Kiitos YLE! Loistava idea näyttää vanhaa laatuviihdettä!
Olen koronakaranteenissa kotona yksin työmatkan jälkeen. joten ihanaa katsoa VELIPUOLIKUU-, ILTALYPSY-, HYMYHUULET- viihdeohjelmia. Olen nauranut ääneen. Miksi nykyään ei pystytä tekemään poliittistasatiiria.
Kommentit (129)
Kerrankin ylellä välähti. Tämä on hauskaa juhannusviihdettä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BLM-tyypit varmaan innoissaan tästä Kyllä isä osaa jaksosta :D
Mitä on BLM-tyypit?
Veikkaan, että sensuuri ei anna kirjoittaa sitä tänne. Vihje: Ensimmäinen sana on Black ja liittyy ihmisiin.
Ei hitto noita Koivusalon ja Hallikaisen puujalkoja :D:D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin ylellä välähti. Tämä on hauskaa juhannusviihdettä!
Myös YLE Olohuone on ollut hyvää viihdettä. Ilolla maksaa YLE-veroa kun saa tällästä muistelua.
Empä ois ihan heti uskonu muistavani esimerkiksi Talonpojan Rallia mutta muistin heti kun näytettiin!
Kesäillan valssiahan tänään vielä tulee. YLE kun on lopettanut pääosin soittamasta ns. vanhaa tanssimusiikkia niin tänään sitä YLEltä tulee reilun tunnin ajan. Reijo Taipaleen muistokonsertti tulee ties kuin monennen kerran uusintana eräältä toiselta kanavalta. Sekä Tanssi Kanssain jossa esiintyy Eija Kantola.
Sieltä tulee Velipuolikuu ja Hymyhuuletkin, näköjään. Taatusti löytyy joku sketsi, mitä voi vaatia sensuuriin.
Vierailija kirjoitti:
Sieltä tulee Velipuolikuu ja Hymyhuuletkin, näköjään. Taatusti löytyy joku sketsi, mitä voi vaatia sensuuriin.
Johan tuossa tuli Kyllä isä osaa, jossa käytettiin n-sanaa. Someraivoa odotellessa :D
Ihan vinkkinä vaan, että tulevia ohjelmia, kuten tämän Kesäillan Valssi -koosteen voi katsoa jo nyt:
https://areena.yle.fi/1-50543317 kesto: 1h15min. Nähdäänköhän sielläkin jo edesmenneitä esiintyjiä?
Varmasti. Niinkuin tuo Ovekin on jo edesmennyt.
Hirveän myötähävettäviä nui Kouvusalon ja Hallikaisen vitsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan tuossa tuli Kyllä isä osaa, jossa käytettiin n-sanaa. Someraivoa odotellessa :D
Laulava sydän ohjelmassa Badding Somerjoki käytti myös n-sanaa. Mites Ylellä nyt näin lipsuu... 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moneen kertaan mainittiin myös m*takuono :D
Tauskin asu :D Kaikki miehet käytti noita tekosilkkipaitoja silloin.
Kooste Lapinlahden lintujen jaksoista oli hauska. Erityisesti nauratti sketsi siitä kuinka voit säästää viinanjuontiin menevistä rahoista.
Olen sen verran nuori, etten muista Tauskia noilta ajoilta. Mutta nyt kyllä ymmärrän, miksi hänellä on riittänyt kysyntää. Ei uskoisi samaksi mieheksi enää tänä päivänä. Sen sijaan Koivusalo ja Hallikainen näyttävät edelleen samalta kuin tuolloin.
Vierailija kirjoitti:
Olen sen verran nuori, etten muista Tauskia noilta ajoilta. Mutta nyt kyllä ymmärrän, miksi hänellä on riittänyt kysyntää. Ei uskoisi samaksi mieheksi enää tänä päivänä. Sen sijaan Koivusalo ja Hallikainen näyttävät edelleen samalta kuin tuolloin.
Tauskistahan tuli superstara Sinä vain -biisin takia. Muita isohkoja hittejä ei hänellä ole ollutkaan. Häntä edelleen pyydetään esittämään tätä samaa biisiä. 1985 julkaisi ekan biisin, sinä vain julkaistiin 1995.
Muistaako kukaan häneltä mitään muuta biisiä? Ei.
ääk, luulin että tää Satuhäät-jakso on jostakin vuodelta 2004, mutta onkin kesä 2014 :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauskistahan tuli superstara Sinä vain -biisin takia. Muita isohkoja hittejä ei hänellä ole ollutkaan. Häntä edelleen pyydetään esittämään tätä samaa biisiä. 1985 julkaisi ekan biisin, sinä vain julkaistiin 1995.
"Niin minä sinulle kuulun niin kuin meri ja taivas toisilleen luotuja on" tai jotain sinnepäin. Eikös tuokin ole Tauskia? Vaiko Isto Hiltusta tai jotain vastaavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Niin minä sinulle kuulun niin kuin meri ja taivas toisilleen luotuja on" tai jotain sinnepäin. Eikös tuokin ole Tauskia? Vaiko Isto Hiltusta tai jotain vastaavaa?
Se on Tauskin biisi. Vuodelta 1996. Muttei läheskään yhtä menestynyt kuin Sinä vain.
Eeva Litmanen oli erinomainen juontaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on Tauskin biisi. Vuodelta 1996. Muttei läheskään yhtä menestynyt kuin Sinä vain.
Ei kai puhe ollutkaan siitä, että olisi yhtä menestynyt. Oli puhe siitä, muistaako joku muista biisejä kuin Sinä vain.
Ojoi, nuori Tauski ;)