Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko nainen nähdä lihavan miehen viehättävänä?

Vierailija
20.06.2020 |

Niin. Siinäpä se kysymys tulikin otsikossa. Heiltä, jotka kokevat voivansa, kysyisin vielä, että mihin piirteisiin miehessä ihastutte?

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun persoonaan, älyyn ja huumorintajuun. Jos miehen seurassa on hyvä olla, alan pitää ulkonäöstäkin. Aivottomat tai kusipäiset misterfinlandit eivät viehätä. Olen ollut ihastunut sekä ali- että ylipainoiseen mieheen.

Vierailija
2/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vähän reilu 50 kiloa. Miehistä hoikin oli ehkä vähän yli 60 (?, en tiedä, en kysynyt painoa, mutta hoikka oli) ja tukevin ehkä reilu 110 (edelleen, en kysynyt). Ylipainolla ei ole merkitystä, vaan sillä, miten kantaa kehonsa, eikä tarvitse todellakaan olla salihirmu. Toi reilu 110 teki fyysistä työtä, mahaa oli, muttei se haitannut. Suhde karahti ihan muihin juttuihin, kuin painoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, no ei todellakaan voi.

Alhainen rasvaprosentti taas on viehättävä.

Vierailija
4/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei. Sinänsä viehättävänä näkeminen ja ihastuminen eivät ole ihan samoja asioita, ensiksimainittu on mielestäni yleisluontoisempaa miellyttävänä kokemista ja ihastuminen taas spesifimpää.

Pidempiaikaisen suhteen rakentumiseen vaikuttavat mielestäni samat asiat kuin kenessä tahansa lihavassa/ei-lihavassa miehessä: luonne, luotettavuus, huumorintaju, persoonallisuus, yhteiset arvot ja tavoitteet, vuorovaikutus, miten mies huomioi ja arvostaa minua - tietysti arvostan vastaavasti myös miestä. 

En ole itsekään laiha ja pidän ihmisten jaottelua ulkonäön mukaan pinnallisena, vaikka pyrin itse terveellisempiin elämäntapoihin. Tiedän lihavuuden/ylipainon vaikutuksen terveyteen, hormoneihin ja hedelmällisyyteen. 

Jotkut naiset tykkäävät pyöreämmistä miehistä. He eivät ehkä tunnu niin uhkaavilta kuin jotkut testosteronia uhkuvat lihaskimput, joista osa voi olla aika harvasanaisia (se vuorovaikutus!). Ja ne lihaskimputkin usein etsivät hoikkia, kuntosalilla käyviä naisia - ne yhteiset kiinnostuksen kohteet heilläkin. 

Vierailija
5/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Itselle vaikuttaa hyvin paljon miehen persoona, mieli ja sielu ja tietynlainen älykkyyskin kyllä viehättää. Jos löytyy yhteinen aallonpituus.

Itse olen ihastunut jokusen kerran sellaiseen omantienkulkijaan.

Vierailija
6/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samalla todennäköisyydellä kuin mies voi nähdä lihavan naisen viehättävänä?

Vierailija
7/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti tykkään hoikista miehistä, mutta miesystäväni on lihava. En pitänyt häntä viehättävänä tutustuessamme, mutta vuoden ystävyyden ja lukuisten riitojen jälkeen totesimme rakastavamme toisiamme ja miehen hymy saa mut onnelliseksi joka kerta. <3

Vierailija
8/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalisti tykkään hoikista miehistä, mutta miesystäväni on lihava. En pitänyt häntä viehättävänä tutustuessamme, mutta vuoden ystävyyden ja lukuisten riitojen jälkeen totesimme rakastavamme toisiamme ja miehen hymy saa mut onnelliseksi joka kerta. <3

Tasosi = Riitelevä läski.

Vierailija
9/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän hieman pulleammista miehistä, on mistä ottaa kiinni ja tykätä. Laihat ei sytytä ollenkaan. En tiedä miksi, näin on ollut aina.

