Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko nainen nähdä lihavan miehen viehättävänä?

Vierailija
20.06.2020 |

Niin. Siinäpä se kysymys tulikin otsikossa. Heiltä, jotka kokevat voivansa, kysyisin vielä, että mihin piirteisiin miehessä ihastutte?

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sopivasti lihava.

Vierailija
42/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne pullukatkin salaa haluavat lommoposkisia Johnny Deppejä ja miespullukat taas muotovalio Megan Foxeja. Markkina-arvon takia vaan on tyydyttävä saman tason kumppaniin.

En ole kyllä ikinä ajatellut, että minun pitäisi deittailla ylipainoisia naisia vain siksi, että olen itse ylipainoinen. Kuten tästäkin ketjusta huomaa, kumppanin ylipaino ei ole monille hoikille naisille mikään ongelma.

Ei olekaan. Ylipaino on naisilla paljon suurempi miinus kuin miehillä. Näkeehän sen näistä ulisijoistakin, että jatkuvasti valittavat naisten liikakiloista vaikka miehillä lihavuus on vielä naisiakin yleisempää.

Naiselle on tässä naisvihamielisessä maailmassa suuri onni saada HYVÄ mies, koska se ei ole helppoa. Joten naiset antavat paljon enemmän anteeksi ulkonäön ja iän suhteen kuin miehet.

Toki ulisijat yrittävät tämänkin asian kääntää joksikin statuksen vaatimiseksi miehiltä, mutta asia ei ole niin yksinkertainen.

Assertiivisuus, itsevarmuus, huumorintaju, tarvitsevuuden puttuminen, älykkyys, karisma ja keskustelutaidot ovat miehille tärkeitä ominaisuuksia. Jos miehellä on kaikki nuo, on aika sama, onko ylipainoinen vai ei, sillä seuraa kyllä löytyy.

Usein vaan nuo ovat seurausta komeuden tuoman positiivisen huomion seurausvaikutuksesta. Jos ulkonäkö ei huomiota tai seuraa tuo, tuskin kovin subliikiksi, itsevarmaksi kehittyy juuri kukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut suhteissa hyvinkin ylipainoisten miesten kanssa ja kummassakin ihastuin ihan samantyyppisiin piirteisiin kuin hoikissakin.

Kumpikin oli myös minun mielestäni erittäin seksikäs.

Vierailija
44/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin voi! Olen jo putkään ollut ihastunut työympyröistä tuttuun nuorehkoon leskimieheen, joka on varmasti kaikkien mittarien mukaan ylipainoinen. Hän on aivan ihana! Ulkoinen olemus on iso ja harteikas, iso vatsa ja pulleat reidet, taitaa olla persjalkainenkin. Tukka nousee otsalta ja mitä vielä. Minusta erittäin kiihottava ja mielenkiintoinen! Älykäs, kohtelias, perheestään huolehtiva, kunnianhimoinen, luonnonystävä, huumorintajuinen... kuolettavan ihana. Hyvä että saan pidettyä itseni kasassa ja näppini irti, kun osumme samaan lounaspöytään. Hän tuskin on minusta kiinnostunut, koska ei ole tehnyt mitään aloitetta. Nyyh.

Vierailija
45/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne pullukatkin salaa haluavat lommoposkisia Johnny Deppejä ja miespullukat taas muotovalio Megan Foxeja. Markkina-arvon takia vaan on tyydyttävä saman tason kumppaniin.

En ole kyllä ikinä ajatellut, että minun pitäisi deittailla ylipainoisia naisia vain siksi, että olen itse ylipainoinen. Kuten tästäkin ketjusta huomaa, kumppanin ylipaino ei ole monille hoikille naisille mikään ongelma.

Ei olekaan. Ylipaino on naisilla paljon suurempi miinus kuin miehillä. Näkeehän sen näistä ulisijoistakin, että jatkuvasti valittavat naisten liikakiloista vaikka miehillä lihavuus on vielä naisiakin yleisempää.

Naiselle on tässä naisvihamielisessä maailmassa suuri onni saada HYVÄ mies, koska se ei ole helppoa. Joten naiset antavat paljon enemmän anteeksi ulkonäön ja iän suhteen kuin miehet.

Toki ulisijat yrittävät tämänkin asian kääntää joksikin statuksen vaatimiseksi miehiltä, mutta asia ei ole niin yksinkertainen.

Taas puhuu nainen, joka luulee että miespullukoilla olisi jotenkin helpompaa. Naisista ei kukaan jää ilman omaa halua yksin ravintolaillan päätteeksi, mutta iso joukko miehiä jää vaikka yritys olisi kovaakin. Eli myös pullukkanaisille löytyy saattaja mutta osalle miehistä ei.

Vierailija
46/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olen tälläkin hetkellä ihastunut reilusti ylipainoiseen mieheen! Hänessä on karismaa, aikuismaista viisautta, läsnäoloa, lämpöä ja huumorintajua... Siinä ei liikakilot tunnu missään, kun on hänen seurassaan.

Jos olisin tuijottanut vain ulkonäköä, olisi varsinainen kultakimpale mennyt sivu suun. Ihmiset ovat niin paljon muutakin kuin kantamansa kilot.

Vierailija
47/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas puhuu nainen, joka luulee että miespullukoilla olisi jotenkin helpompaa. Naisista ei kukaan jää ilman omaa halua yksin ravintolaillan päätteeksi, mutta iso joukko miehiä jää vaikka yritys olisi kovaakin. Eli myös pullukkanaisille löytyy saattaja mutta osalle miehistä ei.

Tää kumilelu vinkuu näköjään täälläkin.

