Ketään, joka ei ole juonut pisaraakaan alkoholipitoista juomaa koko juhannuksena?
Kommentit (55)
Täällä yksi, en juonut yhtään eikä tehnyt kyllä mielikään. Olen kyllä lopettanut alkoholinkäytön lähes kokonaan, joskus satunnaisesti harvoin maistuu yksi tai kaksi olutta, mutta kännejä en enää kaipaa.
Minä ja mieheni. Kävimme eilen rannalla ja grillasimme. Alkoa ei nautittu.
Samoin minä. Korkki on kiinni ja pysyy
Vaikka kuinka monia. Ei kaikki suomalaiset ryyppää juhannuksena, vaikka osan mielestä se onkin ainut tapa viettää juhannusta. Itse en ole juonut pisaraakaan alkoholia minään elämäni juhannuksena. Enkä aio juoda jatkossakaan.
Lapsille selvä juhannus. Ei myöskään käytetä alkoholittomia korvikkeita.
Minä. Juhannuksena ollut töitä ja lisäksi lapset kotona, jolloin en yleensäkään ota alkoholia.
Täällä kaksi!
Puolisolla on päivystysviikonloppu ja mulla niin paljon muuta menoa etten ottanut lasillistakaan vaikka eilen kylässä käydessä tarjottiin. Harvemmin maistuu nykyään
Ei tippaakaan alkoholia juhannuksena. Eikä oikein muulloinkaan. Elämässä muut asiat tärkeämpiä.
Yksinhuoltaja nainen
Minä. En juo, vaikka en absolutistikaan ole
Yli kahteen vuoteen en ole koskenut pisaraankaan.
Olen ottanut lonksua kaljaa ja viintä. Normi settiä,oli jussi tai ei. Nautin elämästä ja sen antimista täysin rinnoin.
Enpä ole juonut muuta kuin appelsiinimehua ja vettä👍
Täällä yksi. En yleensäkään juo kovin usein enkä paljoa. Sairastan migreeniä ja alkoholi voi laukaista kohtauksen.
Minä. Olemme juoneet eilen ja tänään alkoholitonta skumppapulloa perheen kesken.