Vierailija
10/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 160kg. Rakastan häntä yli kaiken. Hän on iso, harteikas, komea ja hyväluonteinen jonka seurassa voin olla oma itseni

Vierailija
11/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jonkin verran viehättävänä. Miehen pitää kuitenkin olla tietyllä tavalla lihava. Ei leveää lantiota, ei pyöreää isoa pallahaa. Ehdottomasti ei läskitissejä! Rasva sellaista miesmäistä kiinteää rasvaa/sisäelinten ympärillä... Esim. rintalihalset voi lihavalla miehellä näyttää hyvin pumpatuilta ja kiinteiltä, silloin se on ihan hyvännäköistä. Reidet voi olla paksut ja lihaksikkaan muotoiset vaikka ei olisikaan ihan sopusuhtainen vaan pikkasen ylipainoa. Silloin asia ihan jees. Tosin en halua kiintyä lihavaan kun sillä menee terveys ja se kykykin ennen muita. Luonne jos on aivan huippu niin tuhtius ei haittaa. Sellainen läskisti läski niin ei viehätä. Itse olen noin 160+/50. Ainiin ja erityisen kiva naamakin pitää olla, että lihavasta tykkään.

Vierailija
12/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta en pysty. Olen kyllä yrittänyt mutta ei onnistu.

Vierailija
13/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhkumpi mies on vaan parempi. Se on pehmeä ja siinä on jotain mistä pitää kiinni. Tietysti luonne, älykkyys, rentous, huumorintaju ja pitkä pinna on tärkeitä.

Vierailija
14/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella monet naiset näkevät. Katso pariskuntia kaupungilla.

Miehistä lihavia on kolme neljästä, joten valikoima olisi muuten hyvin pieni.

Vierailija
15/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ei saa enää olla muita huonoja puolia, koska vaikka kukaan ei täydellinen olekaan niin lihavuus kyllä käyttää yksin kaikki miinukset joita miehessä saa olla.

Siltikin voi kyllä tehdä tosi tiukkaa eli mun vinkkini on, että laihduta extrat pois ja treenaa kroppa normikuosiin.

Vierailija
16/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi. Yksikään elämäni ihastuksista ei ole ollut isivartaloinen, vaan kaikki ovat olleet sporttisia ja itsestään huolta pitäviä miehiä.

Vierailija
17/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä oikein, koska lihavuus kertoo ettei mies jaa samanlaista elämäntapaa ja ajatusmaailmaa kanssani. Eikä sitä jaa myöskään mikään makroja laskeva salimakekaan vaan ihan sellainen normipainoinen ja arkisporttinen mies on makuuni ja oma vastinkappaleeni. 

Vierailija
18/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla lihavan miehen kanssa, ällöttää ajatuskin. Sellainen lihava valas ähisemässä vieressa. Onneksi voin valita seurani, ei ole pakko tyytyä lihapulliin.

Vierailija
19/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jonkin verran viehättävänä. Miehen pitää kuitenkin olla tietyllä tavalla lihava. Ei leveää lantiota, ei pyöreää isoa pallahaa. Ehdottomasti ei läskitissejä! Rasva sellaista miesmäistä kiinteää rasvaa/sisäelinten ympärillä... Esim. rintalihalset voi lihavalla miehellä näyttää hyvin pumpatuilta ja kiinteiltä, silloin se on ihan hyvännäköistä. Reidet voi olla paksut ja lihaksikkaan muotoiset vaikka ei olisikaan ihan sopusuhtainen vaan pikkasen ylipainoa. Silloin asia ihan jees. Tosin en halua kiintyä lihavaan kun sillä menee terveys ja se kykykin ennen muita. Luonne jos on aivan huippu niin tuhtius ei haittaa. Sellainen läskisti läski niin ei viehätä. Itse olen noin 160+/50. Ainiin ja erityisen kiva naamakin pitää olla, että lihavasta tykkään.

Taidat meinata sellaista miestä joka on kropaltaan iso ja vanttera ihan syntyjään eikä tosiaan ole mikään sohvis koostaan huolimatta vaan kropassa on lihasta ja voimaa eikä niinkään laardia vaikka ei siis mikään kisakireä bodaaja olekaan.

Vierailija
20/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhumiehille on oma fanikuntansa.

Vaikka arvostankin henkisiä ominaisuuksia ja olen ns mukava luomutyttö, niin rohkenen tässä tunnustaa, että minullakin on silmät päässä ja en aloittaisi suhdetta valmiiksi lihavan kanssa. Ei viehätä. Itselläni ei ole yhtään ylimääräistä.