Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kynsi kasvaa viallisena koko ajan?

Vierailija
20.06.2020 |

Nimettömän kynnessä on valkoinen kapea ura joka kasvaa kynnen puolesta välistä kynnen kärkeen asti. On ollut siinä varmaan neljän vuoden ajan. Leikkaaminen tai hiominen ei auta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se vaurioitunut joskus?

Vierailija
2/7 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihdoin 5 vuoden jälkeen sain kynnen kuntoon!

Lohkesi pystysuunnassa 5 vuotta sitten noin puoleen väliin kynttä asti ja kokeilin ihan kaikkea (geeliä, akryllia, kaiken maailman vahvistajia jne) mutta vihdoin tämän kevään aikana on alkanut kasvaa ehjänä. Nyt haluaisin ”kipsata” koko sormen, etten vaan tökkää sitä mihinkään ja riko uudelleen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaurioitunut. Sitä ihmettelenkin. Ja onko kynnellä joku "muisti" että ei suostu vaan kasvamaan enää normaaliksi vaan pitää kasvattaa se epämuodostuma aina uudelleen..

Ap

Vierailija
4/7 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla molemmat peukalonkynnet rumat, röpelöiset ja kuoppaiset. N. 30v. sitten satuttanut peukalot, kynnet siitä asti olleet rumat.

Vierailija
5/7 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaurioitunut. Sitä ihmettelenkin. Ja onko kynnellä joku "muisti" että ei suostu vaan kasvamaan enää normaaliksi vaan pitää kasvattaa se epämuodostuma aina uudelleen..

Ap

Kynnen juuri joskus vaurioitinut. Itse sain sen aikaiseksi kun nypin ja yritin poistaa ahdistuksissani kuivaa kynsinauhaa.

Siitä lähtien kynsi kuoppainen ja raidallinen sekä hieman kellertävä. Tutkittu on, ei sientä tai muutakaan.

Vierailija
6/7 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vitamiinin puutosta?

Vierailija
7/7 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hei ap, minulla vaurioitui kerran pikkuvarpaan kynsi ja se kasvoi ikään kuin kaksiosaisena monen vuoden ajan. Luulin että se on pysyvä olotila tuolle kynnelle, mutta jossain vaiheessa vuosien jälkeen huomasin että kynsi olikin kasvanut vielä paremman kokoiseksi kuin se alunperin oli ollut (se oli todella olematon ennen vaurioitumista). Eli näinkin voi myös sinun kynnellesi käydä! Toivon sinun puolestasi että saat kyntesi takaisin😺

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme