Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko nainen nähdä lihavan miehen viehättävänä?

Vierailija
20.06.2020 |

Niin. Siinäpä se kysymys tulikin otsikossa. Heiltä, jotka kokevat voivansa, kysyisin vielä, että mihin piirteisiin miehessä ihastutte?

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin. Se on se persoona. On paljonkin isoja ja/tai lihavia upeita miehiä. Kts. Esim. Robbie Coltrane.

Vierailija
22/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi, jos on reilusti ylipainoinen. Edellisen mieheni BMI oli 25-26 ja se ei vielä haitannut, mutta tuosta jos lihoisi vielä niin alkaisi haitata. Totesin kyllä muutenkin eksäni kanssa että parempi olla samanlaiset elämänarvot ja -tavat, itselleni kun on tärkeää elää terveellisesti enkä välitä jatkuvasta ryyppämisestäkään. Mieluummin yksin kuin ylipainoisen juopon kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihan varmasti. Makuja on toki monia ja jotkut ovat pinnallisempia kuin toiset. Keskimäärin naiset ovat vähemmän uulkonäkökeskeisiä parinvalinnassa kuin miehet. Tunnen USEITA pareja joissa nainen on hoikka, kaunis, fiksu ja menestyvä ja mies on selvästi liikalihava syöttösika. Mutta yleensä mukava.

Isolle osaa naisista luonne ja persoona on tärkein. Ulkonäkö on vain kiva lisä, eikä siinäkään ylipaino ole ankarin rasite. Jotkut jopa pitävät nallekarhuvartalosta.

Itse olen keskivartalolihava keski-ikäinen mies, eikä osin epäsuotuisa ulkomuotoni ole haitaksi asti rasittanut kontakteja ja suhteita vastakkaisen sukupuolen kanssa. Varmasti joku osa naisista kiertää kaukaa, mutta heihin en siksi ole törmännytkään. Itsekään en ole pinnallinen. Tutustun helposti sosiaalisissa tilanteissa ihmisiin ja jos kumpikin viihtyy toisen seurassa niin helposti siinä lähdetään katsomaan yhteensopivuutta romanttisessa mielessä pidemmälle, olosuhteiden salliessa. Myös hyväkroppaisten, nättien ja suosittujen naisten kanssa.

Toivoisin laihtuvani, mutta vain oman terveyden ja hyvinvoinnin vuoksi. Enemmän huomiota naisilta saan nyt läskinä kuin nuorena, hoikkana ja kovakuntoisena. Kypsyys, itsetunto jne lienevät kohdillaan.

Vierailija
24/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin menee niin, että tutustumalla ihanaan mieheen voin ihastua (kohtuuden nimissä) lähes minkänäköiseen mieheen tahansa. Ei mulla ole mitään ulkonäköpreferenssiä, että minkänäköiset viehättää mua eniten vaan ihastun kokonaisuuteen. Olen ihastunut alipainoiseen hintelään mieheen, lyhyeen kaljuun mieheen, lihavaan mieheen, pitkähiuksiseen mieheen.. Ne ihastumiset on siis vain tapahtuneet, ilman että olen mitenkään viehättävänä miestä ensisilmäyksellä pitänyt.

Se viehätys tulee siitä kun on jotain yhteistä ja huomaan tykkääväni miehen luonteesta, sekä tunnen oloni rennoksi miehen kanssa. Siitä lähtee sellainen jatkumo, että sitten huomaankin tykkääväni miehen hymykuopasta, lempeästä katseesta, puheäänestä tms mitä milloinkin asioita joita en aiemmin vaan huomannut. Sitten kun ihastun, se mies alkaa näyttääkin silmissäni tosi kuumalta, vaikken todellakaan ensinäkemältä niin ajatellut hänestä. 

Eli vastaukseni on varmaan joo ja ei. En näe ketään miestä viehättävänä lihavuuden takia, mulla ei ole mitään läskifetissiä. Se ei silti sulje pois ettenkö voisi ihastua siihen mieheen ja viehättyä hänestä seksuaalisesti, jos ihastun häneen ihmisenä. Pitäähän se vanheneminenkin kestää yhdessä kun molemmista tulee kurttuisia, joten ei seksuaalinen viehätys oikein voi keskittyä pelkän ulkonäön ympärille koska silloinhan seksi loppuu jossain vaiheessa kokonaan. Kyllähän toisiaan rakastavat vanhuksetkin seksiä harrastavat vielä, jos paijat pelittää.

