Kiitos YLE! Loistava idea näyttää vanhaa laatuviihdettä!
Olen koronakaranteenissa kotona yksin työmatkan jälkeen. joten ihanaa katsoa VELIPUOLIKUU-, ILTALYPSY-, HYMYHUULET- viihdeohjelmia. Olen nauranut ääneen. Miksi nykyään ei pystytä tekemään poliittistasatiiria.
Kommentit (129)
Nostalginen Tammerkosken sillalla.
Moni esiintyjistä jo poistunut keskuudestamme.
Vierailija kirjoitti:
Nostalginen Tammerkosken sillalla.
Moni esiintyjistä jo poistunut keskuudestamme.
Oli ihana. Kari Tapio, Kirka, Kikka, kyllä kelpasi minulle.
Vierailija kirjoitti:
Häh, tuoto hyvää viihdettä?
Menepä jonne juutuuppiin. Tämä on aikuisten viihdettä. (joka ei tarkoita samaa kuin aikuisviihde)
BLM-tyypit varmaan innoissaan tästä Kyllä isä osaa jaksosta :D
Mielummin katson Prisman livelähetystä sillä siellä tuoretta tavaraa eikä sellaista minkä parasta ennen -päiväys mennyt jo vuosikymmeniä sitten.
Miksi MTV3 esittää nykyään täyttä roskaa? Me rahaa käyttävät ihmiset emme katso kanavalta mitään, joten mainostajien rahat menevät hukkaan.
Miksi nykyään ei pystytä tekemään poliittistasatiiria.
Eeva Litmanen muotoili asian hienosti: Koska meillä on tämä yksi puolue, jossa on sellaisia karikatyyrihahmoja ja komiikkaa, että niitä olisi mahdoton liioitella.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin katson Prisman livelähetystä sillä siellä tuoretta tavaraa eikä sellaista minkä parasta ennen -päiväys mennyt jo vuosikymmeniä sitten.
No jos noin suurta intohimoa kokee ruokatuotteiden katselua kohtaa, miksi ei suosiolla menisi sinne Prismaan niitä tuotteita katselemaan. Se olisi todellista liveä.
Mahtaa olla kiva niillä Satuhääpareilla, joiden häät tänään telkkarissa. Valtaosa varmasti jo moneen kertaan eronnut.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla kiva niillä Satuhääpareilla, joiden häät tänään telkkarissa. Valtaosa varmasti jo moneen kertaan eronnut.
Mahtaa olla kivaa niillä Satuhäät-pareilla joiden häät on katsottavissa Areenassa.
YLE on kyllä onnistunut näin korona-aikana erinomaisesti. Ensin oli Yle Olohuoneen Urheiluilta joka oli menestys. Ja nyt tämä Suomalaisen viihteen vuorokausi. Hyvä YLE!
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä! Areenasta näkee ne, mitkä menivät jo päivemmällä.
Kuulosti varmaan Ylen edustajan kommentilta, kun sain alapeukkuja. :D Oikeasti olin iloinen, ettei aiemmin päivällä tulleita missaakaan kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Eeva Litmanen muotoili asian hienosti: Koska meillä on tämä yksi puolue, jossa on sellaisia karikatyyrihahmoja ja komiikkaa, että niitä olisi mahdoton liioitella.
Lienee tarkoitat joko demareita tai vihreitä.
Onkoon kumpi hyvänsä - molemmista puolueista saisi takuulla oikein tyrät ryskyen hauskoja sketsejä!
Meinaan materiaalia on ja PALJON!
Vierailija kirjoitti:
Minä muotoilisin niin, että nykyään ei oikeastaan mistään uskalla tehdä satiiria. Aina löytyy joku, joka loukkaantuu verisesti tai ainakin joku kuvittelee jonkun loukkaantuvan verisesti. Ja someraivo on valmis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkoon kumpi hyvänsä - molemmista puolueista saisi takuulla oikein tyrät ryskyen hauskoja sketsejä!
Huomaathan, että tuo oli näyttelijä Eeva Litmasen lausunto. Ei lainaamasi kirjoittajan. Eikä kukaan jaksa katsoa samaa teatteria enää erillisohjelmana, jota näkee ihan vaikka kyselytuntia katsellessa.
Nykyään olisi vaikea tehdä politiikkahuumoria kun vedetään hernettä niin helposti nenuun.
Lisäksi 90% politiikkaan liittyvistä vitseistä liittyy lähinnä yhteen ja ainoaan puolueeseen, joten ei niitä kannata enää esittää eikä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä muotoilisin niin, että nykyään ei oikeastaan mistään uskalla tehdä satiiria. Aina löytyy joku, joka loukkaantuu verisesti tai ainakin joku kuvittelee jonkun loukkaantuvan verisesti. Ja someraivo on valmis.
Minä taasen veikkaan, että tuo oli kieli poskessa heitetty kommentti, jota ei ole tarkoituskaan ottaa kirjaimellisesti. Mutta sekin on yksi nykyajan ongelmista. Kaikki otetaan kirjaimellisesti ja sitten tapahtuu tuo loukkaantuminen->someraivo-reaktio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Lienee tarkoitat" ei ole suomen kieltä. "Tarkoittanet" on.
Vierailija kirjoitti:
BLM-tyypit varmaan innoissaan tästä Kyllä isä osaa jaksosta :D
Mitä on BLM-tyypit?
Kiitos vinkistä! Areenasta näkee ne, mitkä menivät jo päivemmällä.