Vierailija
48/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut pallomahaisen miehen kanssa. Ei kaikki asennot onnistuneet, eikä pääse samalla tavalla lähelle kuin hoikemman kanssa.

Enää en huoli lihavaa. 50+ miehissä on sopivaa tarjontaa aika vähän =(

Vierailija
49/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En helposti ihastu koska tulee vaikutelma ettei mies voi olla hirveän fiksu jos on terveyttä uhkaavaa ylipainoa aikakaudella jolla on enemmän tietoa ja hyvää ravintoa saatavilla kuin koskaan ja Googlesta löytyy vastaus kaikkiin ongelmiin jos kiinnostaa. Jos pitää ylipainoa ongelmana. Alan siis lähinnä miettiä miksi mies ei ole normaalipainoinen ja juuri mikään keksimäni syy ei ole positiivinen. Koska ei ole korrektia kysyäkään että miksi olitkaan ylipainoinen niin siihenhän se jää että itse tulkitsen ettei joko ole hirveän fiksu, ei välitä itsestään ja terveydestään, on peruspena jolla on oikeus olla sydäninfarktin rajamailla, on vain niin mukavuudenhaluinen ja välinpitämätön ettei näe ongelmaa siinä että mättö kaikista vaihtoehdoista vie mennessään vaikka on jo valmiiksi lihava, alkoholi maistuu liikaa jne.

Mietin niinikään että jos saisimme vaikka yhteisiä lapsia niin olisiko silloinkin pizza ja kalja tärkeämpää kuin se että lapsella on pitkään terveet vanhemmat.

Vierailija
50/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sä puhutkin irtosuhteista. Muut parisuhteista.

Vierailija
51/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivartalolihavuus ei viehätä, mutta sellainen tasainen pyöreys ei haittaa.

Vierailija
52/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sä puhutkin irtosuhteista. Muut parisuhteista.

Tämä. Kyllä lihavat naiset saa irtoseksiä helposti varmasti, mutta kuinka on sen parisuhteen ja HYVÄN seksin laita? Irtoseksi ei ole yleensä hyvää seksiä naiselle. 

Vierailija
53/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus antaa vaikutelman laiskahkosta ja epäterveellisestä elämäntyylistä ja sellainen ei minua viehätä.

Vierailija
54/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voin! Ja olen ollut lihavien kanssa sekä normaali painoistenkin. :) ihastun persoonaan ja ulkonäkö saa enemmän arvoa kun persoona miellyttää ja älykkyys. Mutta lihavissa on se puoli ettei heidän arvonsa ja elämän tapansa ole kohdanneet minun tapaani elää terveellistä ja liikunnallista elämää joten se ei usein toimi. Olen ihan onnellinen sinkku nyt. Minua ei siis vaivaa jos mies on pullukka mutta kuitenkin pyrkii liikkumaan ja syömään suht terveellisesti. Olenhan itsekkin nautiskelija vaikka pyrin myös pitämään kunnosta ja terveydestäni huolta.

Vierailija
55/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavuus antaa vaikutelman laiskahkosta ja epäterveellisestä elämäntyylistä ja sellainen ei minua viehätä.

Ei se aina sitä oo. Riippuu tietysti minkätasoisesta lihavuudesta puhutaan. Nykyaikana elämä on niin helppoa, liian helppoa, että ihan aktiivista elämää viettävätkin lihoaa helposti. Lihava tyyppi voi oikeasti olla paremmassa kunnossa kuin laiheliini tänä päivänä.

Olen esimerkiksi itse pullukka ja mulla on ihan luuviulu kaveri, niin eihän se edes pysy mun perässä lenkeillä. Niin on huono kunto, kun se vaan istuu tietokoneella kaiken vapaa-aikansa ja työnsäkin on pelkkää istumista.

Meillä on vain se ero, että minä tykkään syömisestä ja hän unohtaa syömiset kokonaan uppoutuessaan sinne pelimaailmoihinsa.

Vierailija
56/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle ulkonäkö on tärkeä osa seksuaalista vetovoimaa. Silti olen kerran ihastunut täysillä ylipainoiseen mieheen. Näin hänessä kauniit silmät sekä ihanan luonteen, ja aloin pitää häntä aidosti viehättävänä. Intiimissä kanssakäymisessä minulla oli aluksi hieman totuteltavaa hänen ruumiinrakrakenteeseensa. Vuoden seurustelun jälkeen hänen ylipainonsa alkoi häiritä minua. Ei niinkään se miltä hän näytti, vaan ajatus siitä ettei ihminen huolehdi kunnostaan.

Vierailija
57/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Älykkyys, kiltteys, luotettavuus, intohimo jotain asiaa kohtaan ym. tekevät kenestä tahansa miehestä viehättävän.

Kerran ihastuin todella ylipainoiseen nuoreen mieheen. Hän on niin suloinen, koska hän on todella älykäs ja vilpittömän innostunut omasta tutkimustyönsä aiheesta. Hän on myös mukava ja herttainen.

Vierailija
58/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoisessa miehessä voi olla niin paljon tykättävää muutoin, ettei ulkonäölle aiheutuva rasite enää paljon vaa’assa paina. Mutta lihava ja pinnallinen voi olla hankala yhdistelmä: pinnalliset naiset voivat huolia luonteen, mutta ulkonäkö tökkii, syvällisten naisten kanssa ajatus- ja arvomaailmat eivät kohtaa. Siinä on jo aika paljon kompensoitavaa muilla ominaisuuksilla.

Ja itsehän viehätyn älystä, luonteesta ja yhteyden kokemuksesta. Tarvitsen yleensä aikaa ja vuorovaikutusta ihastumiseen. Tämä siihen toiseen kysymykseen.

Vierailija
59/103 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoona ratkaisee.

Vierailija
60/103 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up