Taas nuo idiootit änkesi mökillemme
Rasittava tuttavaperhe aina tunkee itsensä mökillemme. Kyllä kelpaa kaikki syömiset, grillata pitää makkaroita ja lihoja. Ikinä eivät tuo mitään syömisiä tullessaan.
Niiden 17v tyttö näyttää vaan hapanta naamaa, ei edes kiitä ruoasta jota mäiskyttää suu auki. En vaan tajua miksi tuo iso likka roikkuu äidissään kiinni kuin täi.
Ei suo vanhemmilleen lainkaan kahdenkeskistä aikaa.
Että on taas rasittava juhannus.
Kommentit (12)
Mistä ne tiesi että olette mökillä? Olisit sulkenut puhelimen.
Ei meidän mökille ole koskaan tullut ketään kutsumatta. Ja jos yhtään epäilisin että joku yrittää luikerrella niin en vastaa puhelimeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei meidän mökille ole koskaan tullut ketään kutsumatta. Ja jos yhtään epäilisin että joku yrittää luikerrella niin en vastaa puhelimeen.
Ei se mökkitie sulkeudu sillä että puhelimen sulkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mökkitie sulkeudu sillä että puhelimen sulkee.
Silloin sanotaan ihan päin naamaa että meille ei nyt haluta vieraita, ja sovitaan sitten erikseen vierailusta. Jos antaa itseään pompottaa, saa syyttää vain itseään että joutuu pompotettavaksi. Hyväksikäyttäjiä löytyy aina.
Ei ne soita, ne vaan kurvaa mökin pihaan.
"Viitsitkö lähteä kauppaan hakemaan ruokaa kun oltiin varattu vain omalle porukalle?"
Jos tuovat ruokaa niin voihan niitä kestitä vähän aikaa. Sitten "Teidän pitää nyt lähteä kun olemme luvanneet mennä muualle"
17-vuotias kuulostaa erityisnuorelta.
Miksi ihmeessä tarjootte mitään. Sanokaa, että kuva kun tulitte käymään mutta nyt ei sovi, meillä on tässä omaa puuhaa. Hei hei.
Oma mökki.. itsellä ei vielä ole mutta semmonen olis aarre. ja kuka aikoinaan sanoi? jos aarteen saa se kannattaa piilottaa. Eli jos olet hankkinut mökin ei oo mitään velvollisuutta kenellekään ilmottaa siitä. Siis sukulaisille varsinkaan.
Varmaan jos joku pyytää kadulla 1000 euroa rahaa, niin annat mukisematta, kun et osaa sanoa ei. Sitten jälkeenpäin haukut sitä pyytäjää, että miten se kehtasi pyytää.
Minä menen mökille aina yksin kissojeni kanssa, korkeintaan äitini ja veljeni saavat tulla mukaan ja hekin vain silloin jos mua sattuu sillä hetkellä hotsittaa heidät sinne huolia. Tein jo parikymppisenä mimminä täysin selväksi kaikille muille, että muut saavat siellä käydä omalla vuorollaan, mutta kun MINÄ olen siellä, niin sinne ei ole muilla mitään asiaa! Istun vaikka laiturilla haulikon kanssa ja ammun jokaisen joka sinne tulee, jos ei muuten uskota! Kummasti on mennyt perille, kun olen asiani tehnyt näinkin selväksi.
Olen introvertti luonne ja menen mökille nimenomaan sen takia, että ainoastaan siellä saan olla täysin yksin ja vapaa. En täällä kerrostalossakaan ole täysin yksin ja vapaa menemään ovesta ulos alasti. Mökillä olen. Menen mökille nauttimaan siitä ainoasta vapaudentunteesta mikä on yhteiskunnassamme mahdollista, kun kaikkialla muualla on jotain pervoja kyttäämässä.
Eikä edes mökillä välttämättä enää ole sitä vapautta, koska viime kesänäkin joku valopää samasta saaresta lennätti droneaan siinä pääni yläpuolella kun istuin laiturilla. Siinä kohtaa olisi oikeasti sitä haulikkoa tarvittu. Ja voin vannoa, että olisin sen ampunut jos mulla sellainen olisi.
Ole aikuinen ja puhu suusi puhtaaksi.