten kanssa toki enemmän kuin toisten. Useimmilta on tullut joskus kysyttyä jotain henkilökohtaistakin. Vai eikö normaalia keskustelua lasketa, ellei siihen sisälly iskemisyritystä?
Joissakin ei ole sitä.