Vierailija
25/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalisti tykkään hoikista miehistä, mutta miesystäväni on lihava. En pitänyt häntä viehättävänä tutustuessamme, mutta vuoden ystävyyden ja lukuisten riitojen jälkeen totesimme rakastavamme toisiamme ja miehen hymy saa mut onnelliseksi joka kerta. <3

Tasosi = Riitelevä läski.

En ole läski ja riidatkin johtuivat mustasukkaisuudesta puolin ja toisin.

Vierailija
26/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä. Läskit sanoo joo, muut ei. Mikä siinä on vaikea ymmärtää. Netissä toki joo jos omalla nimellä, sama kaava kaikissa kysymyksissä, oletko ras__sti?

Vierailija
27/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ihan varmasti. Makuja on toki monia ja jotkut ovat pinnallisempia kuin toiset. Keskimäärin naiset ovat vähemmän uulkonäkökeskeisiä parinvalinnassa kuin miehet. Tunnen USEITA pareja joissa nainen on hoikka, kaunis, fiksu ja menestyvä ja mies on selvästi liikalihava syöttösika. Mutta yleensä mukava.

Isolle osaa naisista luonne ja persoona on tärkein. Ulkonäkö on vain kiva lisä, eikä siinäkään ylipaino ole ankarin rasite. Jotkut jopa pitävät nallekarhuvartalosta.

Itse olen keskivartalolihava keski-ikäinen mies, eikä osin epäsuotuisa ulkomuotoni ole haitaksi asti rasittanut kontakteja ja suhteita vastakkaisen sukupuolen kanssa. Varmasti joku osa naisista kiertää kaukaa, mutta heihin en siksi ole törmännytkään. Itsekään en ole pinnallinen. Tutustun helposti sosiaalisissa tilanteissa ihmisiin ja jos kumpikin viihtyy toisen seurassa niin helposti siinä lähdetään katsomaan yhteensopivuutta romanttisessa mielessä pidemmälle, olosuhteiden salliessa. Myös hyväkroppaisten, nättien ja suosittujen naisten kanssa.

Toivoisin laihtuvani, mutta vain oman terveyden ja hyvinvoinnin vuoksi. Enemmän huomiota naisilta saan nyt läskinä kuin nuorena, hoikkana ja kovakuntoisena. Kypsyys, itsetunto jne lienevät kohdillaan.

Niinhän sitä sanotaan, että naiset rakastuvat korvillaan, miehet silmillään. Se tosin saattaa naiset myös huonoon asemaan koska monet kusipäiset miehet valehtelee naisen saadakseen. Mutta se on sinänsä ihan toivoa antava ominaisuus aidosti mukaville miehille, joilla on ulkonäköpaineita. En väitä etteikö naisissakin olisi tosi pinnallisia tapauksia, mutta pelkän ulkonäön perusteella rakastuminen on oikeastaan miehinen ominaisuus. Miehet voivat oikeasti rakastua nättiin naiseen ilman mitään vastakaikua siltä naiselta ja jäävät vielä stalkkeroimaan sitä naista, kun eivät suostu uskomaan ettei häntä kiinnosta.

Vierailija
28/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en miehenä pidä lihavia naisia viehättävänä. Kumppanini, joka on hyvin hoikka nainen, puolestaan syttyy karhumaisista tai dad bod -vartaloista. Kukkakepit ja lihaskimput eivät herätä hänessä hekumaa. Hyvä asia minun kannaltani, sillä olen hieman ylipainoinen. Muuten kumppanini tuntee vetoa esimerkiksi älykkyyttäni, assertiivisuuttani ja huumorintajuani kohtaan.

Vierailija
29/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän huomiota naisilta saan nyt läskinä kuin nuorena, hoikkana ja kovakuntoisena. Kypsyys, itsetunto jne lienevät kohdillaan.

Täsmälleen sama kokemus. Ei lihavuus ole miehelle mikään este seurustella hoikan naisen kanssa, näköjään.

Vierailija
30/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan samalla todennäköisyydellä kuin mies voi nähdä lihavan naisen viehättävänä?

Eli pääosin turn off.

