Voiko nainen nähdä lihavan miehen viehättävänä?
Niin. Siinäpä se kysymys tulikin otsikossa. Heiltä, jotka kokevat voivansa, kysyisin vielä, että mihin piirteisiin miehessä ihastutte?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Itse koen hyvin lihavan miehen puoleensavetävänä. Sellaisen, joka on selkeästi lihava, ei vain tanakka. Koen tästä syyllisyyttä, koska sellainen vartalo on terveysriski, enkä halua menettää rakastamaani miestä.
Pystytkö katsomaan vierestä, kun mies syö?
Mulla on samanlaisia tuntemuksia ruokaan... kaikki muu ympärillä häviää. Maha tuntuu tyhjältä vaikka sitä kuinka täyttää. Sen paisumisen näkee ja sen tuntee miten ne ryömii kurkkua pitkin alas.
En osaa selittää sitä, mutta luulen niiden kokevan sen hyvänä loppusijoituspaikkana. Sieltä ne jatkavat matkaansa kerryttämään pehmeää kuorta ympärillä. Aivan ihanaa, jos joku tuntee sen miellyttävänä.
Läski ei ole kevyttä, kun sitä on tarpeeksi. Ainakin sohvan mielestä se painaa paljon. Rutinaa kuuluu alla.
Viihtyisin mainiosti tuommoisessa seurassa, vaikka se vaatii naiselta paksua lompakkoa. Edullisia nokkelia tapoja täydentää mahaa löytyy niitäkin, kun halua on riittävästi. Parasta on, jos molemmat kokevat sen miellyttävänä.
Kaipa se sitten on niin, että voi nähdä viehättävänä.
Pidän tukevista miehistä. Tälläkin hetkellä ainoa mies, joka on vuosiin herättänyt kiinnostukseni, on hyvinkin vatsakas, mutta ah niin charmikas henkilö!