Unohdin ostaa jauhoja kaupasta.
Nyt en voi tehdä lettuja. Letut on hyviä ja työttömänä syön niitä usein. En jaksa lähtee kauppaan enää. Lämmitän varmaan kalapuikkoja.
Kommentit (15)
Eikö muka muita jauhoja ole jemmassa? Käyhän lettuihin lähestulkoon mikä jauho hyvänsä.
minäkin olen työtön mutta syön paljon paremmin kuin sinä. Mulla rahat ei mene päihteisiin
Käy kysymässä naapurista, silleen tehtiin ennenvanhaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö muka muita jauhoja ole jemmassa? Käyhän lettuihin lähestulkoon mikä jauho hyvänsä.
Sahajauhoistakin tulee ihan hyviä.
hei kaikki ankeuttajat, hyvää alkanutta kevättä teillekkin
Vierailija kirjoitti:
hei kaikki ankeuttajat, hyvää alkanutta kevättä teillekkin
Ei kevät vielä ole alkanut.
Ei ole jemmassa jauhoja koska ne loppui edellispäivänä kun tein lettuja. Haen varmaan huomenna sitten.
Vierailija kirjoitti:
Tilaa ruokarobotti tuomaan.
Joo maksaa 10 euroa vähintään kun jauhot maksaa 1.50. Työttömällä toki varaa tilata ruokaa kotiin.
Mitä sitten, oletko niin huomionkipeä että piti ihan tuntemattomille moinen ilmoittaa...
säälihän on sairautta, mutta silti...
kyllähän kun kattelee noita ns. keskusteluja, niin tämä aloitus ihan normaali ja viisaimmasta päästä tässä seurassa
kerran naapurin isämies soitti mun ovikelloa ja oli luvannut lapsilleen lettuja tehdä, mutta jauhot vähissä joten kysyi olisko mulla lainata. Tottakai annoin muutaman desin ja sanoin ettei tarvi tuoda. tuli ihan hyvä mieli auttamisesta ja että rohkeni multa kysyä. Näin "ennen vanhaan" toimineet...