Vierailija
31/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa jos miehellä on kapeampi lantio kuin itsellä.

Vierailija
32/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin menee niin, että tutustumalla ihanaan mieheen voin ihastua (kohtuuden nimissä) lähes minkänäköiseen mieheen tahansa. Ei mulla ole mitään ulkonäköpreferenssiä, että minkänäköiset viehättää mua eniten vaan ihastun kokonaisuuteen. Olen ihastunut alipainoiseen hintelään mieheen, lyhyeen kaljuun mieheen, lihavaan mieheen, pitkähiuksiseen mieheen.. Ne ihastumiset on siis vain tapahtuneet, ilman että olen mitenkään viehättävänä miestä ensisilmäyksellä pitänyt.

Se viehätys tulee siitä kun on jotain yhteistä ja huomaan tykkääväni miehen luonteesta, sekä tunnen oloni rennoksi miehen kanssa. Siitä lähtee sellainen jatkumo, että sitten huomaankin tykkääväni miehen hymykuopasta, lempeästä katseesta, puheäänestä tms mitä milloinkin asioita joita en aiemmin vaan huomannut. Sitten kun ihastun, se mies alkaa näyttääkin silmissäni tosi kuumalta, vaikken todellakaan ensinäkemältä niin ajatellut hänestä. 

Eli vastaukseni on varmaan joo ja ei. En näe ketään miestä viehättävänä lihavuuden takia, mulla ei ole mitään läskifetissiä. Se ei silti sulje pois ettenkö voisi ihastua siihen mieheen ja viehättyä hänestä seksuaalisesti, jos ihastun häneen ihmisenä. Pitäähän se vanheneminenkin kestää yhdessä kun molemmista tulee kurttuisia, joten ei seksuaalinen viehätys oikein voi keskittyä pelkän ulkonäön ympärille koska silloinhan seksi loppuu jossain vaiheessa kokonaan. Kyllähän toisiaan rakastavat vanhuksetkin seksiä harrastavat vielä, jos paijat pelittää.

Eivät vanhukset ole välttämättä lihavia. Jos ei viehäty lihavista vartaloista, ei se millään tavalla tarkoita, että kuusikymppisenä rypyt olisivat mikään ongelma.

Vierailija
33/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi. Fyysiset piirteet eivät yleensä ole ne, jotka tekevät miehestä epämiellyttävän. Itsekkyys, itsekeskeisyys, moukkamaisuus ja kyvyttömyys ottaa muita ihmisiä huomioon tekevät ihmisestä kuin ihmisestä epäviehättävän.

Vierailija
34/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi, jos on reilusti ylipainoinen. Edellisen mieheni BMI oli 25-26 ja se ei vielä haitannut, mutta tuosta jos lihoisi vielä niin alkaisi haitata. Totesin kyllä muutenkin eksäni kanssa että parempi olla samanlaiset elämänarvot ja -tavat, itselleni kun on tärkeää elää terveellisesti enkä välitä jatkuvasta ryyppämisestäkään. Mieluummin yksin kuin ylipainoisen juopon kanssa.

No sekin on tietysti asia erikseen, että mistä ne liikakilot on tullut. Jos on esimerkiksi ryyppäämisen takia kauhea kaljamaha, en minä sellaisesta miehestä todennäköisesti kiinnostu luonteenkaan puolesta ollenkaan koska en tykkää sellaisesta että juopotellaan. Kyllähän se kertoo, että elämässä on jotain pielessä jos täytyy paeta sinne alkoholin maailmaan. Mut jos nyt sattuu tykkäämään hyvästä ruoasta, mutta kuitenkin elää aktiivista tervehenkistä elämää ja voidaan yhdessä liikkua, niin ei se mua niin haittaa. 

Toki ihan terveyden ja yhteisen seksielämämme takia toivon ettei mies ainakaan sairaalloisen lihavaksi itseään päästä. Siihen voi toki itsekin vaikuttaa tsemppaamalla ja nalkuttamalla ruokavaliosta =P

Vierailija
35/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne pullukatkin salaa haluavat lommoposkisia Johnny Deppejä ja miespullukat taas muotovalio Megan Foxeja. Markkina-arvon takia vaan on tyydyttävä saman tason kumppaniin.

