Myönnätkö että olet kateellinen kauniille naisille?
Kommentit (47)
Miksi olisin? Elän oikein hyvää elämää juuri tällaisena kuin olen ja teen asioita, joita haluan.
Kauniille naisille ollaan tosi ilkeitä. Jos on kaunis nainen, voi joutua peittelemään kauneuttaan eri tavoin mm silmälasit, ei meikkiä, rumat vaatteet.
Eiköhän kateellisia olla vaikka rahasta enemmänkin.En ole kateellinen mutta jos olisin niin varmaan niille joilla on vahva usko ja mielenrauha.
En ole. Olen joskus himpun kateellinen naisille, joilla on hyvätuloinen mies. Minä typerys valitsin persaukisen, joka ei osaa hoitaa raha-asioitaan ja yrittää kaikenlaisia yrityksiä, joiden tuotto on yksi-risti-kaksi. Joskus vähän parempaa, sitten taas mennään nollille. Ihan tavallinenkin palkka riittäisi, jos sen saisi säännöllisesti. Eikä mies enää nyt reippaasti yli 50 saa edes mitään töitä vaan on tuomittu tähän surkeutuun eläkeikään saakka ja sitten odottaa vielä surkea eläke.
Mutta toisaalta minä tienaan ihan mukavasti, mutta silti joudun jatkuvasti pihistämään, vaikka olen hoitanut asiani hyvin ja huolehtinut, että meillä on asunto, laskut maksettu jne. Miehen varaan ei voi laskea juuri mitään. Joskus olen miettinyt eroakin ihan tämän rahan takia, mutta en voi tehdä sitä miehelle, jolla ei ole varallisuutta, ei juurikaan uloja jne. Tuomitsisin hänet köyhyyteen loppuiäkseni ja hän on kuitenkin monessa asiassa hyvä ihminen ja hyvä isä. Nyt kanssani saa elää kuitenkin keskiluokkaista elämää omakotitalossa ja olen perinytkin jonkin verran, joten saan myös pääomatuloja, joilla voidaan tehdä joku kiva matka välillä yms.
Ketä kiinnostaa vahdata muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
No en ole kateellinen kenellekään mistään. Miksi olisin? Ei kiinnosta muiden ulkonäöt, tekemiset, omaisuudet jne.
Kateushullujen mielestä toinen ei ole kateellinen vain, jos hokee 24/7 miten kaunis/rikas/älykäs jne. toinen on.
Kesä on vain lihaksikkaille, isomunaisille ja varakkaille miehille, sekä isotissisille, hoikille ja hyvä perse isille naisille tarkoitettu. Kesä ei ole rumille ja pienimunaisille miehille kuten minä. En ilkeä käydä uimassa koska kaikki alkaa vittuilemaan mun ulkonäöstä, "miks oot niin ruma ja lihava". Mies saa olla lihava jos on Isot Munat ja rutkasti rahaa. He syö kaks paketti grillimakkaraa ja lisukkeet päälle ja juo olutta, sitten ne piereskele ja kertoo härskeimmät vitsit joissa pilkataan yleensä naisia. Silti naiset ihailee heitä ja haluaa ett miehet panee heitä. Itse syön vain yhden grillimakkaran ja juon cokista, pitäisi juoda viinaa