Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos YLE! Loistava idea näyttää vanhaa laatuviihdettä!

Vierailija
19.06.2020 |

Olen koronakaranteenissa kotona yksin työmatkan jälkeen. joten ihanaa katsoa VELIPUOLIKUU-, ILTALYPSY-, HYMYHUULET- viihdeohjelmia. Olen nauranut ääneen. Miksi nykyään ei pystytä tekemään poliittistasatiiria.

Kommentit (129)

Vierailija
21/129 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ojoi, nuori Tauski ;)

Vierailija
22/129 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin ylellä välähti. Tämä on hauskaa juhannusviihdettä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/129 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BLM-tyypit varmaan innoissaan tästä Kyllä isä osaa jaksosta :D

Mitä on BLM-tyypit?

Veikkaan, että sensuuri ei anna kirjoittaa sitä tänne. Vihje: Ensimmäinen sana on Black ja liittyy ihmisiin. 

Vierailija
24/129 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto noita Koivusalon ja Hallikaisen puujalkoja :D:D:D:D

Vierailija
25/129 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin ylellä välähti. Tämä on hauskaa juhannusviihdettä!

Myös YLE Olohuone on ollut hyvää viihdettä. Ilolla maksaa YLE-veroa kun saa tällästä muistelua.

Empä ois ihan heti uskonu muistavani esimerkiksi Talonpojan Rallia mutta muistin heti kun näytettiin!

Kesäillan valssiahan tänään vielä tulee. YLE kun on lopettanut pääosin soittamasta ns. vanhaa tanssimusiikkia niin tänään sitä YLEltä tulee reilun tunnin ajan. Reijo Taipaleen muistokonsertti tulee ties kuin monennen kerran uusintana eräältä toiselta kanavalta. Sekä Tanssi Kanssain jossa esiintyy Eija Kantola.

Vierailija
26/129 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä tulee Velipuolikuu ja Hymyhuuletkin, näköjään. Taatusti löytyy joku sketsi, mitä voi vaatia sensuuriin.

Vierailija
27/129 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä tulee Velipuolikuu ja Hymyhuuletkin, näköjään. Taatusti löytyy joku sketsi, mitä voi vaatia sensuuriin.

Johan tuossa tuli Kyllä isä osaa, jossa käytettiin n-sanaa. Someraivoa odotellessa :D

Vierailija
28/129 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vinkkinä vaan, että tulevia ohjelmia, kuten tämän Kesäillan Valssi -koosteen voi katsoa jo nyt:

https://areena.yle.fi/1-50543317 kesto: 1h15min. Nähdäänköhän sielläkin jo edesmenneitä esiintyjiä?

Varmasti. Niinkuin tuo Ovekin on jo edesmennyt.

Vierailija
29/129 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän myötähävettäviä nui Kouvusalon ja Hallikaisen vitsit.

Vierailija
30/129 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan tuossa tuli Kyllä isä osaa, jossa käytettiin n-sanaa. Someraivoa odotellessa :D

Laulava sydän ohjelmassa Badding Somerjoki käytti myös n-sanaa. Mites Ylellä nyt näin lipsuu... 😉

Vierailija
31/129 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moneen kertaan mainittiin myös m*takuono :D

Vierailija
32/129 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauskin asu :D Kaikki miehet käytti noita tekosilkkipaitoja silloin.

Vierailija
33/129 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kooste Lapinlahden lintujen jaksoista oli hauska. Erityisesti nauratti sketsi siitä kuinka voit säästää viinanjuontiin menevistä rahoista.

Vierailija
34/129 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen verran nuori, etten muista Tauskia noilta ajoilta. Mutta nyt kyllä ymmärrän, miksi hänellä on riittänyt kysyntää. Ei uskoisi samaksi mieheksi enää tänä päivänä. Sen sijaan Koivusalo ja Hallikainen näyttävät edelleen samalta kuin tuolloin. 

Vierailija
35/129 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sen verran nuori, etten muista Tauskia noilta ajoilta. Mutta nyt kyllä ymmärrän, miksi hänellä on riittänyt kysyntää. Ei uskoisi samaksi mieheksi enää tänä päivänä. Sen sijaan Koivusalo ja Hallikainen näyttävät edelleen samalta kuin tuolloin. 

Tauskistahan tuli superstara Sinä vain -biisin takia. Muita isohkoja hittejä ei hänellä ole ollutkaan. Häntä edelleen pyydetään esittämään tätä samaa biisiä. 1985 julkaisi ekan biisin, sinä vain julkaistiin 1995.

Muistaako kukaan häneltä mitään muuta biisiä? Ei.

Vierailija
36/129 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääk, luulin että tää Satuhäät-jakso on jostakin vuodelta 2004, mutta onkin kesä 2014 :O

Vierailija
37/129 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tauskistahan tuli superstara Sinä vain -biisin takia. Muita isohkoja hittejä ei hänellä ole ollutkaan. Häntä edelleen pyydetään esittämään tätä samaa biisiä. 1985 julkaisi ekan biisin, sinä vain julkaistiin 1995.

"Niin minä sinulle kuulun niin kuin meri ja taivas toisilleen luotuja on" tai jotain sinnepäin. Eikös tuokin ole Tauskia? Vaiko Isto Hiltusta tai jotain vastaavaa?

Vierailija
38/129 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niin minä sinulle kuulun niin kuin meri ja taivas toisilleen luotuja on" tai jotain sinnepäin. Eikös tuokin ole Tauskia? Vaiko Isto Hiltusta tai jotain vastaavaa?

Se on Tauskin biisi. Vuodelta 1996. Muttei läheskään yhtä menestynyt kuin Sinä vain.

Vierailija
39/129 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeva Litmanen oli erinomainen juontaja.

Vierailija
40/129 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on Tauskin biisi. Vuodelta 1996. Muttei läheskään yhtä menestynyt kuin Sinä vain.

Ei kai puhe ollutkaan siitä, että olisi yhtä menestynyt. Oli puhe siitä, muistaako joku muista biisejä kuin Sinä vain. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi