Mustasukkainen miehen työkaverista
Puhuivat yks ilta 2 tuntia puhelimessa "työasioita". On varmaan tottakin, mutta minulle ei riitä aikaa ja kuuntelua.
Kommentit (36)
No kai sinä kuuntelit sitä puhelua? Oliko ne työasioita vai ei? Jos mies puhui jossain piilossa, niin voit olla varma että se melkein runkkasi jo samalla.
Vierailija kirjoitti:
No kai sinä kuuntelit sitä puhelua? Oliko ne työasioita vai ei? Jos mies puhui jossain piilossa, niin voit olla varma että se melkein runkkasi jo samalla.
Meni takapihalle puhumaan enkä kuullut.
Lähde baariin perjantaina klo 17.
Vierailija kirjoitti:
Kenellä on aikaa salakuunnella 2h?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenellä on aikaa salakuunnella 2h?
No mut jos on työasiaa, voi hyvin puhua toisen vieressä. Mun mies ainakin hölisee mun kuullen, ja pistän korvat sellaiselle taajuudelle, etten edes kuule mitä hän puhuu.
Jollei nyt missään supossa oo töissä, niin kummaa tuollainen salailu. Varainkin jos työasioita soitellaan ns vapaa-ajalla, pitäisi soittajankin ymmärtää, että tilanne vastaajapäässä ei aina ole optimaalinen. Jollei siitä ole sit sovittu..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni takapihalle puhumaan enkä kuullut.
Salailee siis jotain.
Hellanlettas, anna miehellä olla kavereita.
Joko sä hyväksyt ton tai jätät sun miehen. Ei sun mies sitä peliä itse lopeta. Se on niin imartelevaa olla haluttu kauniin ja hoikan naisen silmissä ja äkkiä siinä unohtuu oma vaimo, perhe tms.
Työpaikka romanssi selvästi. Ala etsimään itsellesi jo omaa asuntoa ja mitä nopeammin saat niin sen parempi. Huono mies saa mennä. Meillä on vain yksi elämä.
Nyt mies on ollut päivän omissa maailmoissaan ja on ollut tunnin vessassa puhelimen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Lähde baariin perjantaina klo 17.
Niin ja muutakin elämää kuin miehen puheluiden kellottaminen.
Eikö voitaisi keksiä ratkaisu tähän niin sama ongelma ei toistuisi?
Jss!