Kaunis nainen mutta tylsä luonne.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Joo, koska ei noilla taviksillakaan mitään huippuluonteita ole.
Lue tätä palstaa niin näet millaisia katkeria pirttuhirmu miesvihaaja akkoja tässä maassa on. Ja takaan sen että av mammat ovat rumia.
Eivätkä miehet osaa kirjoittaa. Jäikö koulut kesken?
Kuinka pitkää suhdetta kaavailet? Muutaman vuoden seurusteluun ok, lasten äidiksi ok (tulee hyvät ulkonäkögeenit siltä puolelta), eläkeiän kumppaniksi ei ok (koska ulkonäkö on mennyttä etkä jaksa kuunnella).
Yleensä ensimmäinen puoliso otetaan harjoitteluun, toinen perheen perustamista varten ja kolmas itselle. Missä vaiheessa olet?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkää suhdetta kaavailet? Muutaman vuoden seurusteluun ok, lasten äidiksi ok (tulee hyvät ulkonäkögeenit siltä puolelta), eläkeiän kumppaniksi ei ok (koska ulkonäkö on mennyttä etkä jaksa kuunnella).
Yleensä ensimmäinen puoliso otetaan harjoitteluun, toinen perheen perustamista varten ja kolmas itselle. Missä vaiheessa olet?
Tokassa
Vierailija kirjoitti:
Lue tätä palstaa niin näet millaisia katkeria pirttuhirmu miesvihaaja akkoja tässä maassa on. Ja takaan sen että av mammat ovat rumia.
Ap varmaan meinaa "voitolla" että sillä pelkällä ulkonäöllä pitäs päästä melkosen paljon pidemmälle kun tavis av-mamma on päässyt. Itse olin nuorena todellinen maailmanmissi mutta tylsä ja ujohko ja ihan tavallista sinkkuelämää ole elänyt suurimmaksi osaksi. Nykyään olen kyllä lähempänä neljää kun kolmeakymppiä ja ihan tyytyväinen elämääni kun turhat nuoruuden haaveet on jäänyt pois. Pelkällä ulkonäöllä et kyllä pitkälle pötki!
Vierailija kirjoitti:
Täh?!? Eihän ap puhunut mitään suhteesta! Maailmassa on vähän suurempiakin voittoja kun pyydystää joku kakslahkeinen.
No jaksatko kuunnella tuota naista vielä edes kahta vuotta? Enpä usko. Etsi kiinnostavampi.
En nyt tiedä että onko ap kaunis ja tylsä vai kaavaileeko sellaista naista itselleen.
Itse kuulun tuohon kategoriaan, olen siis kaunis mutta erittäin tylsä nainen. Aina on miehiä riittänyt. Harmittaa kyllä etten täytä niitä odotuksia joita hyvännäköisille luodaan. Ulkokuori antaa olettaa paljon enemmän kuin sisältö sitten onkaan.
Tasan ei käy onnenlahjat.
Mikä on tylsä luonne? Ei-räväkkä? Mä varmaan olen tylsä luonne, mun kanssa ei saa riitaa aikaiseksi, en draamaile ja nysvään mielelläni jotain omia juttujani.
Hyvin moni kaunis nainen on todella tylsä ja jopa melko tyhmä. Kiinnostuksenkohteet on tyyliä meikkaus ja vaatteet, puheenaiheet rajoittuu myös näihin ja muihin yksinkertaisiin asioihin.
Ei siis tietenkään kaikki. On myös niitä fiksuja ja kiinnostavia kauniita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin moni kaunis nainen on todella tylsä ja jopa melko tyhmä. Kiinnostuksenkohteet on tyyliä meikkaus ja vaatteet, puheenaiheet rajoittuu myös näihin ja muihin yksinkertaisiin asioihin.
Ei siis tietenkään kaikki. On myös niitä fiksuja ja kiinnostavia kauniita naisia.
Jäi vielä sanomatta, että nämä tylsät kauniit yleensä pärjää ihan hyvin koska ovat kauniita. Tylsä tavis ei pääse yhtä helpolla.
Vierailija kirjoitti:
On lähinnä pelottavaa, jos luo tämän palstan perusteella jonkun kuvan naisista tai miehistä. Täällä on paljon elämässä katkeroituneita miehiä ja naisia, irl en ole tällaiseen menoon törmännyt ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä että onko ap kaunis ja tylsä vai kaavaileeko sellaista naista itselleen.
Itse kuulun tuohon kategoriaan, olen siis kaunis mutta erittäin tylsä nainen. Aina on miehiä riittänyt. Harmittaa kyllä etten täytä niitä odotuksia joita hyvännäköisille luodaan. Ulkokuori antaa olettaa paljon enemmän kuin sisältö sitten onkaan.
Tasan ei käy onnenlahjat.
