Annoin miehelleni pillua
Kommentit (8)
Mun mies on oikeasti usein aika kärttyinen seksin jälkeen. Veikkaan että siihen vaan menee sen verran energiaa? En tiä, on se vähän outoa kyllä.
Minun mies taas on mitä parhaimmalla tuulella seksin jälkeen. Eilen olimne myöhään illalla pihasaunassa kahdestaan ja näin, että hänellä alko seisomaan, mutta hän ei puhunut mitään. Hän meni edelläni vilvoittelemaan terassille joka on tosi suojaisa. Menin hetken päästä perään ja täysin yllättäen istuin pyyhe päälläni hänen syliinsä ja kyselemättä mitään ohjasin sen sisälleni. Pelkästään lantiota keinuttamalla jatkoin, kunnes tulin ja hän heti perääni. Rakastelimme saunan puolella vielä uudelleen ovet auki, ettei ollut liian kuuma. Ihana juhannus ilta oman rakkaan kanssa. Ja omalla moehelläni huomaan puutteen juuri siitä, että hän on kärttyinen. Sama ilmiö tapahtuu itsellenikin.
Varmaankin kyse siitä että ”annoit” sellaista seksiä mitä itse haluat, et sellaista mitä miehesi haluaisi. Ainakin meillä menee usein noin. Se kun mies ”saa” sellaista seksiä mitä nainen haluaa ei ole tyydyttävää, varsinkin kun sen jälkeen saa odottaa seuraavaa kertaa viikkotolkulla. Hyväksikäytetty olo siitä jää.
Minä en antanut, mutta annoin miehelleni kunnon handjobin. Olimme eilen saunassa saimaan rannalla. Saunan ovesta näkyi tosiaan Saimaa, ja mieheni oli tosi kiihottunut, aloin runkata häntä tavalla, jolla tiesin hänen nopeasti tulevan. Noin pari minuuttia ja hänen kivikova kalu alkoi syökseä spermaa. Ollaan 20 vuotta oltu yhdessä, ja häneltä ei ole tainnut koskaan noin paljon spermaa tulla. Sitä vaan tuli ja tuli..ensimmäiset isot sykäykset lensi minun isolle rinnoille, sitten lensi spermaa lauteille, mieheni vatsalle. Huh kun oli kiihottavaa
Saunan ihanuus 33 kirjoitti:
Minun mies taas on mitä parhaimmalla tuulella seksin jälkeen. Eilen olimne myöhään illalla pihasaunassa kahdestaan ja näin, että hänellä alko seisomaan, mutta hän ei puhunut mitään. Hän meni edelläni vilvoittelemaan terassille joka on tosi suojaisa. Menin hetken päästä perään ja täysin yllättäen istuin pyyhe päälläni hänen syliinsä ja kyselemättä mitään ohjasin sen sisälleni. Pelkästään lantiota keinuttamalla jatkoin, kunnes tulin ja hän heti perääni. Rakastelimme saunan puolella vielä uudelleen ovet auki, ettei ollut liian kuuma. Ihana juhannus ilta oman rakkaan kanssa. Ja omalla moehelläni huomaan puutteen juuri siitä, että hän on kärttyinen. Sama ilmiö tapahtuu itsellenikin.
Meillä mies on iloinen, kun ei hänelle anna seksiä ja kiukkuinen kun saa. Ja ihan monipuolista seksiä on, sellaista, mistä mieskin pitää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Saunan ihanuus 33 kirjoitti:
Meillä mies on iloinen, kun ei hänelle anna seksiä ja kiukkuinen kun saa. Ja ihan monipuolista seksiä on, sellaista, mistä mieskin pitää. Ap
Olisiko kyse siitä ettei hän tiedä mitä haluaa? Itse huomasin monen vuoden jälkeen pitäväni kimppajutuista ja erilaisista kinkykuvioista. Niiden löydyttyä loppui kiukuttelu tyystin. Niiden kautta vasta ymmärsin mistä todella saan tyydytyksen. Aiemmat kokemukset saivat aikaan lähinnä ainoastaan turhautumisen ja ahdistumisen, joka sitten näyttäytyi usein kiukutteluna.
Sulla ei AP ole pillua vaan peppureikä. Ei ihme, että mököttää.
Niin että miksi aina kauhea mökötys seksin jälkeen? Taisi suuttua siitä, kun suostui. Hän rakastaa pihdata.