Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kumppani ei halua että hankin autoa..

11.03.2023 |

Ollaan täyttämässä 18, eli ollaan siinä iässä kun autoa alkaa tarvitsemaan ja hamuamaan. Vihaan ylikaiken liikkua julkisilla, ja kun olen poikaystävälleni puhunut ajokortin hankinnasta hän päätti ilmaista ettei pystyisi olla ihmisen kanssa kenellä on auto... ei tiedä itsekään syytä miksi. En tiedä onko vielä lapsi eikä ole vielä itse kasvamassa aikuiseksi toisinkuin minä. Selitti myös kuinka ei halua että pukeudun kuin aikuinen.. mitä?? Rakastan poikaystävääni enkä todellakaan halua erota hänen kanssaan vaikka se olisikin ehkä tarpeen.. olemme liian erilaisia. Mitä teen..? Odotanko että hänkin aikuistuu..

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti parempi, että mies ajaa autoa. Näin tehdään 75-prosenttisesti Suomessakin, kun autossa on mies ja nainen.

Vierailija
2/25 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan 17 v ei puhu samanikäisestä poikaystävästä miehenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/25 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmasti parempi, että mies ajaa autoa. Näin tehdään 75-prosenttisesti Suomessakin, kun autossa on mies ja nainen.

En hakenu nyt tollasta vastausta. Jos haluan auton niin sitten haluan en jaksa kysellä muilta kyytejä

4/25 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No empä muuten olis saanu huomiota tälle keskustelulle tarvin vastauksia ja vertaistukea en vittuilua

Vierailija
5/25 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko se niin viherhippi ettei siedä yksityisautoilua?

Vierailija
6/25 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sulle vertaistukea:

Olet itsenäinen ihminen. Sinun ei tarvitse olla riippuvainen poikakaverisi mielipiteistä.

Jos haluat auton ja sinulla on varaa hankintaan ja käyttämiseen, niin sitten hankit auton.

Vierailija
7/25 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suremisen maailman mestari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No empä muuten olis saanu huomiota tälle keskustelulle tarvin vastauksia ja vertaistukea en vittuilua

Hanki ite auto ja kortti. Meet siivoo kämppiä. Tienaat.

Vierailija
8/25 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen sulle jos hänellä itsellään ei ole mahdollisuuta hankkia autoa?

Älä kuuntele, jos hän oikeasti rakastaa sua niin antaa sun olla oma itsesi mm. pukeutumisen suhteen.

Voitko puhua ongelmasta jonkun sun läheisen kanssa?

Vierailija
9/25 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä naisia pitäisi edes päästää rattiin. Kokkailisivat vain kotona lapsia hoidellen.

Vierailija
10/25 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä sulle vertaistukea:

Olet itsenäinen ihminen. Sinun ei tarvitse olla riippuvainen poikakaverisi mielipiteistä.

Jos haluat auton ja sinulla on varaa hankintaan ja käyttämiseen, niin sitten hankit auton.

Naiset on aina riippuvaisia miehistä. Melkein joka asiassa ja tämä on fakta!

11/25 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Naiset on aina riippuvaisia miehistä. Melkein joka asiassa ja tämä on fakta![/quote]

Taitaa miehet olla riippuvaisia naisista

Vierailija
12/25 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ulkomaalainen poikkis, niin kuuluu asiaan. Mun mies on sitä mieltä, että naisen tehtävä ei ole ajella autolla, kantaa raskaita taakkoja tai tehdä muutakaan raskasta. Miehen tehtävä on suojella naista, naisen tehtävä olla kodin henki.

Vierailija
13/25 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoilevat naiset ovat itsenäisiä ja sekös miehiä eli poikia pelottaa. Voi pukea pelon viherpiiperrykseen.

Älä anna kontrolloida pukeutumistasi. Kontrolli on loputon tie.

Vierailija
14/25 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajoin 18 vuotiaana ajokortin en kysellyt keneltäkään, auton ostin myös omilla rahoilla ei ja maksoin vakuutukset jne omilla rahoillani. En kysynyt keneltäkään lupia. Mutta huomaatko ihan omilla rahoilla.

Vierailija
15/25 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävällesi ei kuulu mitenkään ajatko sinä ajokortin vai ei. Auton suhteen voit ottaa selvää, kuinka paljon se tulee maksamaan. Autoon menee julmetun paljon rahaa vaikkei sillä ajaisi metriäkään. Koska olet alaikäinen, niin kuka sen ajokortin, auton ja sen käyttökulut oikein maksaa?

Vierailija
16/25 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset edes osaa ajaa. Mitä ihmettä täällä edes keskustellaan asiasta??????????????

17/25 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävällesi ei kuulu mitenkään ajatko sinä ajokortin vai ei. Auton suhteen voit ottaa selvää, kuinka paljon se tulee maksamaan. Autoon menee julmetun paljon rahaa vaikkei sillä ajaisi metriäkään. Koska olet alaikäinen, niin kuka sen ajokortin, auton ja sen käyttökulut oikein maksaa?

Ihan töissä käyn. En oo sitä nyt hankkimassa vaan sitten ku täytän 18. Tiiän paljonko autot maksaa ja siks en sitä nyt vielä voikkaan ostaa. Isällä on auto mulle jo ja äitin autoa voin kans käyttää..

18/25 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset edes osaa ajaa. Mitä ihmettä täällä edes keskustellaan asiasta??????????????

Ei sukupuoli siihen vaikuta.. taas yks itteensä täynnä oleva mies

Vierailija
19/25 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ajokortin ikäraja pitäisi nostaa 20 vuoteen, kun kuuntelee teinien "aikuisia" juttuja

Vierailija
20/25 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata   pilata elämäänsä  viherpipertäjän kanssa.    Tietenkin sinä teet kuten itse haluat, etkä missään tapauksessa tottele 17 vuotiaan   lapsipojun  mielipiteitä. Elä omaa elämääsi  , hän ei halua sinulle mitään hyvää.     Selvästi  on nyt jo kateellinen   kun olet noin omatoiminen ja  haluat itse ajokortin  ja sitten auton.    Pojat ovat autoista hyvin , hyvin  kateellisia.   Minulla on aina ollut oma auto   ja olen  mieheni   kanssa tehnyt sopimuksen että  voin aina pitää omaa autoa. Pääsen sillä joka päivä   töihin  vaikka välillä  on  vuorotyö.