Paras psykoosilääke?
Lääkäri sano että mulla on kuulemma "harhoja ja harhaluuloja", en tiedä mihin näillä viittas.
Halus kuitenkin alottaa mulle Abilify Maintena-injektion. Kokemuksia neurolepteistä?
Kommentit (44)
Mulle kokeiltiin useita erilaisia lääkkeitä, en muista nimiä mutta lopulta päädyttiin peratsiniin.
Kai tuo on yksilöllistä. Itselläni aloitettiin Risperdalilla, siitä jäi kuukautiset pois. Sen jälkeen Abilifyä. Se aiheutti shoppailuhimoa ja makeannälkää. Törsäsin liika nettitilauksiin ja söin nameja. Tämä kai on uusi tieto, että se voi aiheuttaa impulssikontrollin häiriöitä, kuten pelihimoa yms.
Nyt on Latuda ja se tuntuu toimivan hyvin. Nukuttaa vaan, niin otan sen iltamyöhään. Pitäisi ottaa ruuan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kai tuo on yksilöllistä. Itselläni aloitettiin Risperdalilla, siitä jäi kuukautiset pois. Sen jälkeen Abilifyä. Se aiheutti shoppailuhimoa ja makeannälkää. Törsäsin liika nettitilauksiin ja söin nameja. Tämä kai on uusi tieto, että se voi aiheuttaa impulssikontrollin häiriöitä, kuten pelihimoa yms.
Nyt on Latuda ja se tuntuu toimivan hyvin. Nukuttaa vaan, niin otan sen iltamyöhään. Pitäisi ottaa ruuan kanssa.
Mikä vaikuttava aine tossa Latudassa on?
Ja mulla on "psykoottisuuteen liittyvää impulsiviisuutta" jo valmiiksi, haittaakoha tää nyt mitää?
Ennen oli Sparine ja nykyään Levozin.
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli Sparine ja nykyään Levozin.
Toimiko kyseiset lääkkeet sulle?
Eikö lääkäri osaa hoitaa, kun ehdottelee neuroleptejä?
Rahan ja ajan tuhlausta se on. Ja nyt haluaa vielä syöttää sulle jotain kemikaaleja.
Jätä se sika.
Tutkimusten mukaan tehokkain on Leponex. Sen haitat on vaan sen verran haastavat että sitä ei määrätä kuin kaikkein hankalimmissa tapauksissa. Abilify on varmaan hyöty-haittasuhteeltaan parhaasta päästä, mutta on yksilöllistä mikä on oikeasti paras.
Vierailija kirjoitti:
Eikö lääkäri osaa hoitaa, kun ehdottelee neuroleptejä?
Rahan ja ajan tuhlausta se on. Ja nyt haluaa vielä syöttää sulle jotain kemikaaleja.
Jätä se sika.
lääkärit määrää lääkkeitä, siitä koko ammatin nimi
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan tehokkain on Leponex. Sen haitat on vaan sen verran haastavat että sitä ei määrätä kuin kaikkein hankalimmissa tapauksissa. Abilify on varmaan hyöty-haittasuhteeltaan parhaasta päästä, mutta on yksilöllistä mikä on oikeasti paras.
Leponex on myrkkyä.
Vierailija kirjoitti:
Lihottaako leponex? Pitääkö käydä verikokeissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykooosilääkitys mutten ole koskaan kärsinyt psykooosista.
miksi ihmeessä?
Psykoosilääkkeet löytyvät ainakin ahdistuneisuushäiriöiden, masennuksen ja unettomuuden Käypä hoito-suosituksista. Ne ovat muotilääkkeitä, joita käytetään vähän vaivaan kuin vaivaan jos lääkäri näin valitsee.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi
Minkälaista annostusta suosittelisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi
Minkälaista annostusta suosittelisit?
1 viinapullo / päivä
Mulla peratsin 10mg skitsoaffektiivinen myös. Pyysin lääkkeen joka ei lihottaisi. Mulle tästä ei ole tullut mitään sivuoireita, erinomainen lääke.
Vierailija kirjoitti:
Mulla peratsin 10mg skitsoaffektiivinen myös. Pyysin lääkkeen joka ei lihottaisi. Mulle tästä ei ole tullut mitään sivuoireita, erinomainen lääke.
meemisairaudet lähtee pois työssä käynnillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa meemisairaudet? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa meemisairaudet? Sivusta
ei mitään järkevää.
miksi vanhan ajan psykoosilääke