Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras psykoosilääke?

Vierailija
19.06.2020 |

Lääkäri sano että mulla on kuulemma "harhoja ja harhaluuloja", en tiedä mihin näillä viittas.
Halus kuitenkin alottaa mulle Abilify Maintena-injektion. Kokemuksia neurolepteistä?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuslääkkeeksi määrätään ketipinoria

Vierailija
42/44 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abilify maintena 400mg iv annostus itsellä kuukausittain. Mieli on todellakin tasapainottunut näiden noin 5 vuoden hoitojakson aikana. Haitat ja hyöyt on +- nolla eli toimiva, hyödyllinen ja hyvä lääke hoitamaan hankalia mieleen liittyviä oireita.  Pahin haitta on ollut tosiaan paikallaan pysyminen ja impulssikontrollin heikentyminen. Tähän auttaa kuitenkin se että on perusluonteeltaan rauhallinen ja miettii tekojaan kahdesti ennen kuin ryhtyy asiaan perehtymään. Asia joka liittyy tähän lääklkeeseen myös on sellainen ns. mielikuvituksenpuute. En usko että suureksi haitaksi on se, koska nyky-yhteiskunnassa on kaikki pureskeltu valmiiksi toteuttamista varten jo peri-aatteessa. Ei enää olisi mitään käyttöä lapsenomaiselle kuvittelulle muutakuin ainaostaan siinä näkökulmassa, että viihtyisi omassa "päässään" pitkiä aikoja. Tällä tarkoitan sellaista asiaa josta useimmat ovat varmaankin vieraantuneet jo. Ikää minulla on yli 40 v ja kokemuksesta tiedän asian mikä minulle sopii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennuslääkkeeksi määrätään ketipinoria

Se lääke voi masentaa helposti. Mielialalääkkeissä on se hyvä puoli että ne saa kokeilla vaikka kaikki jos haluaa. Muuta hyvää niissä lääkkeissä ei taida olla.

Vierailija
44/44 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haulikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme