Mies sanoi puhelimessa kaverilleen "En mä nyt v*ttu voi lähteä sinne mökille kun muija on tiinenä"
Laskettu aika oli neljä päivää sitten. Eli synnytys voi alkaa koska tahansa. Ja en todella halua olla siinä tilanteessa yksin. Mies on selvästi v*ttuuntuneen oloinen ja pitää mykkäkoulua. Että sellainen juhannus sitten...
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei mies voi mennä mökille?
No, kunnolliset aikuiset miehet haluavat ihan itse olla paikalla kun oma lapsi syntyy. Tietty keskenkasvuiset m*lkut erikseen, heille ryyppäys on tietysti tärkeämpää, en tiedä miksi ap on halunnut sellaisen kanssa lisääntyä. Yksikään minun tuntemani mies ei tuissa tilanteessa edes ehdottaisi mökille lähtöä.
En minä haluaisi. Mutta en haluakaan lapsia enkä niitä hanki.
Vierailija kirjoitti:
On tainnut Jonnelta jäädä muutama biologian oppitunti väliin ja opit haettu moukilta, kun ei tiedä, että emakko on tiineenä, mutta nainen on raskaana. Ei tuon miehen kielenkäyttö vaikuta muutenkaan kovin sivistyneeltä.
Tuohon on pikemminkin merkki laajasta sanavarastosta. Ei ole välttämättä loukkaavaa sanoa ihmisen olevan tiineenä tai kutsua lapsia pennuiksi, riippuu millainen merkitys niillä on kenenkin kielenkäytössä.
Jos et olis raskaana olisiko lähtenyt ilman sinua? Minkä ikäisiä te olette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joka toinen kirjoittaja jankkaa siitä että miehen kommentti kaverilleen oli varmaan viaton, ja sivuuttaa täysin aloituksen loppuosan jossa kerrotaan miehen murjottavan pilattua juhannusta? Miten tämä murjotus sopii kuvaan, jos kommentti puhelimeen oli kerran pelkkä heitto?
Koska ap:n kertoma miehen kommentti kuulosti siltä. Jos ap tulkitsi sen negatiivisesti, hän ehkä tulkitsi vittuuntuneisuudeksi ja mykkäkouluksi jotain, minkä olisi myös voinut tulkita toisin.
Luultavasti ap - joka tietää tilanteesta paljon enemmän kuin me täällä - kuitenkin tulkitsi tilanteen ihan oikein. En silti haukkuisi miestä maan rakoon. On ihan ymmärrettävää, että miestä harmittaa, jos kaverit pitävät hauskaa mökillä ja hän ei voi lähteä mukaan. Varsinkin jos ei ole pitkään aikaan nähnyt kavereita koronan takia, ja jos lapsi syntyykin vasta juhannuksen jälkeen oli kotiin jääminen tavallaan turhaa. Sen odottelu, milloin vauva syntyy, on aika stressaavaa. Mies ei kuitenkaan sinne mökille lähtenyt, koska tietää että häntä tarvitaan kotona, vaikka onkin vähän huonolla tuulella. Toivottavasti ap ja mies keksivät, miten tässä tilanteessa viettävät mahdollisimman mukavasti juhannusta, vaikka pitää olla koko ajan valmiina lähtemään synnyttämään.
On ihan ymmärrettävää olla harmissaan, mutta sen harmituksen purkaminen kiukuttelemalla raskaana olevalle puolisolle ei ole aikuisen ihmisen käytöstä. Ainakin, mikäli raskauden jatkaminen oli yhteinen päätös.
Kuka aikuinen aina käyttäytyy kypsästi ja rakentavasti harmistuneena? Lähimmät ihmiset yleensä saavat nähdä eniten sitä ei-niin-aikuismaista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on sikoja.
Isäs oli sika kun sua teki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei mies voi mennä mökille?
No, kunnolliset aikuiset miehet haluavat ihan itse olla paikalla kun oma lapsi syntyy. Tietty keskenkasvuiset m*lkut erikseen, heille ryyppäys on tietysti tärkeämpää, en tiedä miksi ap on halunnut sellaisen kanssa lisääntyä. Yksikään minun tuntemani mies ei tuissa tilanteessa edes ehdottaisi mökille lähtöä.
Minä kyllä käsitin aloituksesta, että ap:n mies nimenomaan ei ollut lähdössä sinne mökille, koska "muija on tiineenä". Mistä sinä sait käsityksen, että ap:n miehelle ryyppääminen on tärkeämpää kuin läsnäolo lapsen syntyessä?
Vierailija kirjoitti:
Kuulin kerran, kun nuori mies näki pitkästä aikaa naispuolisen kaverinsa ja halasivat siinä ja mies tokaisi, että oot sitten paksuna, koska jystähtää. Vähän otti korvaan. :) Muttei se nuori nainen ollut moksiskaan.
Huh kuka nyt tommosista olisi? Eläkää juopon, pettäjän, väkivaltaisen valehtelijan kanssa ja tulkaa sitten inisemään.
Vierailija kirjoitti:
Jos mökki on jossain vieressä ja mies selvinpäin, niin kai siinä tapauksessa voi käydä? Eri asia jos olis joku ryyppyreissu toisella puolen Suomea. On näitäki, jotka vaatii 24/7 vieressä kyhnäämistä...
Kuvitteletko, että tuollaista kieltä käyttävät ”miehet” viettävät juhannusta selvin päin, kaverin mökillä etenkään?
Vierailija kirjoitti:
Kuulin kerran, kun nuori mies näki pitkästä aikaa naispuolisen kaverinsa ja halasivat siinä ja mies tokaisi, että oot sitten paksuna, koska jysähtää. Vähän otti korvaan. :) Muttei se nuori nainen ollut moksiskaan.
Hah hah! Kuulin kans kerran kun mies taputti ylpeänä naisensa isoa raskausvatsaa ja tuumasi kaverilleen : ... no toi miedän toukka räjähtää esiin joskus ens kuun alus....
Kun on IQ60, niin on vaikee ymmärtää asioiden merkitystå ja eroja.