Ketään, joka ei ole juonut pisaraakaan alkoholipitoista juomaa koko juhannuksena?
Kommentit (55)
Minä. Olisin muuten jotain ehkä juonutkin, mutta ei ole kavereita joiden kanssa tehdä jotain. Mökillekään ei tänä vuonna miehen kanssa päästy joten selvinpäin kökitty kotona. Kuten yleensä muutenkin.
En ole juonut, olen töissä koko viikonlopun, eikä muutenkaan ole mitään pakottavaa tarvetta juoda nyt. Viikolla kyllä olin vapaalla ja otin pari ykkösolutta.
Hep.
Edellisen kerran taisin juoda yhden pullon olutta joskus maaliskuun alussa.
Juhannuksena 2012 meni korkki kiinni eikä sen jälkeen ole auennut.
Minä en juo koskaan alkaholia. Myöskään Juhannuksena
Minä. Olen juonut kahvia, vettä ja sitruunavissyä.
En ole juonut. Tosin olen raskaana.
En ole käyttänyt alkoholia moneen vuoteen. Ei vain tee mieli.
Kahvia ja teetä join. En edes muistanut koko alkoholia, kun kaupassa kävin.
Mä. Join joskus pari vuotta sitten lasin viiniä kun tyrkytettiin. En oma-aloitteisesti juo, kun en pidä mausta tai humalaisesta olotilasta.
En ole juonut alkoholia kolmeen kuukauteen. Siihen ei ole mitään erityistä syytä, ei vain ole tehnyt mieli. Meinasin ostaa nyt juhannuksena, mutta hyllyjä katsellessa ajattelin plääh ja hyllyyn jäivät. Alkoholi ei ole minulle kovin tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Mä. Join joskus pari vuotta sitten lasin viiniä kun tyrkytettiin. En oma-aloitteisesti juo, kun en pidä mausta tai humalaisesta olotilasta.
Tyttö taitaa aina olla uhri?
Mä en oo juonut, enpä juo muutenkaan. Ikää 28v. ja yhden siiderin join joskus kauan sitten.
Meillä oli mökillä neljä aikuista (minä, mieheni ja minun vanhempani) sekä minun lapseni. Kukaan ei juonut. Kysyin isältäni, että eikö hän yleensä ota yhden kaljan Jussina, niin hän sanoi, että nyt ei viitsi. Hän kuulemma haluaa, että kun poikani (jotka ihailevat isääni) joskus miettivät ketkä käyttävät alkoa ja ketkä ei, niin ukki olisi jälkimmäisessä joukossa. Tämä oli mielestäni kaunis ajatus. Tukeehan se raittiimpaa tulevaisuutta lapsille, kun eivät edes näe juomista.
Vierailija kirjoitti:
Juhannuksena 2012 meni korkki kiinni eikä sen jälkeen ole auennut.
Mitä tapahtui?
Minä ja koko muu perheeni. Alkoholi ei maistu edes aikuistuneille lapsille.
Minä. Maistelin kolmea eri alkoholitonta juomaa. Ajattelin olla koko kesän ilman alkoholia.