Vierailija
36/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne pullukatkin salaa haluavat lommoposkisia Johnny Deppejä ja miespullukat taas muotovalio Megan Foxeja. Markkina-arvon takia vaan on tyydyttävä saman tason kumppaniin.

Kyllä minä huomaan komeat miehet. En sitä kiellä. Mutta en minä heihin rakastu silmilläni. Siinähän sais pöksyt märkinä kulkea koko ajan, jos kaikki vastaantulevat komeat miehet saisivat minut ihan kiihkeäksi. Kyllä se vaatii jotain tunteitakin, että kiinnostun siinä mielessä. Olen minä komeaakin miestä tapaillut, mutta oli niin ylimielinen luonne, etten kiinnostunut. Ei se nyt riitä, että on se komea naama, ei ainakaan mulle koska en etsi hetken iloa vaan jotain pysyvämpää. Ehkä jos etsisin vain irtosuhteita, olisin niiden komeiden miesten kanssa koska eihän silloin ole luonteella mitään väliäkään jos toinen ihminen on pelkkä objekti.

Vierailija
37/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä ikinä ajatellut, että minun pitäisi deittailla ylipainoisia naisia vain siksi, että olen itse ylipainoinen. Kuten tästäkin ketjusta huomaa, kumppanin ylipaino ei ole monille hoikille naisille mikään ongelma.

Vierailija
38/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä ikinä ajatellut, että minun pitäisi deittailla ylipainoisia naisia vain siksi, että olen itse ylipainoinen. Kuten tästäkin ketjusta huomaa, kumppanin ylipaino ei ole monille hoikille naisille mikään ongelma.

Ei olekaan. Ylipaino on naisilla paljon suurempi miinus kuin miehillä. Näkeehän sen näistä ulisijoistakin, että jatkuvasti valittavat naisten liikakiloista vaikka miehillä lihavuus on vielä naisiakin yleisempää.

Naiselle on tässä naisvihamielisessä maailmassa suuri onni saada HYVÄ mies, koska se ei ole helppoa. Joten naiset antavat paljon enemmän anteeksi ulkonäön ja iän suhteen kuin miehet.

Toki ulisijat yrittävät tämänkin asian kääntää joksikin statuksen vaatimiseksi miehiltä, mutta asia ei ole niin yksinkertainen.

Vierailija
39/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olekaan. Ylipaino on naisilla paljon suurempi miinus kuin miehillä. Näkeehän sen näistä ulisijoistakin, että jatkuvasti valittavat naisten liikakiloista vaikka miehillä lihavuus on vielä naisiakin yleisempää.

Naiselle on tässä naisvihamielisessä maailmassa suuri onni saada HYVÄ mies, koska se ei ole helppoa. Joten naiset antavat paljon enemmän anteeksi ulkonäön ja iän suhteen kuin miehet.

Toki ulisijat yrittävät tämänkin asian kääntää joksikin statuksen vaatimiseksi miehiltä, mutta asia ei ole niin yksinkertainen.

Assertiivisuus, itsevarmuus, huumorintaju, tarvitsevuuden puttuminen, älykkyys, karisma ja keskustelutaidot ovat miehille tärkeitä ominaisuuksia. Jos miehellä on kaikki nuo, on aika sama, onko ylipainoinen vai ei, sillä seuraa kyllä löytyy.

Vierailija
40/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä huomaan komeat miehet. En sitä kiellä. Mutta en minä heihin rakastu silmilläni. Siinähän sais pöksyt märkinä kulkea koko ajan, jos kaikki vastaantulevat komeat miehet saisivat minut ihan kiihkeäksi. Kyllä se vaatii jotain tunteitakin, että kiinnostun siinä mielessä. Olen minä komeaakin miestä tapaillut, mutta oli niin ylimielinen luonne, etten kiinnostunut. Ei se nyt riitä, että on se komea naama, ei ainakaan mulle koska en etsi hetken iloa vaan jotain pysyvämpää. Ehkä jos etsisin vain irtosuhteita, olisin niiden komeiden miesten kanssa koska eihän silloin ole luonteella mitään väliäkään jos toinen ihminen on pelkkä objekti.

Höpön löpön se "luonne" ja muu on komeuden luomaa. Varmaan komea mies on yleensä subliikimpi, mutta miksiköhän? Johtuisiko siitä että saa ja on saanut positiivista huomiota joka nostaa itsetuntoa ja varmuutta?