Onko tämä Pirre ja Hansu ollut joskus hyvä?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Ei avaudukaan jonneille. Oli se hyvä, kun tuhannet sitä katselivat.
Mahtoi olla surkea vuosisata...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suinkaan. Oli paras, jolla olen elänyt. Ei ollut kaiken maailman somevouhotuksia yms. niin kuin tällä vuosisadalla.
Pirre ja Hansu ovat suomalaisen naisen arkkityyppejä 80-luvulta. Mahtava sarja, oikeastaan paras koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuh, kyllä tubettajat ja Suomiräppi tämänkin voittaa. Not.
Vierailija kirjoitti:
Naisten huumori. 😔😴
Hirveästi en hehkuttaisi sitä "nunnuka-nunnuka-lai-lai-laa" miesten huumoriakaan. Toki olen sen verran fiksu, että ymmärrän noiden olevan aikansa tuotoksia enkä edes yritä nähdä niitä nykypäivästä käsin.
Toi oli ihan paras sarja! Noita arkkityyppejä tulee vieläkin vastaan elävässä elämässä.
2000-luvun lapsi pahoittaa mielensä, kun telkkarissa näytetään muutakin kuin someraivoa, BLM-juttuja ja muuta sellaista. Voi teitä lapsukaisia...
Jos joku tämän sarjan ystävä ei ole huomannut: TV2 juuri nyt näyttää ko. sarjaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten huumori. 😔😴
Hirveästi en hehkuttaisi sitä "nunnuka-nunnuka-lai-lai-laa" miesten huumoriakaan. Toki olen sen verran fiksu, että ymmärrän noiden olevan aikansa tuotoksia enkä edes yritä nähdä niitä nykypäivästä käsin.
Tehdäänpä näin. Kerro hyvää naishuumoria tuota aikakaudelta, niin mä lupaan kertoa kaksi kertaa enemmän hyvää mieshuumoria.
Ovat edelleen hyviä, parhaita, mut katsos kun kaikill ei vallan se ymmärrys riitä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten huumori. 😔😴
Tehdäänpä näin. Kerro hyvää naishuumoria tuota aikakaudelta, niin mä lupaan kertoa kaksi kertaa enemmän hyvää mieshuumoria.
Hansu ja Pirre. Odotan innolla vastaustasi.
Kohta nähdään parhautta: Kyllä isä osaa! #jonneteitajuatätäkään
Ennemmin minä näitä katson kuin jotain Mikl--- tiettyjen tubettajien älämölövideoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten huumori. 😔😴
Hymyhuulet ja Velipuolikuu
Vierailija kirjoitti:
2000-luvun lapsi pahoittaa mielensä, kun telkkarissa näytetään muutakin kuin someraivoa, BLM-juttuja ja muuta sellaista. Voi teitä lapsukaisia...
Mikä on blm ?
Zinc
neverhöörd. Keksitkö näitä ihan omasta päästäsi ?
Oli vielä 80 luvulla vanhemmilla miehillä kyljystukkaa liipattuna ja työmiehen hymyä housuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on blm ?
Zinc
neverhöörd. Keksitkö näitä ihan omasta päästäsi ?
En yllättynyt ollenkaan, että sinä työelämästä syrjäytynyt juoppo et ole kuullutkaan aikamme yhdestä suurimmasta yhteiskunnallisesta liikkeestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten huumori. 😔😴
Hymyhuulet ja Velipuolikuu
Tuossa oli saman verran. Lupasit kaksi kertaa enemmän. Olen pettynyt sinuun!