No olen kaunis ja mietin jaksaako kukaan mies tälläistä naista suhteessa jolla on kuitenkin tylsä luonne. Tylsällä tarkoitan sellaista, että ei juuri mitään omia mielipiteitä, en ole miläänlailla hauska tai viihdyttävä. Tunne monia naisia jotka on hauskoja ja heillä riittää juttuja. Itse vastaan aina vaan tyyllin "en tiedä, juu, ei" En oikeastaan tiedä mistä tämä johtuu, olen aina ollut ujo ja ehkä ahdistunut? En myöskään muista asioita helposti ja yleisivistys on huono. Olen houkutellut aikaisemmin miehiä ulkonäölläni koska he ovat minua lähestyneet mutta huomannut että moni mies on lakannut" saalistamasta" minua kun huomannut miten epäkiinnostava olen. Tuskinpa mies haluaa koko ajan olla joku viihdyttäjä suhteessa? Kadehdin ihmisiä joilla on mielenkiintoinen persoonallisuus...
T. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On lähinnä pelottavaa, jos luo tämän palstan perusteella jonkun kuvan naisista tai miehistä. Täällä on paljon elämässä katkeroituneita miehiä ja naisia, irl en ole tällaiseen menoon törmännyt ollenkaan.
Aivan. Moniko av mamma on vannonut olematta missään tekemisissä miesten kanssa jonkun palstaulin kirjoitusten perusteella...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkä miehet osaa kirjoittaa. Jäikö koulut kesken?
Ota sä se keppi pois perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Sellanen stereotypia sieltä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasan ei käy onnenlahjat.No olen kaunis ja mietin jaksaako kukaan mies tälläistä naista suhteessa jolla on kuitenkin tylsä luonne. Tylsällä tarkoitan sellaista, että ei juuri mitään omia mielipiteitä, en ole miläänlailla hauska tai viihdyttävä. Tunne monia naisia jotka on hauskoja ja heillä riittää juttuja. Itse vastaan aina vaan tyyllin "en tiedä, juu, ei" En oikeastaan tiedä mistä tämä johtuu, olen aina ollut ujo ja ehkä ahdistunut? En myöskään muista asioita helposti ja yleisivistys on huono. Olen houkutellut aikaisemmin miehiä ulkonäölläni koska he ovat minua lähestyneet mutta huomannut että moni mies on lakannut" saalistamasta" minua kun huomannut miten epäkiinnostava olen. Tuskinpa mies haluaa koko ajan olla joku viihdyttäjä suhteessa? Kadehdin ihmisiä joilla on mielenkiintoinen persoonallisuus...
T. AP
Olen tuo jota lainasit.
Olen samanlainen kuin sinä ja täytyy sanoa että välillä oikein ihmettelen että ulkonäköni on ollut riittävä kriteeri monelle miehelle. Minua ei voi kuvailla hauskaksi seuranaiseksi tai ihmiseksi, jonka kanssa aika kuluu siivillä. Tähän asti olen ainakin ”pärjännyt” ulkonäöllä mutta iän myötä sekin rapistuu. Ne hauskat, mielenkiintoiset ja viihdyttävät naiset vetävät lopulta pidemmän korren enkä yhtään ihmettele.
Mutta näillä mennään, vaikeaa on koittaa muovata itsestään seurallista hauskuuttajaa kun ei ole sellaiseksi sattunut syntymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasan ei käy onnenlahjat.No olen kaunis ja mietin jaksaako kukaan mies tälläistä naista suhteessa jolla on kuitenkin tylsä luonne. Tylsällä tarkoitan sellaista, että ei juuri mitään omia mielipiteitä, en ole miläänlailla hauska tai viihdyttävä. Tunne monia naisia jotka on hauskoja ja heillä riittää juttuja. Itse vastaan aina vaan tyyllin "en tiedä, juu, ei" En oikeastaan tiedä mistä tämä johtuu, olen aina ollut ujo ja ehkä ahdistunut? En myöskään muista asioita helposti ja yleisivistys on huono. Olen houkutellut aikaisemmin miehiä ulkonäölläni koska he ovat minua lähestyneet mutta huomannut että moni mies on lakannut" saalistamasta" minua kun huomannut miten epäkiinnostava olen. Tuskinpa mies haluaa koko ajan olla joku viihdyttäjä suhteessa? Kadehdin ihmisiä joilla on mielenkiintoinen persoonallisuus...
T. AP
Olen tuo jota lainasit.
Olen samanlainen kuin sinä ja täytyy sanoa että välillä oikein ihmettelen että ulkonäköni on ollut riittävä kriteeri monelle miehelle. Minua ei voi kuvailla hauskaksi seuranaiseksi tai ihmiseksi, jonka kanssa aika kuluu siivillä. Tähän asti olen ainakin ”pärjännyt” ulkonäöllä mutta iän myötä sekin rapistuu. Ne hauskat, mielenkiintoiset ja viihdyttävät naiset vetävät lopulta pidemmän korren enkä yhtään ihmettele.
Mutta näillä mennään, vaikeaa on koittaa muovata itsestään seurallista hauskuuttajaa kun ei ole sellaiseksi sattunut syntymään.
Sepä se. Sitten vielä tuntuu että moni mies on alussa lumoissaan kauneudestani mutta sittenkun he "tottuu " siihen jää jäljelle vain tylsä persoona....
Tuollaisia useimmat kauniit ovat. Luonnetta ei tarvitse kehittää, kun kauneus on vapaalippu menestykseen.