kumppani ei halua että hankin autoa..
Ollaan täyttämässä 18, eli ollaan siinä iässä kun autoa alkaa tarvitsemaan ja hamuamaan. Vihaan ylikaiken liikkua julkisilla, ja kun olen poikaystävälleni puhunut ajokortin hankinnasta hän päätti ilmaista ettei pystyisi olla ihmisen kanssa kenellä on auto... ei tiedä itsekään syytä miksi. En tiedä onko vielä lapsi eikä ole vielä itse kasvamassa aikuiseksi toisinkuin minä. Selitti myös kuinka ei halua että pukeudun kuin aikuinen.. mitä?? Rakastan poikaystävääni enkä todellakaan halua erota hänen kanssaan vaikka se olisikin ehkä tarpeen.. olemme liian erilaisia. Mitä teen..? Odotanko että hänkin aikuistuu..
Kommentit (25)
Kukaan 17 v ei puhu samanikäisestä poikaystävästä miehenä.
Vierailija kirjoitti:
On varmasti parempi, että mies ajaa autoa. Näin tehdään 75-prosenttisesti Suomessakin, kun autossa on mies ja nainen.
En hakenu nyt tollasta vastausta. Jos haluan auton niin sitten haluan en jaksa kysellä muilta kyytejä
Vierailija kirjoitti:
No empä muuten olis saanu huomiota tälle keskustelulle tarvin vastauksia ja vertaistukea en vittuilua
Siis onko se niin viherhippi ettei siedä yksityisautoilua?
Tässä sulle vertaistukea:
Olet itsenäinen ihminen. Sinun ei tarvitse olla riippuvainen poikakaverisi mielipiteistä.
Jos haluat auton ja sinulla on varaa hankintaan ja käyttämiseen, niin sitten hankit auton.
Suremisen maailman mestari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No empä muuten olis saanu huomiota tälle keskustelulle tarvin vastauksia ja vertaistukea en vittuilua
Hanki ite auto ja kortti. Meet siivoo kämppiä. Tienaat.
Kateellinen sulle jos hänellä itsellään ei ole mahdollisuuta hankkia autoa?
Älä kuuntele, jos hän oikeasti rakastaa sua niin antaa sun olla oma itsesi mm. pukeutumisen suhteen.
Voitko puhua ongelmasta jonkun sun läheisen kanssa?
Ei kyllä naisia pitäisi edes päästää rattiin. Kokkailisivat vain kotona lapsia hoidellen.
Vierailija kirjoitti:
Tässä sulle vertaistukea:
Olet itsenäinen ihminen. Sinun ei tarvitse olla riippuvainen poikakaverisi mielipiteistä.
Jos haluat auton ja sinulla on varaa hankintaan ja käyttämiseen, niin sitten hankit auton.
Naiset on aina riippuvaisia miehistä. Melkein joka asiassa ja tämä on fakta!
[/quote]
Naiset on aina riippuvaisia miehistä. Melkein joka asiassa ja tämä on fakta![/quote]
Taitaa miehet olla riippuvaisia naisista
Jos on ulkomaalainen poikkis, niin kuuluu asiaan. Mun mies on sitä mieltä, että naisen tehtävä ei ole ajella autolla, kantaa raskaita taakkoja tai tehdä muutakaan raskasta. Miehen tehtävä on suojella naista, naisen tehtävä olla kodin henki.
Autoilevat naiset ovat itsenäisiä ja sekös miehiä eli poikia pelottaa. Voi pukea pelon viherpiiperrykseen.
Älä anna kontrolloida pukeutumistasi. Kontrolli on loputon tie.
Minä ajoin 18 vuotiaana ajokortin en kysellyt keneltäkään, auton ostin myös omilla rahoilla ei ja maksoin vakuutukset jne omilla rahoillani. En kysynyt keneltäkään lupia. Mutta huomaatko ihan omilla rahoilla.
Poikaystävällesi ei kuulu mitenkään ajatko sinä ajokortin vai ei. Auton suhteen voit ottaa selvää, kuinka paljon se tulee maksamaan. Autoon menee julmetun paljon rahaa vaikkei sillä ajaisi metriäkään. Koska olet alaikäinen, niin kuka sen ajokortin, auton ja sen käyttökulut oikein maksaa?
Ei naiset edes osaa ajaa. Mitä ihmettä täällä edes keskustellaan asiasta??????????????
Vierailija kirjoitti:
Poikaystävällesi ei kuulu mitenkään ajatko sinä ajokortin vai ei. Auton suhteen voit ottaa selvää, kuinka paljon se tulee maksamaan. Autoon menee julmetun paljon rahaa vaikkei sillä ajaisi metriäkään. Koska olet alaikäinen, niin kuka sen ajokortin, auton ja sen käyttökulut oikein maksaa?
Ihan töissä käyn. En oo sitä nyt hankkimassa vaan sitten ku täytän 18. Tiiän paljonko autot maksaa ja siks en sitä nyt vielä voikkaan ostaa. Isällä on auto mulle jo ja äitin autoa voin kans käyttää..
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset edes osaa ajaa. Mitä ihmettä täällä edes keskustellaan asiasta??????????????
Ei sukupuoli siihen vaikuta.. taas yks itteensä täynnä oleva mies
ehkä ajokortin ikäraja pitäisi nostaa 20 vuoteen, kun kuuntelee teinien "aikuisia" juttuja
Ei kannata pilata elämäänsä viherpipertäjän kanssa. Tietenkin sinä teet kuten itse haluat, etkä missään tapauksessa tottele 17 vuotiaan lapsipojun mielipiteitä. Elä omaa elämääsi , hän ei halua sinulle mitään hyvää. Selvästi on nyt jo kateellinen kun olet noin omatoiminen ja haluat itse ajokortin ja sitten auton. Pojat ovat autoista hyvin , hyvin kateellisia. Minulla on aina ollut oma auto ja olen mieheni kanssa tehnyt sopimuksen että voin aina pitää omaa autoa. Pääsen sillä joka päivä töihin vaikka välillä on vuorotyö.
On varmasti parempi, että mies ajaa autoa. Näin tehdään 75-prosenttisesti Suomessakin, kun autossa on mies ja nainen.