Myönnätkö että olet kateellinen kauniille naisille?
Niin?
Kommentit (47)
Hyväitsetuntoiset eivät ole kateellisia. Heidän kanssaan on ihan kiva jutella. Mutta sitten ovat nämä kateelliset, joista sen näkee kyllä. Kateus tekee muuten ihmisen todella rumaksi.
Kauneutta on itsellä ihan omiksi tarpeiksi, mutta olen kateellinen niille, joilla on riittävästi rahaa käytössä.
Kyllä. Kun näen vaan kuvan sara siepistä haluan vain luovuttaa :( mikä järki meillä rumilla naisilla edes on?
Kyllä olen, saavat tuntemattomilta miehiltä ilmaisia juomia. Mulle ei koskaan ole baarissa tarjottu
M36
Kateellisuus on mielestäni hassua eikä muuta tilannetta mihinkään suuntaan.
Niin.
Mielestäni on mukavaa katsella kauniita miehiä ja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Kun näen vaan kuvan sara siepistä haluan vain luovuttaa :( mikä järki meillä rumilla naisilla edes on?
Elää
En kyllä myönnä olevani kateellinen. Minusta kauniita asioita ja ihmisiä on ihana katsella. Kaikilla meillä on omat ongelmamme, ei varmastikaan superkauniilla ole elämä niin helppoa kuin luulisi.
Olen joskus kateellinen joillekin tuttaville, jotka ovat saaneet samalla koulutustaustalla hyvät työurat itselleen. Heillä on ollut vakaat työt ja heitä on jopa pyydetty parempiin hommiin. Kadehdin heitäkin, jotka saavat suunnatonta mielihyvää liikunnasta ja jotka rentoutuvat siivoamalla. Sekin on kadehtittavaa, kun jotkut osaavat syödä tiedostamatta juuri sopivan määrän ruokaa eikä heillä paino vaihtele.
Miten köyhä pitää ihmisen olla, että hän kadehtii toisten saamia ilmaisia juomia baarissa? Minulla on aina riittänyt juomiin omat rahat. En tosin käy ulkona kuin hyvin harvoin enkä juurikaan juo alkoholia, joten sen yhden oluen pystyn ostamaan itsekin. Ehkä alkoholin suurkuluttajalle tuosta voi olla iloa ja sellainen tuota haikailee.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen, saavat tuntemattomilta miehiltä ilmaisia juomia. Mulle ei koskaan ole baarissa tarjottu
M36
Eikö yksikään kaverisi ole tarjonnut sinulle juotavaa? Entä sinä kaverillesi?
No välillä saatan huomata kateuden piston, mutta tiedostan tunteen enkä käyttäydy sen mukaan vaan yritän olla sitten erityisen ystävällinen :)
Kai se ihan tuosta biologiasta juontaa, mutta eihän sille tarvitse antaa valtaa. Huomaahan sen itsekin, suht hyväkroppaisena, jos on pukeutunut naiselliseen mekoon ja korkoihin, tulee aina jonkin verran nyrpeää katsetta joiltan kanssasisarilta.
Ei kaikille eläimellisyyksilleen pidä antaa valtaa
En ole ikinä ymmärtänyt tuota väitettä et muut naiset ovat nyrpeinä jos joillakin muilla on nätit vaatteet/ovat kauniita.
Olisikohan ihan kuviteltua koko juttu?
Voiko olla kateellinen olematta vihainen näille naisille? 😄 tätä minä tunnen, en vihaa heitä kohtaan vaan sellasta pientä pistoa rinnassa, kun vertaan itseni heihin. Ei se heidän vika ole ja olen kyllä itsekin ihan kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on niin laaja käsite ja aina katsojan silmässä mutta mielellään olisin kauniimpi. Kauniiden elämä on helpompaa.
Juu ei. En nyt taaskaan itse korosta naamaani, miekkoset sitä ovat tehneet läpi elämäni. Aikoinaan poikaset ja nykyään miekkoset siis.
Tämä ei todellakaan ole helppoa. Olen pelkkä lelu kaikille, minussa roikutaan ihan puhtaasti naaman takia, vaikka ei tiedetä yhtään mitään luonteestani. Aina joutuu ignooraamaan miekkosia, jotka eivät vain tajua lopettaa. Huom! En tee tätä miekkosille, joiden kanssa olen ollut kunnollisilla treffeillä!! Toisin kuin pska kuuromiekkonen teki minulle.
Miekkoset ovat epävarmoja, saavat vuosisadan passiivis-aggressiiviset kilarit pakeista ja sitten yrittävät kuukausitolkulla loukata asioista, joiden tietävät olevan arkoja aiheita minulle. Tai vaihtoehtoisesti kuvittelevat niin.
Yksi superhauska kokemus oli eksä, joka ihan vakavissaan yritti loukata minua babyfacesta XDDDDD Sanoi, ettei halua vaikuttaa ped...lta seurassani XDDD tuo tapahtui joskus 5-6 vuotta sitten, mutta nauroin jo silloin XD. Ai kamala että oli PAHA! XD Ihan babyfacekin!
Joskus olen ollut hieman mutta ei heidän elämänsä sen parempaa ole. En näe heidän saamaansa pinnallista ihailua tavoittelemisen arvoisena. Surullisena olen katsonut vierestä kahden kauniin ystäväni elämää, molemmilla on olleet miehiä jotka valitsivat heidät nimenomaan ulkonäön vuoksi, eivät ole olleet onnellisia parisuhteita. Ja kun se kauneus ei loputtomiin kestä, on parempi rakentaa ihmissuhteet muiden juttujen varaan.
Saatan joskus ajatella että olisinpa minäkin tuon näköinen ja sitten se menee ohi. Kateellinen en koe olevani, minulla on terve itsetunto ja hyväksyn itseni tämän näköisenä.
No en ole kateellinen kenellekään mistään. Miksi olisin? Ei kiinnosta muiden ulkonäöt, tekemiset, omaisuudet jne.
Olen totaalisen väsynyt olemaan miekkosten väline ja lelu. Tunteeton objekti, johon voi purkaa kaiken pskan. On rasittavaa olla nainen, josta todennäköisesti vedetään johtopäätökset ulkomuodon perusteella. Ja naikkoset ja tyttöset hei, minä näen miten te mulkoilette minua miekkostenne seurassa. Näen myös miten miekkosenne katselee. Mutta ei se ole mitään uutta, enkä tule ja vie miekkostanne mihinkään XD. Toisinaan se on erittäin kiusallista. No okei, aina.
En ole kateellinen kauniille naisille. Jos jotain kadehtisin, niin rikkaita naisia. Sellaisia, jotka ovat vaurastuneet omalla työllään ja toteuttavat unelmaansa tekemällä työtä, josta sekä nauttii että rikastuu. Se mahdollistaisi paljon, paljon enemmän kuin kauneus, joka on joka tapauksessa katoavaista.
En ole kateellinen mutta toivoisin kovasti että olisin itsekin edes tavallisen nätti. Helpottaisi elämää huomattavasti.
Kauneus on niin laaja käsite ja aina katsojan silmässä mutta mielellään olisin kauniimpi. Kauniiden elämä on helpompaa.