Myönnätkö että olet kateellinen kauniille naisille?
Kommentit (47)
Tuosta sai kuvan, että annoin pakit rahan takia XDD Mutta siis otin yhteyttä rahan takia XD.
Olen kaunis, vaikea tosin kokea olevansa jotenkin etuoikeutettu kun ei ole kokenut rumana oloa.
En osaa olla sillä tavalla kateellinen, koska kauniilla ei ole itsellään ollut osaa eikä arpaa siihen, että siitä on tullut kaunis. Tottakai haluaisin itsekin olla jumalaisen kaunis, ei siinä mitään. Ja rikas.
Niin, ap on mustavalkojankkaaja. On vain ääripäitä hänelle.
Rakastan ulkonäköäni. Monelle tuntuu olevan ongelma jos nainen on kaunis ja nauttii siitä. En tiedä mitä muut ajattelevat ulkonäöstäni.. jonkin verran sitä on kehuttu. Itse olen tyytyväinen.
Olen joskus kateellinen, myönnän ihan reilusti.
Varsinkin ns syntymälahjana saadusta kauneudesta. Jollakin voi olla esim ihan käsittämättömän kauniit suuret silmät ja pitkät tuuheat ripset ihan luonnostaan ja kun itsellä on sian tihrusilmät eikä ripsiä juuri ollenkaan, niin totta mooses olen kateellinen. Mutta en toki ilkeä, voihkin ihan itsekseni omaa rumuuttani, eihän se kauniiden vika ole ☺️
Olen omasta mielestäni ihan tarpeeksi kaunis, joten ulkonäköä minun ei tarvitse kadehtia.
Varakkuudesta olen kateellinen ja sen voin ihan hyvin myöntääkin.
Olen kateellinen ainoastaan mun alalla menestyneille naisille (ja myös miehille). Olen itsekin saanut aikaan ihan kivasti mutta kadehdin kyllä kieltämättä heitä, jotka ovat edenneet pidemmälle tai julkaisseet enemmän.
Ulkonäkö nyt ihan se ja sama.
Jokainen ihminen on Jumalan luomana kaunis omana itsenään. Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen. Jokainen ihminen on Jumalan edessä yhtä kaunis ja arvokas.
En ole. Nuorempana olin kun ne sievemmät ja itsevarman oloiset aina vietiin ympäriltä. Opiskeluaikana tilanne kuitenkin muuttui. Löysin lopulta fiksun ja hauskan pojan, jonka kanssa olen jakanut arjen yli 35 vuotta. Meillä on kolme hienoa lasta ja lapsenlapsia. Työelämässä olen menestynyt. Niin Elämä on ollut vaihteleva ja olemme pärjänneet hyvin.
Se kaveri, jolla oli poika joka sormelle, on perheetön. Toinen on kahdesti eronnut ja tekee puuduttavaa toimistotyötä. Ehkä muuten hyvä elämä, en tiedä, mutta pelkästään perheeni on sellainen bonus, että katson voittaneeni 6-0, jos tämä olis joku voittokisa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Kun näen vaan kuvan sara siepistä haluan vain luovuttaa :( mikä järki meillä rumilla naisilla edes on?
Sara on petetty ja jätetty, 30v ja hänellä ei ole oikein suuntaa elämässään. Ihan en tiedä miksi sinä olisit hänen vuokseen luovuttamassa.
En ole kateellinen. Olen ihan tyytyväinen tähän keskinkertaisuuteen. Ei ole haitannut elämää mitenkään vaan kaikki on mennyt paremmin kuin hyvin elämässäni.
En osaa olla sillä tavalla kateellinen, koska kauniilla ei ole itsellään ollut osaa eikä arpaa siihen, että siitä on tullut kaunis. Tottakai haluaisin itsekin olla jumalaisen kaunis, ei siinä mitään. Ja rikas.
-Ööö tiiätkö, että tavallisen näkönen nainen saa sopivalla ehostuksella ittensä helposti jopa paremman näköiseks kun kaunis joka ei osaa laittautua tai ei laittaudu esim? :p Et sikäli on usein kyse aika paljonki siitä et miten paljon käyttää aikaa/vaivaa/rahaa ulkonäköönsä :)) Suuri osa niistä kadulla tosi hyvännäkösistä on myös tosi eri näköisiä aamusin ku ne herää....
Ja joo siis mun ympärillä on koko ikä ollu kauniita naisia, oon aina nähny ne positiivises valossa ennemmin ku negatiivisessa, mikä on toki ehkä pinnallista, mut siis en oo mitek arvostanu vaatimattomampia sen vähempää kuitenkaa, mut en usko ett toi on kateutta että kauneus on positiivisel taval kiinnostavaa. :D Ja oon itseki kaunis, vähän vaihtelevasti, joten ehkä siks oon suht sinut ihmisten erilaisten ulkonäköjen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kateellisuus on mielestäni hassua eikä muuta tilannetta mihinkään suuntaan.
Kuulostaa fraasilta, jonka heitit ilmoille ajattelematta tarkemmin. Kateus voi johtaa ihmisen tavoittelemaan kadehtimaansa asiaa, jolloin ihan hyvin asiat voivat muuttua.
On ilo katsella kauniita naisia, kuin kukkasia, elämän ja ilon levittäjiä. Kateus rumentaa eikä hyödytä mitään.
Hirveän harva ihminen on sillai pysäyttävän kaunis. Suurin osa "kauniita" on oikeesti ihan taviksia virheineen, ilman meikkejään ja hiuslisäkkeitään. Olen kade ainoastaan ihmisille joilla on aurinkoinen luonne.
Kauneudesta ei tunnu olevan muuta kuin harmia mulle. Ei sillä saa mitään oikeasti arvokasta elämässä, kuten läheisiä. Oon kateellinen ihmisillä, joilla on lämpimät välit perheeseensä ja saavat lapsia.
T. Lapsettomuudesta kärsivä ja perheetön (mies on, mutta lapsuudenperhettä vailla)
En ole kateellinen, mutta joskus kuvittelen miltä olisin näyttänyt "kauniimpana versiona" itsestäni. Olen ollut ihan nätti, mutta ikääntyminen vie kyllä nekin kauneuden rippeet yllättävän pian.
N30
"Miekkoset ovat epävarmoja, saavat vuosisadan passiivis-aggressiiviset kilarit pakeista ja sitten yrittävät kuukausitolkulla loukata asioista..."
Ja tästä viimeisin kokemukseni on parin päivän takaa, kun otin yhteyttä miekkoseen, jolle annoin pakit pari kuukautta sitten. Syy oli ihan puhtaasti yksi pieni rahasumma, jonka miekkonen antoi minulle kun sillä hetkellä oli väliaikaisesti pska tilanne (ei todellakaan normaalitila.)
Niin siis yritin maksaa numeroon x, mobilepaylla, mutta se herjasi että tyyppi ei ole mobilepayn käyttäjä. Niin tästä ja vain tästä syystä otin yhteyttä miekkoseen. Siitä sitten alkoi taas sama show, edelleen yritti loukata niistä vanhoista asioista.