Ketään, joka ei ole juonut pisaraakaan alkoholipitoista juomaa koko juhannuksena?
Kommentit (55)
En juonut juhannuksena. En juo muutenkaan juuri yhtään. Viimeksi pienen määrän kermalikööriä puoli vuotta sitten.
Minä. Olen absolutisti enkä juo edes siideriä.
hetero-olettama kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä. Join joskus pari vuotta sitten lasin viiniä kun tyrkytettiin. En oma-aloitteisesti juo, kun en pidä mausta tai humalaisesta olotilasta.
Tyttö taitaa aina olla uhri?
Niin mikä uhri? Ei mulla ole mitään vakaumuksia asian suhteen, voi juodakin.
Minä. Ja huvittaa kuin sain antib.kuurin ennen juhannusta ja lääkäri kolme eri kertaa muistutti antabusvaikutuksesta. Kai mä sit näytin alkoholinhimoiselta. No en kuuria kyllä aloittanut mutten ole silti juonut.
Minä. Vietän juhannusta käytännössä yksin, no koira tuossa pyörii mutta muuten olen vaan päivystänyt teinien menoja. Muutenkin juon hyvin harvoin.
Täällä nainen 50 ja risat. En juo juhannuksena enkä jouluna. Joskus pääsiäisenä Calvadosta lasi.
Olen ollut kokoikäni absolutisti, että ime AP kivee!
No melkein mutta aamulla tuli naapuri lonksukasseineen pimpottelemaan
Minä. Oli kyllä keväällä mielessä, että voisin tehdä läpällä simaa juhannukseksi, mutta jäipä se sitten tekemättä.
Minä. Kohta 20v selviä päiviä enkä ollu juoppo sitä ennenkään 😃
Minä, M21, juhannus tuntui varsin hyvältä ilman pisaraakaan alkoholia. Olin tänään myös töissä.
Minä! En juo pisaraakaan. Juon litratolkulla kaljaa! Ilo ilman viinaa on teeskentelyä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhannuksena 2012 meni korkki kiinni eikä sen jälkeen ole auennut.
Mitä tapahtui?
Eikös se tuossa aika selkokielellä kerrottu. Korkki meni kiinni. Siihen, miksi meni ei tarvita mitään erityisempiä syitä. Siihen riittää ihan päätös. t. eri
Minä. Raskaana en tietenkään juo. Normaalisti olisin juonut skumppalasillisen muiden kanssa.